Wat leuk. Dan weten we definitief zeker of het gifje van Vasion door de beugel kanquote:
Heerlijk om het krediet te krijgen en niet de straf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat leuk. Dan weten we definitief zeker of het gifje van Vasion door de beugel kan
Mijn aantal notes is nog niet gestegen dus dit gaat de goede kant opquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heerlijk om het krediet te krijgen en niet de straf.
Dat krijg je als je het idee + het gifje aanlevert, terwijl iemand anders m postquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen losers houden dat bij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn aantal notes is nog niet gestegen dus dit gaat de goede kant op
Klopt, hij moet netjes wachten tot de rest klaar is met eten voordat hij weg mag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, hij is net klaar met eten denk ik
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:27 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ben je flikker ofzo? Gewoon alle vrouwen knallen die je knallen kan.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op hoeveel graden zet ze de douch?
Ik vind je nooit grappig maar hier kan ik wel om lachen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op hoeveel graden zet ze de douch?
Wat leuk dat jij mijn sig leestquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam bij die post uit via Tag zijn signature en vond het wel bij jou passen.
Ik heb liever niet dat je me vergelijkt met Bronsen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam bij die post uit via Tag zijn signature en vond het wel bij jou passen.
https://streamable.com/7kazquote:
Het spijt me.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je me vergelijkt met Bronsen.
Minstens 30.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die sunri5e is toch ook echt 15 ofzo.
Ik vrees van niet, omdat hij buiten VBL best normaal postquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die is al jaren 15.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://streamable.com/7kaz
Hier de 3 lekkere doelpunten van Unal trouwens.
Die gaan we hopelijk een X aantal jaren niet meer zien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:37 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord speelt en ik hoor geen Mario Been praten over "we", buiten het feit dat hij al weg is bij Foxie
Mentaal 15 danquote:
Geloof ik niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, omdat hij buiten VBL best normaal post
Moest aan één kant glimlachen.quote:
Een beetje de davy van Feyenoord dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Kasdorp kan er niks van maar blijft wel gaan
Die vent is met de kerst al terug.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die gaan we hopelijk een X aantal jaren niet meer zien.
Meer dan uitstekend ideequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die gaan we hopelijk een X aantal jaren niet meer zien.
Samen met Advocaat afzien tot de afkoopsom.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:40 schreef GGMM het volgende:
Waar is Mario Been heen dan?
Haha been heen
Die nam de benen naar Turkije.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:40 schreef GGMM het volgende:
Haha been heen
In PTA is het best een normale jongen, ik hoop dat de link werktquote:
Was het lekker onder die steen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
Ik wil voor het eerst in een jaar weer eens een filmpje downloaden, doet kat.ph het niet meer.
#FML
piratebayquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
Ik wil voor het eerst in een jaar weer eens een filmpje downloaden, doet kat.ph het niet meer.
#FML
met Dickie mee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:40 schreef GGMM het volgende:
Haha been heen
Het was of een regenbui of dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
#FML
Zo blijkt maar weer dat iedereen een goede kant heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In PTA is het best een normale jongen, ik hoop dat de link werkt
http://thuisserver.fokzin(...)ds=all&forum_id[]=50
Ja, maar ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nieuwsgroepen zijn oneindig superieur, maar goed
Zijn posts in DRG zijn ook wel vermakelijk, lees ikquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat iedereen een goede kant heeft.
Kom je laat achter Hans. Ik gebruik nu rarbg.to. Piratebay is niet meer wat het ooit was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
#FML
WEl weer typisch dat hij vliegtuigspotter is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In PTA is het best een normale jongen, ik hoop dat de link werkt
http://thuisserver.fokzin(...)ds=all&forum_id[]=50
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
#FML
het zit diepquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.
Ik geef, in tegenstelling tot jou, niks op zijn mening.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.
Dat vind ik geen overzichtelijke site.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kom je laat achter Hans. Ik gebruik nu rarbg.to. Piratebay is niet meer wat het ooit was.
Nou bedankt, dit zal ik eens gaan lezen als ik tijd heb.quote:
Jup, net zoals het een snuiver is en zijn onderhandelingstactieken in V&A niet zo geweldig zijn te noemenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WEl weer typisch dat hij vliegtuigspotter is.
veel sneller & (als je Spotnet gebruikt) nagenoeg gegarandeerd virusvrij. Maar vooral vele malen sneller.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou bedankt, dit zal ik eens gaan lezen als ik tijd heb.(en zin, want nu heb ik ook tijd eigenlijk, maar echt geen zin)
Poor little white guy deel 7quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd welke film GGMM aan het downloaden is
God moet jou wel haten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet nog voor 6 uur naar de winkel, gaat het regenen
Weer chips halen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet nog voor 6 uur naar de winkel, gaat het regenen
Weet nog niet. Ik heb gewoon zin om een film te downloaden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd welke film GGMM aan het downloaden is
Er is een acceptabele cam van Suicide Squad beschikbaar... Op de nieuwsgroepen, tenminstequote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ik heb gewoon zin om een film te downloaden.
cam-versies download ik niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er is een acceptabele cam van Suicide Squad beschikbaar... Op de nieuwsgroepen, tenminste
Verlicht ons even als je eruit bent.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet nog niet. Ik heb gewoon zin om een film te downloaden.
Zelfs met een cam versie is het te zien dat het een hele matige film is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er is een acceptabele cam van Suicide Squad beschikbaar... Op de nieuwsgroepen, tenminste
http://www.ourrelease.org(...)Army-2016-HDRip.htmlquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
cam-versies download ik niet.
En die film trekt me ook niet zo.
Nou, ik heb het jaar 2016 voor me, maar er zijn dit jaar echt alleen maar kutfilms uitgekomen zie ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verlicht ons even als je eruit bent.
Ik zat gisteren met hetzelfde dilemma.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, ik heb het jaar 2016 voor me, maar er zijn dit jaar echt alleen maar kutfilms uitgekomen zie ik.
BFG schijnt leuk te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, ik heb het jaar 2016 voor me, maar er zijn dit jaar echt alleen maar kutfilms uitgekomen zie ik.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
WGR / Pensioen opbouwen of hypotheek aflossen?
Die zit.
Sow, jij durftquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
Die zit.
Finding Nemo was ook al een kutfilm & Dory het meest irritante "karakter"quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Finding Dory wil ik ook wel zien
Dan zijn wij het daarover oneens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Finding Nemo was ook al een kutfilm & Dory het meest irritante "karakter"
4 jaar lang opgekropte haat eindelijk teruggespuwt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:49 schreef Brammess het volgende:
Die zit.
Dan ben ik toch blij dat ik een leven had vanmiddagquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:52 schreef Pascalus het volgende:
Op Groningen na is dit best wel een kutdag aan het worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede teamfotoOh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |