quote:Het is zover: we starten met een kersvers Eredivisieseizoen. Zoals we weten is PSV na een memorabele slotdag opnieuw landskampioen geworden en zullen ze azen op een derde titel. We hebben, vraag God maar hoe, slechts twee nieuwkomers in de Eredivisie: Go Ahead Eagles vervangt De Graafschap en Sparta Rotterdam keert na zes jaar afwezigheid terug in de Eredivisie. Iedereen heeft gedroomd van een terugkeer van de Kasteelclub and it happened. In 2012/13 waren ze nog het meest dichtbij maar Markjan Fledderus was ze in de slotfase met twee vrije trappen te machtig. Het kan dichtbij maar o zo ver zijn.
ADO Den Haag start aan een nieuw seizoen met een nieuwe trainer. Henk Fraser vertrok naar Vitesse als opvolger van Rob Maas en zodoende is de babbelzieke Joegoslaaf, Zeljko Petrovic, aangesteld als hoofdcoach. Bij ADO was er qua uitgaande transfers weinig heibel te beleven. Er werd een beetje gesleuteld aan de inkomende transfers waarbij er allerlei spannende buitenlanders zijn aangetrokken. Laat u verrassen en enjoy het.
Ajax staat voor een nieuw seizoen zonder Frank de Boer, na iets minder dan zes jaar hoofdcoach van Ajax te zijn, liet hij zijn contract verscheuren. We weten nooit of hij het voor of na de schande van Doetinchem besloten heeft. Peter Bosz volgt hem op. Het spel van Ajax zou er dan interessanter op moeten worden na alle tikkiebreedjaren van Frank. Bij Ajax werd er onlangs hard gelachen toen Milik voor 32 miljoen euro verkocht werd aan Napoli. Ajax heeft een vervanger gevonden die luistert naar de naam van Bertrand Traoré. Het is huur maar dat mag de pret niet drukken. Ajax zal er trots op zijn ERVARING hebben aangekocht met Heiko Westermann. Davinson Sanchez en Mateo Cassierra werden op hun beurt weggelokt uit het altijd heibele Colombia.
AZ heeft alleen Vincent Janssen zien vertrekken. Die ging voor circa 20 miljoen euro naar het miljoenenrijk van de Premier League. Verder zou sleutelspeler Henriksen nog kunnen vertrekken maar vooralsnog heeft Torino twee weken geleden voor het laatst een signaal gegeven. AZ was vrij attent op de transfermarkt. Ze haalden Mats Seuntjens en Rens van Eijden al vroeg binnen en toen Janssen eenmaal vertrokken was, werd Wout Weghorst aangetrokken als vervanger en is ook de magische spits Fred Friday aangetrokken. Normaal gesproken moet een vierde eindklassering gewoon weer mogelijk zijn voor AZ onder John van den Brom.
Excelsior heeft zich knap voor het derde jaar op rij gevestigd in de Eredivisie en dit jaar mogen ze een vierde jaar veilig proberen te stellen en opnieuw met een nieuwe trainer: Marinus Dijkhuizen was de fakkeldrager, vervolgens Alfons Groenendijk en nu komt Mitchell van der Gaag over. Die liet al tijdens het seizoen weten dat hij FC Eindhoven niet meer zou coachen. Bij Excelsior is er een redelijke exodus van de afgelopen twee seizoensbasis geweest. Van Weert, Stans, Fischer, Kruys etc zijn vertrokken. Excelsior heeft er allerlei spelers voor teruggehaald dus we moeten ons laten verrassen met wat het gaat worden. Degradatiestrijd is iets wat zeker is.
Feyenoord! Weer een jaar zwoegen met Van Bronckhorst en nu in plaats van met Kramer nu met Nicolai Jorgensen van FC Kopenhagen. Voor de rest is de horizon heel weinig veranderd bij Feyenoord. We weten genoeg, dit wordt een langspeelplaat van 2015/16.
Go Ahead Eagles is na een seizoen afwezigheid netjes teruggekeerd in de Eredivisie. Waar eerst troltrainer Dennis Demmers tot eind februari heeft aan lopen kloten, maakte Hans de Koning wel het potentieel van de selectie waar. Kampioenschap was kansloos maar ze slachtten wel De Graafschap in de finale van de play-offs. We kunnen dit seizoen genieten van goden als Randy Wolters, Leon de Kogel, Sander Fischer, Theo Zwarthoed. Alleen de fans zijn soms ietwat raar maar voor de rest is Go Ahead een prima clubje.
FC Groningen heeft na drie seizoenen de hel eindelijk een seizoen zonder Erwin van de Looi. Ernest Faber werd weggekaapt bij het altijd gezellige NEC, alleen Michael de Leeuw ging weg, voor de rest zijn er o.a Van Weert, Jenssen Yttergard en een of andere bonkige verdediger aangetrokken. Met Faber kan er, sure, veel meer worden uitgehaald. Ik zie ze wel leuke dingen doen. Niet grootse daden of zo maar wel gewoon oldskool Groningen.
Heerenveen gaat weer verder zonder talisman Foppe de Haan. Streppel komt over van Willem II waar hij een loodzwaar laatste seizoen had. Bij Heerenveen zijn er, hoe kon het ook anders, bijna geen mensen vertrokken. Otigba schijnt wel snel te vertrekken maar REZA, Stijn Schaars zijn gekomen en Thern is terug na zijn slopende blessure. Slechter dan het afgelopen seizoen kan niet en we weten dat Heerenveen op zijn tijd sympathiek voetbal kan spelen.
Heracles Almelo is alweer klaar in Europa nadat ze kansen niet afmaakten en zodoende van het schimmige Arouca verloren. Bij Heracles is het rustig gebleven. Alleen Weghorst vertrok en Kuwas en Vermeij zijn gekomen. Heracles heeft zich dus versterkt. Ik denk dat Heracles weer een vrij vergelijkbaar seizoen met vorig jaar gaat draaien, alleen eindigen ze of course minder hoog. Dat is zeker.
NEC: tsja. Een groot vreemdelingenlegioen geworden na het vertrek van Faber en Limbombe. Een vage Duitser Peter Hyballa is gekomen en de hele selectie zit vol schimmige namen waar niemand weet van heeft. We weten alleen dat de voorbereiding kut was. Ik laat me verrassen. Het zal een zwaar seizoen voor ze worden in ieder geval.
PEC Zwolle heeft Lam, Van Hintum en Veldwijk zien vertrekken maar ze hebben wel een stapel leuke voetballers teruggehaald. Ted van de Pavert, Youness Mokthar en Achahbar komen permanent over van hun clubs en Calvin Verdonk en Hachim Mastour worden gehuurd. Saymak is ook terug na een jaar afwezigheid van zijn blessure. Het kan weer eens een leuk interessant seizoen worden voor PEC vol met leuke voetballers waar ze vorig jaar weer meer verplicht waren om catenaccio te spelen.
PSV zag alleen Bruma vertrekken en haalde Daniel Schwaab ervoor terug. Voor de rest heeft PSV nog weinig uitgespookt op de transfermarkt maar per saldo is er weinig spectaculairs veranderd. Willems aast nog op een transfer en er is veel gezwijmel over Van Ginkel. Dat is alles wat we weten. PSV draaide een leuke voorbereiding en won afgetekend van Port en Sporting en het won de JCS. PSV is dit seizoen normaal gesproken de doodgeverfde titelkandidaat waar er veel vraagtekens zijn rond Ajax en Feyenoord.
Roda JC is ook een vreemdelingenlegioen geworden waar we ons uitgebreid door moeten laten verrassen. Kalezic is al na een seizoen weg vol mot. Yannis Anastasiou keert ervoor terug. Roel Brouwers, Chris Kum en Mikhail Rosheuvel zijn de bekendste versterkingen maar voor de rest zijn er allemaal versterkingen binnengehaald die weinig mensen kennen. De voorbereiding was wel prima van Roda-zijde maar we weten niet echt wat we kunnen verwachten: wel dat Yannis wil aanvallen.
Sparta is weer terug na zes jaar afwezigheid. God heeft ze een tijdje verafschuwd maar ze zijn weer terug in genade. Pastoor ontnam en gaf ze het Eredivisieschap. De afgelopen zomer is er op Spangen weinig vertrokken van aansprekende namen dus ze konden vooral bouwen aan een Eredivisiewaardige basis. Bart Vriends en El Azzouzi zijn gekomen vanuit de Eredivisie maar er zijn voornamelijk buitenlandse spelers gehaald waaronder Craig Goodwin (een van de besten in Australië), Ivan Calero, Pinteaux en nog wat namen. Sparta gaat met een begroting van 9,5 miljoen euro de Eredivisie in. Veel meer dan Excelsior en Go Ahead dus handhaving zou prima moeten kunnen. Binnen de Eredivisie wil Sparta drie jaar overleven en dan uitbreiden qua doelstellingen.
FC Twente is er ook nog. God mag weten hoe, god mag weten hoe. Na weken onzekerheid is het zeker dat ze Eredivisievoetbal spelen. Vak P is net zo dronken als altijd en de selectie is niet enorm veranderd. Gutierrez is vertrokken naar Betis, Ziyech vooralsnog niet en er zijn enkele onbekende talentjes aangetrokken. Weer een mysterie wat dat gaat worden. Twente zal wel weer rondhangen in de middenmoot. Lekker man.
FC Utrecht heeft weinig kunnen investeren door geldtekort maar er is ook weinig vertrokken. Vooralsnog is alleen Letschert vertrokken naar Sassuolo dus we weten wat we weer kunnen verwachten van FC Utrecht: lekker rondhangen tussen positie zes en positie negen. Dat is leuk en realistisch. Lekker weer Haller ophemelen op basis van niets maar gewoon vooral genieten van het middenveld van Utrecht. Meer. dan. prima.
Vitesse is verlost van de onkunde van Rob Maas en heeft Henk Fraser weggehaald bij ADO Den Haag. De transferperiode begon met het aantrekken van Navarone Foor, dat shockeerde iedereen. Een NEC-er naar Vitesse maar wat we weten is dat hij zeer gedreven is. Abiola Dauda komt weer terug van de huur, Baker en Nathan komen weer een jaartje vanuit Chelsea, ene Michael Tornes komt van Odense BK en... RICKY VAN WOLFSWINKEL IS TERUG VOOR DRIE JAAR. Henk Fraser zou best veel uit dit leuke materiaal kunnen halen. AZ bedreigen voor plek vier zou best kunnen.
Streppel is weg en ze halen Erwin van de Looi terug. Willem II scoorde niet hoog bij mij in de voorbereiding. Veel spelers van het vorige seizoen zijn vertrokken: ik noem een Andersen, Braber, Ondaan, Van der Struyk, Haemhouts etc. Niet enorm belangrijke spelers maar het is in degradatiestrijd vooral zonde dat je Ondaan laat gaan. Een erg leuke speler. Willem II huurt Jari Schuurman van Feyenoord, haalt Thom Haye van AZ voor het middenveld, ze halen een spits van Villarreal die ik niet ken: Fran Sol. Verder is Lieftink weggeplukt bij Vitesse. Willem II heeft niet verloren in de voorbereiding en veel vertrouwen opgedaan. We kunnen, denk ik, een defensief maar tegelijkertijd interessant Willem II verwachten.
Ik had "Feyenoord ontsnapt alweer" als TTquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:11 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'Feyenoord is geen topclub' als TT.
(lol)quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:11 schreef GGMM het volgende:
Dan zal zo wel de 0-1 vallen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had "Feyenoord ontsnapt alweer" als TT
ludiek.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:11 schreef GGMM het volgende:
En Kuyt op 10 voor de creativiteitquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:12 schreef Tagliano het volgende:
Staan Toornstra en Berghuis allebei rechtsbuiten? Wat leuk
Als dit blijft staan, kunnen we ook gifjes posten wat we willenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Kuyt op 10 voor de creativiteit
#opnaardeCoolsingel
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dit blijft staan, kunnen we ook gifjes posten wat we willen
Vilhena - Jorg - Berghuisquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Maar even serieus, wie staat er linksbuiten bij Feyenoord? Ik zie Toornstra en Berghuis nog steeds allebei op rechts staan
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik probeer het gewoon.
Tonny trindade de vieljeenaquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Maar even serieus, wie staat er linksbuiten bij Feyenoord? Ik zie Toornstra en Berghuis nog steeds allebei op rechts staan
Hmm, Gio moet echt een rasalcoholist zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Anoonumos het volgende:
V
[..]
Vilhena - Jorg - Berghuis
El Ahmadi - Kuyt - Toornstra
maar is chaos
En dit terwijl Feyenoord allemaal toppers op de bank heeft, aldus Johan Derksen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Anoonumos het volgende:
V
[..]
Vilhena - Jorg - Berghuis
El Ahmadi - Kuyt - Toornstra
maar is chaos
Derksen heeft ongeveer net zo veel verstand van het spelletje als ik...quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit terwijl Feyenoord allemaal toppers op de bank heeft, aldus Johan Derksen.
Ach, mijn broertje roept om Schöne en De Boer bij Ajaxquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Derksen heeft ongeveer net zo veel verstand van het spelletje als ik...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, mijn broertje roept om Schöne en De Boer bij Ajax
Het kan dus altijd erger
Je hebt nog steeds niet gezegd hoe oud hij is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, mijn broertje roept om Schöne en De Boer bij Ajax
Het kan dus altijd erger
Mijn DM staat altijd open voor jou ouwe reusquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:18 schreef Vasion het volgende:
Ik heb ook nog een leuk gifje, maar die levert mij telkens een note op.
17quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd hoe oud hij is.
Verstuurd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open voor jou ouwe reus
Anders moet je hem maar beter opvoeden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
17
Dus ik heb nog de hoop dat het puberale trekjes zijn
Ik zou zeggen, test het uitquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat moet met het nieuwe beleid toch gewoon kunnen
Welja joh. Speciaal voor GGMM post ik het in een spoiler zodat hij er geen last van heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Die zal ik even uitcheckenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
'test het' of 'probeer het uit'
Test het uit
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welja joh. Speciaal voor GGMM post ik het in een spoiler zodat hij er geen last van heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
[..]
Welja joh. Speciaal voor GGMM post ik het in een spoiler zodat hij er geen last van heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Welja joh. Speciaal voor GGMM post ik het in een spoiler zodat hij er geen last van heeftBedankt dat je het uit probeert te testen uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog even op zoek naar een praktische situatie waarin ik het kan gebruikenquote:
Pleonastisch anglicismequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bedankt dat je het uit probeert te testen uit.
Als er heel veel mensen mad zijn, om ze tot rust te laten komenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nog even op zoek naar een praktische situatie waarin ik het kan gebruiken
Goh heeft er iemand een gif met twee lekkere meiden waarvan er een gemotorboat wordt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nog even op zoek naar een praktische situatie waarin ik het kan gebruiken
Goede casusquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goh heeft er iemand een gif met twee lekkere meiden waarvan er een gemotorboat wordt?
Of misschien ter vervanging van dezequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er heel veel mensen mad zijn, om ze tot rust te laten komen
Nu verraad je wat er in de spoiler zitquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goh heeft er iemand een gif met twee lekkere meiden waarvan er een gemotorboat wordt?
Uhm, nee... Blunders accepteer ik gewoon... Nederlands was mijn goeiste vakquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dure woorden gebruiken om je grote blunder mee te compenseren.
Ik mag het hopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey, dan zal zo, je raadt het misschien al, de 0-2 vallen
Die viel al bijnaquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terwijl ik dit las stond de tijd op 39:45quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke sig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl ik dit las stond de tijd op 39:45
Zo, hebben we alle VBL-gimmicks ook weer gehad
Dat is niet strafbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je pogingen opstandig te doen zijn nogal zielig.
Littlerabbit is niet echt op de brommer vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je pogingen opstandig te doen zijn nogal zielig.
Wat leuk. Dan weten we definitief zeker of het gifje van Vasion door de beugel kanquote:
Heerlijk om het krediet te krijgen en niet de straf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat leuk. Dan weten we definitief zeker of het gifje van Vasion door de beugel kan
Mijn aantal notes is nog niet gestegen dus dit gaat de goede kant opquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heerlijk om het krediet te krijgen en niet de straf.
Dat krijg je als je het idee + het gifje aanlevert, terwijl iemand anders m postquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen losers houden dat bij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn aantal notes is nog niet gestegen dus dit gaat de goede kant op
Klopt, hij moet netjes wachten tot de rest klaar is met eten voordat hij weg mag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, hij is net klaar met eten denk ik
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:27 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ben je flikker ofzo? Gewoon alle vrouwen knallen die je knallen kan.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op hoeveel graden zet ze de douch?
Ik vind je nooit grappig maar hier kan ik wel om lachen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op hoeveel graden zet ze de douch?
Wat leuk dat jij mijn sig leestquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam bij die post uit via Tag zijn signature en vond het wel bij jou passen.
Ik heb liever niet dat je me vergelijkt met Bronsen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam bij die post uit via Tag zijn signature en vond het wel bij jou passen.
https://streamable.com/7kazquote:
Het spijt me.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je me vergelijkt met Bronsen.
Minstens 30.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die sunri5e is toch ook echt 15 ofzo.
Ik vrees van niet, omdat hij buiten VBL best normaal postquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is al jaren 15.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://streamable.com/7kaz
Hier de 3 lekkere doelpunten van Unal trouwens.
Die gaan we hopelijk een X aantal jaren niet meer zien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:37 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord speelt en ik hoor geen Mario Been praten over "we", buiten het feit dat hij al weg is bij Foxie
Mentaal 15 danquote:
Geloof ik niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, omdat hij buiten VBL best normaal post
Moest aan één kant glimlachen.quote:
Een beetje de davy van Feyenoord dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Kasdorp kan er niks van maar blijft wel gaan
Die vent is met de kerst al terug.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die gaan we hopelijk een X aantal jaren niet meer zien.
Meer dan uitstekend ideequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die gaan we hopelijk een X aantal jaren niet meer zien.
Samen met Advocaat afzien tot de afkoopsom.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:40 schreef GGMM het volgende:
Waar is Mario Been heen dan?
Haha been heen
Die nam de benen naar Turkije.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:40 schreef GGMM het volgende:
Haha been heen
In PTA is het best een normale jongen, ik hoop dat de link werktquote:
Was het lekker onder die steen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
Ik wil voor het eerst in een jaar weer eens een filmpje downloaden, doet kat.ph het niet meer.
#FML
piratebayquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
Ik wil voor het eerst in een jaar weer eens een filmpje downloaden, doet kat.ph het niet meer.
#FML
met Dickie mee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:40 schreef GGMM het volgende:
Haha been heen
Het was of een regenbui of dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
#FML
Zo blijkt maar weer dat iedereen een goede kant heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In PTA is het best een normale jongen, ik hoop dat de link werkt
http://thuisserver.fokzin(...)ds=all&forum_id[]=50
Ja, maar ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nieuwsgroepen zijn oneindig superieur, maar goed
Zijn posts in DRG zijn ook wel vermakelijk, lees ikquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat iedereen een goede kant heeft.
Kom je laat achter Hans. Ik gebruik nu rarbg.to. Piratebay is niet meer wat het ooit was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
#FML
WEl weer typisch dat hij vliegtuigspotter is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In PTA is het best een normale jongen, ik hoop dat de link werkt
http://thuisserver.fokzin(...)ds=all&forum_id[]=50
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
#FML
het zit diepquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.
Ik geef, in tegenstelling tot jou, niks op zijn mening.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.
Dat vind ik geen overzichtelijke site.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kom je laat achter Hans. Ik gebruik nu rarbg.to. Piratebay is niet meer wat het ooit was.
Nou bedankt, dit zal ik eens gaan lezen als ik tijd heb.quote:
Jup, net zoals het een snuiver is en zijn onderhandelingstactieken in V&A niet zo geweldig zijn te noemenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WEl weer typisch dat hij vliegtuigspotter is.
veel sneller & (als je Spotnet gebruikt) nagenoeg gegarandeerd virusvrij. Maar vooral vele malen sneller.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou bedankt, dit zal ik eens gaan lezen als ik tijd heb.(en zin, want nu heb ik ook tijd eigenlijk, maar echt geen zin)
Poor little white guy deel 7quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd welke film GGMM aan het downloaden is
God moet jou wel haten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet nog voor 6 uur naar de winkel, gaat het regenen
Weer chips halen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet nog voor 6 uur naar de winkel, gaat het regenen
Weet nog niet. Ik heb gewoon zin om een film te downloaden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd welke film GGMM aan het downloaden is
Er is een acceptabele cam van Suicide Squad beschikbaar... Op de nieuwsgroepen, tenminstequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ik heb gewoon zin om een film te downloaden.
cam-versies download ik niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er is een acceptabele cam van Suicide Squad beschikbaar... Op de nieuwsgroepen, tenminste
Verlicht ons even als je eruit bent.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ik heb gewoon zin om een film te downloaden.
Zelfs met een cam versie is het te zien dat het een hele matige film is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er is een acceptabele cam van Suicide Squad beschikbaar... Op de nieuwsgroepen, tenminste
http://www.ourrelease.org(...)Army-2016-HDRip.htmlquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
cam-versies download ik niet.
En die film trekt me ook niet zo.
Nou, ik heb het jaar 2016 voor me, maar er zijn dit jaar echt alleen maar kutfilms uitgekomen zie ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verlicht ons even als je eruit bent.
Ik zat gisteren met hetzelfde dilemma.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, ik heb het jaar 2016 voor me, maar er zijn dit jaar echt alleen maar kutfilms uitgekomen zie ik.
BFG schijnt leuk te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, ik heb het jaar 2016 voor me, maar er zijn dit jaar echt alleen maar kutfilms uitgekomen zie ik.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
WGR / Pensioen opbouwen of hypotheek aflossen?
Die zit.
Sow, jij durftquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
Die zit.
Finding Nemo was ook al een kutfilm & Dory het meest irritante "karakter"quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Finding Dory wil ik ook wel zien
Dan zijn wij het daarover oneens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Finding Nemo was ook al een kutfilm & Dory het meest irritante "karakter"
4 jaar lang opgekropte haat eindelijk teruggespuwt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
Die zit.
Dan ben ik toch blij dat ik een leven had vanmiddagquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:52 schreef Pascalus het volgende:
Op Groningen na is dit best wel een kutdag aan het worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede teamfotoOh.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar is werkelijk niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede teamfotoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Oh, nou hier staat het anders nog gewoon 0-1 voor Feyenoord.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:57 schreef RvLaak het volgende:
Moest ff wisselen naar een andere stream en de nieuwe is in 4:3
2/10quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh, nou hier staat het anders nog gewoon 0-1 voor Feyenoord.
6.5/10quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
ha ha haquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over niveau gesproken. Is er nog voetbal op tv?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ruim onvoldoende dus... Helaas... Je zit op mijn niveau
Geen idee, heb geen sportzendersquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over niveau gesproken. Is er nog voetbal op tv?
Heb hem nooit gezien eigenlijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die sponsor van Heracles is ook echt lelijk.
AC Milan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over niveau gesproken. Is er nog voetbal op tv?
Hij zal er ook wel wat geld in pompen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's niet de sponsor
Maar wel vrij lelijk ja
Zal ongetwijfeld beter zijn dan deze wedstrijdquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit antwoorden als iemand vraagt om niveau
Het tactisch plan van Gio komt nog niet helemaal uit de verf nog.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld beter zijn dan deze wedstrijd
Dan overschat je het huidige AC Milan wel ben ik bang.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld beter zijn dan deze wedstrijd
Masochist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:07 schreef Brammess het volgende:
Oe, vanavond maakt Frank ook zijn debuut bij Inter.
Zal dat wel even bekijken.
Ze hadden het erover om het voetbal weer terug te brengen na die financiële impuls.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan overschat je het huidige AC Milan wel ben ik bang.
Moeten ze eerst nog wel die spelers halen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hadden het erover om het voetbal weer terug te brengen na die financiële impuls.
Hadden ze niet Lapadula gekocht?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog wel die spelers halen.
Ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken.
Gooi in godsnaam zon Gustafson er toch inquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij gaat al weg
Valt mee, gelukkig
Geen idee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hadden ze niet Lapadula gekocht?
Heeft die al gespeeld dit seizoen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gooi in godsnaam zon Gustafson er toch in
Welnee, dat zou mijn kijkgenot minder doen toenemen dan Bilal erinquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gio wil niet winnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap de toegevoegde waarde van Gio sowieso niet. Bij een Koeman en Rutten had je nog af en toe dat je duidelijke lijn of een verrassende tactiek zag. Dit is gewoon geen keuzes durven maken door een zacht ei van een coach.quote:
Dat krijg je met een beginnende trainer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap de toegevoegde waarde van Gio sowieso niet. Bij een Koeman en Rutten had je nog af en toe dat je duidelijke lijn of een verrassende tactiek zag. Dit is gewoon geen keuzes durven maken door een zacht ei van een coach.
Aan de keeper kan het iig niet liggenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Feyenoord nog geen tegengoal?
Die blijft zitten met 7 nederlagen op rij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een beginnende trainer.
En dit terwijl ik net even een paar minuten weg wil gaanquote:
Ik zal het niet persoonlijk opvatten...quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dit terwijl ik net even een paar minuten weg wil gaan
Wat een toeval
johquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die blijft zitten met 7 nederlagen op rij.
Cruijff was ook een beginnende trainer net als Michels en van Gaal.
Geen fan van. De Boer was nog een sturende speler, Gio is nooit een leider geweest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een beginnende trainer.
omdat Heracles nog niet gescoord heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Feyenoord nog geen tegengoal?
Ik heb het over dit seizoen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
omdat Heracles nog niet gescoord heeft.
Ik heb Gio ook nog nooit een tactisch plan kunnen ontdekken. Het lijkt wel alsof hij gewoon 11 spelers opstelt en hoopt op het beste.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen fan van. De Boer was nog een sturende speler, Gio is nooit een leider geweest.
Wie had je dan als trainer gewild bij Feyenoord?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen fan van. De Boer was nog een sturende speler, Gio is nooit een leider geweest.
Gelukkig ben ik er weer en kan ik nu van al jouw posts genietenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het niet persoonlijk opvatten...
Lastige vraag, nooit serieus over nagedacht.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie had je dan als trainer gewild bij Feyenoord?
Owja jullie hebben die 2 gehad. Vond het al raar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
omdat Twente en Groningen er niets van kunnen.
Zo komt het op mij ook over idd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Gio ook nog nooit een tactisch plan kunnen ontdekken. Het lijkt wel alsof hij gewoon 11 spelers opstelt en hoopt op het beste.
Fred Rutten lijkt me wel een goeie, wat jij?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lastige vraag, nooit serieus over nagedacht.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mario Been het weer laten proberen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fredsj vond dat Feyenoord geen topsportklimAt heeft. En daar heeft hij gelijk in.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fred Rutten lijkt me wel een goeie, wat jij?
Het voetbal onder Fred was gewoon een verademing.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fred Rutten lijkt me wel een goeie, wat jij?
Ik kan dat louter onderschrijven eigenlijk. Bedoel het niet vervelend, maar met die faciliteiten wordt het gewoon lastigquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fredsj vond dat Feyenoord geen topsportklimAt heeft. En daar heeft hij gelijk in.
Te laatquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Hopen dat Karsdorp nog een keertje geel pakt omdat hij mad is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |