Nu verraad je wat er in de spoiler zitquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goh heeft er iemand een gif met twee lekkere meiden waarvan er een gemotorboat wordt?
Uhm, nee... Blunders accepteer ik gewoon... Nederlands was mijn goeiste vakquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dure woorden gebruiken om je grote blunder mee te compenseren.
Ik mag het hopenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ey, dan zal zo, je raadt het misschien al, de 0-2 vallen
Die viel al bijnaquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Terwijl ik dit las stond de tijd op 39:45quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuke sig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl ik dit las stond de tijd op 39:45
Zo, hebben we alle VBL-gimmicks ook weer gehad
Dat is niet strafbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je pogingen opstandig te doen zijn nogal zielig.
Littlerabbit is niet echt op de brommer vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je pogingen opstandig te doen zijn nogal zielig.
Wat leuk. Dan weten we definitief zeker of het gifje van Vasion door de beugel kanquote:
Heerlijk om het krediet te krijgen en niet de straf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat leuk. Dan weten we definitief zeker of het gifje van Vasion door de beugel kan
Mijn aantal notes is nog niet gestegen dus dit gaat de goede kant opquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heerlijk om het krediet te krijgen en niet de straf.
Dat krijg je als je het idee + het gifje aanlevert, terwijl iemand anders m postquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen losers houden dat bij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn aantal notes is nog niet gestegen dus dit gaat de goede kant op
Klopt, hij moet netjes wachten tot de rest klaar is met eten voordat hij weg mag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, hij is net klaar met eten denk ik
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:27 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ben je flikker ofzo? Gewoon alle vrouwen knallen die je knallen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |