Hij zal er ook wel wat geld in pompen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Da's niet de sponsor
Maar wel vrij lelijk ja
Zal ongetwijfeld beter zijn dan deze wedstrijdquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit antwoorden als iemand vraagt om niveau
Het tactisch plan van Gio komt nog niet helemaal uit de verf nog.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld beter zijn dan deze wedstrijd
Dan overschat je het huidige AC Milan wel ben ik bang.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld beter zijn dan deze wedstrijd
Masochist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:07 schreef Brammess het volgende:
Oe, vanavond maakt Frank ook zijn debuut bij Inter.
Zal dat wel even bekijken.
Ze hadden het erover om het voetbal weer terug te brengen na die financiële impuls.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan overschat je het huidige AC Milan wel ben ik bang.
Moeten ze eerst nog wel die spelers halen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hadden het erover om het voetbal weer terug te brengen na die financiële impuls.
Hadden ze niet Lapadula gekocht?quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog wel die spelers halen.
Ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken.
Gooi in godsnaam zon Gustafson er toch inquote:Op zondag 21 augustus 2016 18:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij gaat al weg
Valt mee, gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |