Geen idee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hadden ze niet Lapadula gekocht?
Heeft die al gespeeld dit seizoen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gooi in godsnaam zon Gustafson er toch in
Welnee, dat zou mijn kijkgenot minder doen toenemen dan Bilal erinquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gio wil niet winnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap de toegevoegde waarde van Gio sowieso niet. Bij een Koeman en Rutten had je nog af en toe dat je duidelijke lijn of een verrassende tactiek zag. Dit is gewoon geen keuzes durven maken door een zacht ei van een coach.quote:
Dat krijg je met een beginnende trainer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap de toegevoegde waarde van Gio sowieso niet. Bij een Koeman en Rutten had je nog af en toe dat je duidelijke lijn of een verrassende tactiek zag. Dit is gewoon geen keuzes durven maken door een zacht ei van een coach.
Aan de keeper kan het iig niet liggenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Feyenoord nog geen tegengoal?
Die blijft zitten met 7 nederlagen op rij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een beginnende trainer.
En dit terwijl ik net even een paar minuten weg wil gaanquote:
Ik zal het niet persoonlijk opvatten...quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dit terwijl ik net even een paar minuten weg wil gaan
Wat een toeval
johquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die blijft zitten met 7 nederlagen op rij.
Cruijff was ook een beginnende trainer net als Michels en van Gaal.
Geen fan van. De Boer was nog een sturende speler, Gio is nooit een leider geweest.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een beginnende trainer.
omdat Heracles nog niet gescoord heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Feyenoord nog geen tegengoal?
Ik heb het over dit seizoen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
omdat Heracles nog niet gescoord heeft.
Ik heb Gio ook nog nooit een tactisch plan kunnen ontdekken. Het lijkt wel alsof hij gewoon 11 spelers opstelt en hoopt op het beste.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen fan van. De Boer was nog een sturende speler, Gio is nooit een leider geweest.
Wie had je dan als trainer gewild bij Feyenoord?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen fan van. De Boer was nog een sturende speler, Gio is nooit een leider geweest.
Gelukkig ben ik er weer en kan ik nu van al jouw posts genietenquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het niet persoonlijk opvatten...
Lastige vraag, nooit serieus over nagedacht.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie had je dan als trainer gewild bij Feyenoord?
Owja jullie hebben die 2 gehad. Vond het al raar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
omdat Twente en Groningen er niets van kunnen.
Zo komt het op mij ook over idd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Gio ook nog nooit een tactisch plan kunnen ontdekken. Het lijkt wel alsof hij gewoon 11 spelers opstelt en hoopt op het beste.
Fred Rutten lijkt me wel een goeie, wat jij?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lastige vraag, nooit serieus over nagedacht.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mario Been het weer laten proberen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fredsj vond dat Feyenoord geen topsportklimAt heeft. En daar heeft hij gelijk in.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fred Rutten lijkt me wel een goeie, wat jij?
Het voetbal onder Fred was gewoon een verademing.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fred Rutten lijkt me wel een goeie, wat jij?
Ik kan dat louter onderschrijven eigenlijk. Bedoel het niet vervelend, maar met die faciliteiten wordt het gewoon lastigquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fredsj vond dat Feyenoord geen topsportklimAt heeft. En daar heeft hij gelijk in.
Te laatquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Hopen dat Karsdorp nog een keertje geel pakt omdat hij mad is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |