Het was of een regenbui of dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
Ik wil voor het eerst in een jaar weer eens een filmpje downloaden, doet kat.ph het niet meer.
#FML
Zo blijkt maar weer dat iedereen een goede kant heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In PTA is het best een normale jongen, ik hoop dat de link werkt
http://thuisserver.fokzin(...)ds=all&forum_id[]=50
Ja, maar ik weet niet hoe dat werkt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nieuwsgroepen zijn oneindig superieur, maar goed
Zijn posts in DRG zijn ook wel vermakelijk, lees ikquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat iedereen een goede kant heeft.
Kom je laat achter Hans. Ik gebruik nu rarbg.to. Piratebay is niet meer wat het ooit was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
Ik wil voor het eerst in een jaar weer eens een filmpje downloaden, doet kat.ph het niet meer.
#FML
WEl weer typisch dat hij vliegtuigspotter is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In PTA is het best een normale jongen, ik hoop dat de link werkt
http://thuisserver.fokzin(...)ds=all&forum_id[]=50
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:41 schreef GGMM het volgende:
#FML
het zit diepquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.
Ik geef, in tegenstelling tot jou, niks op zijn mening.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat Badder het niet horen. Dadelijk noemt hij je gierig.
Dat vind ik geen overzichtelijke site.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kom je laat achter Hans. Ik gebruik nu rarbg.to. Piratebay is niet meer wat het ooit was.
Nou bedankt, dit zal ik eens gaan lezen als ik tijd heb.quote:
Jup, net zoals het een snuiver is en zijn onderhandelingstactieken in V&A niet zo geweldig zijn te noemenquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WEl weer typisch dat hij vliegtuigspotter is.
veel sneller & (als je Spotnet gebruikt) nagenoeg gegarandeerd virusvrij. Maar vooral vele malen sneller.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou bedankt, dit zal ik eens gaan lezen als ik tijd heb.(en zin, want nu heb ik ook tijd eigenlijk, maar echt geen zin)
Poor little white guy deel 7quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd welke film GGMM aan het downloaden is
God moet jou wel haten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet nog voor 6 uur naar de winkel, gaat het regenen
Weer chips halen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik moet nog voor 6 uur naar de winkel, gaat het regenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |