Paralympicsquote:
Ik vond haar ook beter hoor, daar niet van. Maar je weet van te voren al dat ze kansloos is, dat maakt deze sport en dit systeem ook kansloos.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
onzin, fontijn verloor terecht. shields domineerde zowat de hele wedstrijd.
1+2 Shields, 3+4 voor Fontijn scoorde ik het.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shields was eerste 2 ronden gewoon beter trouwens.
Daarna was het een beetje gelijk
het 100 jarig jubileum ging niet naar Athene maar naar het Atlanta van Coca Cola en Ted turner.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, daar heeft het echt niks mee te maken, hoor.
2 hits? die scores zijn niet obv van het aantal hits vriend. de jury zit niet met pen en papier het aantal stoten te tellenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
2 hits verschil lijkt me close maar ik hoor het graag. Liever in meer dan twee woorden maar ik begrijp het wel
Zilver had ze al, goud viel nog te winnenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:24 schreef Onnoman het volgende:
lijkt echt dat iedereen het fout doet!
[ afbeelding ]
eerste keer dat teletekst "geen goud" in de titel neemt ipv "zilver voor"
kansloos weer
fontijn maait maar wat in het rond. shields raakte vaker en harder, initieerde vaker het gevecht, ontweek beter en had mooiere combo's.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ipv arrogant doen kan je ook gewoon uitleggen waarom het zo is.
Die analist heeft nog geen zinnig woord gezegd de afgelopen 3 weken. Eng typetjequote:Op zondag 21 augustus 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Analist zei ook dat het niet kiele-kiele was.
dat laatste is een beetje onzin, want ook al iemand totaal domineert zie je dat jury's constant 10-9 scoren om te zorgen dat de pot interessant blijftquote:2) Scoring is based on what you, as a judge, see and judgement calls you make based on what is seen.
Note page 10 of AIBA Technical Rules that states:
3.13 Each Judge will independently judge the merits of the two (2) Boxers using the scoring system based on the following criteria:
3.13.1 Number of quality blows on target (see below)
3.13.2 Domination of the Bout
3.13.3 Competitiveness
3.13.4 Technique and tactics superiority
3.13.5 Infringement of the rules
3.14 The Judges must apply the following criteria to score a round:
3.14.1 10 vs 9 - Close round
3.14.2 10 vs 8 - Clear winner with dominance
3.14.3 10 vs 7 - Total dominance
3.14.4 10 vs 6 - Overmatched
Heel af en toe een 10-8 gezien. Verder eigenlijk alleen 10-9 jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dat laatste is een beetje onzin, want ook al iemand totaal domineert zie je dat jury's constant 10-9 scoren om te zorgen dat de pot interessant blijft
http://hole1988.nl/websites/os2016/quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:25 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat was die site met alle wedstrijden? Kut npo werkt niet
Ik dacht dat aan het einde van de wedstrijd wel het aantal hits werden weergegeven maar dat waren die rondes weer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
2 hits? die scores zijn niet obv van het aantal hits vriend. de jury zit niet met pen en papier het aantal stoten te tellende jury kijkt wie het meeste raakt, maar ook wie het meest initieert etc etc. 2/4 waren niet eens close, maar overduidelijk voor shields
zelfs als er een boxer twee keer knockie gaat in 1 rond scoren de jury's vaak nog 10-8 in voordeel van de anderquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel af en toe een 10-8 gezien. Verder eigenlijk alleen 10-9 ja
Dat was de laatste ronde, daarvan stond de stand niet in beeldquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat aan het einde van de wedstrijd wel het aantal hits werden weergegeven maar dat waren die rondes weer.
Maar je kan dus prima drie rondes verliezen en de wedstrijd winnen, toch? Beeke gek dat wij alleen de ronde winnaar/verliezer zien.
1 ronde lijkt Fonteijn volgens twee scheidsrechters wel gewonnen te hebben terwijl we dat bij de tussenstanden niet zagen. Wat kan, ik begrijp
Die tussenstanden die op tv komen zijn niet compleet. ik geloof dat je 3vd5 scores te zien krijgt en twee niet. daarom is wat je op tv ziet al skewed en niet compleet. omdat elke ronde steeds 10-9 in het voordeel van de een of de ander gaat blijft het altijd heel close en kan een enorm dominerende laatste ronde nog zorgen voor een winst van degene die de hele wedstrijd al achterstaat. die 10-9 etc zijn dus punten, geen hits. zie ook:quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat aan het einde van de wedstrijd wel het aantal hits werden weergegeven maar dat waren die rondes weer.
Maar je kan dus prima drie rondes verliezen en de wedstrijd winnen, toch? Beeke gek dat wij alleen de ronde winnaar/verliezer zien.
1 ronde lijkt Fonteijn volgens twee scheidsrechters wel gewonnen te hebben terwijl we dat bij de tussenstanden niet zagen. Wat kan, ik begrijp
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dat laatste is een beetje onzin, want ook al iemand totaal domineert zie je dat jury's constant 10-9 scoren om te zorgen dat de pot interessant blijft
Nogmaals, theoretisch kan de einduitslag prima 39-37 zijn en toch dat de dame met 37 de wedstrijd wint....?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die tussenstanden die op tv komen zijn niet compleet. ik geloof dat je 3vd5 scores te zien krijgt en twee niet. daarom is wat je op tv ziet al skewed en niet compleet. omdat elke ronde steeds 10-9 in het voordeel van de een of de ander gaat blijft het altijd heel close en kan een enorm dominerende laatste ronde nog zorgen voor een winst van degene die de hele wedstrijd al achterstaat. die 10-9 etc zijn dus punten, geen hits. zie ook:
[..]
Volgens mij om meeste puntenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogmaals, theoretisch kan de einduitslag prima 39-37 zijn en toch dat de dame met 37 de wedstrijd wint....?
Of gaat het toch om de meest gewonnen rondes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |