Vilhena - Jorg - Berghuisquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Maar even serieus, wie staat er linksbuiten bij Feyenoord? Ik zie Toornstra en Berghuis nog steeds allebei op rechts staan
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik probeer het gewoon.
Tonny trindade de vieljeenaquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Tagliano het volgende:
Maar even serieus, wie staat er linksbuiten bij Feyenoord? Ik zie Toornstra en Berghuis nog steeds allebei op rechts staan
Hmm, Gio moet echt een rasalcoholist zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Anoonumos het volgende:
V
[..]
Vilhena - Jorg - Berghuis
El Ahmadi - Kuyt - Toornstra
maar is chaos
En dit terwijl Feyenoord allemaal toppers op de bank heeft, aldus Johan Derksen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef Anoonumos het volgende:
V
[..]
Vilhena - Jorg - Berghuis
El Ahmadi - Kuyt - Toornstra
maar is chaos
Derksen heeft ongeveer net zo veel verstand van het spelletje als ik...quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dit terwijl Feyenoord allemaal toppers op de bank heeft, aldus Johan Derksen.
Ach, mijn broertje roept om Schöne en De Boer bij Ajaxquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Derksen heeft ongeveer net zo veel verstand van het spelletje als ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |