En dit terwijl Feyenoord allemaal toppers op de bank heeft, aldus Johan Derksen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Anoonumos het volgende:
V
[..]
Vilhena - Jorg - Berghuis
El Ahmadi - Kuyt - Toornstra
maar is chaos
Derksen heeft ongeveer net zo veel verstand van het spelletje als ik...quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit terwijl Feyenoord allemaal toppers op de bank heeft, aldus Johan Derksen.
Ach, mijn broertje roept om Schöne en De Boer bij Ajaxquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Derksen heeft ongeveer net zo veel verstand van het spelletje als ik...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, mijn broertje roept om Schöne en De Boer bij Ajax
Het kan dus altijd erger
Je hebt nog steeds niet gezegd hoe oud hij is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, mijn broertje roept om Schöne en De Boer bij Ajax
Het kan dus altijd erger
Mijn DM staat altijd open voor jou ouwe reusquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:18 schreef Vasion het volgende:
Ik heb ook nog een leuk gifje, maar die levert mij telkens een note op.
17quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet gezegd hoe oud hij is.
Verstuurd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open voor jou ouwe reus
Anders moet je hem maar beter opvoeden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
17
Dus ik heb nog de hoop dat het puberale trekjes zijn
Ik zou zeggen, test het uitquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat moet met het nieuwe beleid toch gewoon kunnen
Welja joh. Speciaal voor GGMM post ik het in een spoiler zodat hij er geen last van heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Die zal ik even uitcheckenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
'test het' of 'probeer het uit'
Test het uit
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welja joh. Speciaal voor GGMM post ik het in een spoiler zodat hij er geen last van heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
[..]
Welja joh. Speciaal voor GGMM post ik het in een spoiler zodat hij er geen last van heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Welja joh. Speciaal voor GGMM post ik het in een spoiler zodat hij er geen last van heeftBedankt dat je het uit probeert te testen uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog even op zoek naar een praktische situatie waarin ik het kan gebruikenquote:
Pleonastisch anglicismequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bedankt dat je het uit probeert te testen uit.
Als er heel veel mensen mad zijn, om ze tot rust te laten komenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nog even op zoek naar een praktische situatie waarin ik het kan gebruiken
Goh heeft er iemand een gif met twee lekkere meiden waarvan er een gemotorboat wordt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nog even op zoek naar een praktische situatie waarin ik het kan gebruiken
Goede casusquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Goh heeft er iemand een gif met twee lekkere meiden waarvan er een gemotorboat wordt?
Of misschien ter vervanging van dezequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er heel veel mensen mad zijn, om ze tot rust te laten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |