korte termijn jury.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal er geen verstand van hebben maar ik scoorde het 2-2..
Maar zoals je vaak ziet in vechtsport, als je de laatste 30 seconde gas geeft krijg je de ronde..
idd.. kansloosquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als zowel de verliezer als de analist zeggen dat het begrijpelijk is dat ze verloren heeft omdat de winnaar de grotere naam is met een WK-titel, dan isiets er serieus is mis met deze sport.
Ja, of ze verzinnen een excuus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als zowel de verliezer als de analist zeggen dat het begrijpelijk is dat ze verloren heeft omdat de winnaar de grotere naam is met een WK-titel, dan is er serieus is mis met deze sport.
Idd. Dat hoor je nergens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Als zowel de verliezer als de analist zeggen dat het begrijpelijk is dat ze verloren heeft omdat de winnaar de grotere naam is met een WK-titel, dan is er serieus is mis met deze sport.
Is dat niet met alle jurysporten zo?quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
2 hits verschil lijkt me close maar ik hoor het graag. Liever in meer dan twee woorden maar ik begrijp het welquote:
die eerste rond was ook gewoon terecht voor shields. op 1 of 2 mooie combo's na liet fontijn niks interessants zien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, Fontijn kreeg wel de 4e ronde.
Die eerste ronde was ze ook gewoon sterker dan die Shields. Als ze die wel had toegewezen gekregen, was het gelijk geweest.
Welnee, daar heeft het echt niks mee te maken, hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef Klopkoek het volgende:
Hoezo zou het verkopen van filmrechten invloed kunnen hebben?
Is dat niet gewoon zoiets als een miljoenencontract bij Nike tekenen?
Zoals TheArt al aanhaalde; bij het turnen heb je gewoon uitgaanswaarden en regels over aftrek in de uitvoering. Dus daar zit het wel redelijk goed.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is dat niet met alle jurysporten zo?
Was ooit zo. Tot er gesjoemeld werd met de apperatuur en de juryleden. Zal geen voorbeelden geven maar google op Seoel 88.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Waarom tellen ze niet gewoon het aantal treffers en delen ze zo punten uit?
Die is pas later.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef marimbondo het volgende:
Krijgen we nu serieus de medalje ceremonie niet te zien?
onzin, fontijn verloor terecht. shields domineerde zowat de hele wedstrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Voetbal is belangrijker hèquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef marimbondo het volgende:
Wel een mooie 'breaking news' op NOS.nlquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef marimbondo het volgende:
Mja toch is het normaal in de vechtsport.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:19 schreef marcodej het volgende:
Zit niemand op te wachten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef marimbondo het volgende:
En ipv arrogant doen kan je ook gewoon uitleggen waarom het zo is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
onzin, fontijn verloor terecht. shields domineerde zowat de hele wedstrijd.
Het zou kunnen maar ik wil weten hoe dat werkt. Hoe is dat anders dan met andere commerciële contracten...quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, daar heeft het echt niks mee te maken, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |