yep kamertemperatuur meteen weer naar 27.5quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die koelste nachttemperaturen vallen meestal wat tegen. Die zijn er (in mijn beleving) vaak pas om vier uur in de nacht ofzo
De zon brak net flink door hier en poeh wat een kracht. Je kunt al voelen hoe warm het gaat worden
Schiet echt omhoog ja. Het wordt echt bikkelen en puffen de komende dagenquote:Op maandag 22 augustus 2016 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep kamertemperatuur meteen weer naar 27.5
Tip: ramen open.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep kamertemperatuur meteen weer naar 27.5
Er zijn nou eenmaal uitzonderingen die het echt niks vinden, die warmte. Mag tochquote:Op maandag 22 augustus 2016 16:53 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff bikkelen en puffen.... we zijn ook niks gewend he![]()
Twee dagen misschien 30 graden, daarna al snel zakkend naar een graad of 25 en daarna al heel snel zakkend naar 20 graden en zelfs daar onder. (met regen uiteraard)
Wees blij dat het nog even zomer is zeg....
Ok. Fair enough.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal uitzonderingen die het echt niks vinden, die warmte. Mag tochIeder zijn voorkeur. Verder overleef ik het uiteraard best en is het de rest gegund hoor. Maar laat degenen die er niet van houden niet verplicht van zomer móeten houden, dank.
Vertel dat een Limburger die op dezelfde kaart kijkt van Dinsdag tm Zaterdag 30+ ziet staan in een jaren 50 huisjequote:Op maandag 22 augustus 2016 16:53 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff bikkelen en puffen.... we zijn ook niks gewend he![]()
Twee dagen misschien 30 graden, daarna al snel zakkend naar een graad of 25 en daarna al heel snel zakkend naar 20 graden en zelfs daar onder. (met regen uiteraard)
Wees blij dat het nog even zomer is zeg....
Je faalt in dat geval.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat werkt niet vriendelijke vriend.
Haha, was nu maar niet geëmigreerd hè! Drenthe is zo slecht niet hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Vertel dat een Limburger die op dezelfde kaart kijkt van Dinsdag tm Zaterdag 30+ ziet staan in een jaren 50 huisje
Maar goed, we overleven het wel, ben benieuwd hoe de zgn droge hitte me gaat bevallen.
Voorlopig kijk ik erg uit naar vandaag over een week
Inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:48 schreef Klonk het volgende:
Vertel dat een Limburger die op dezelfde kaart kijkt van Dinsdag tm Zaterdag 30+ ziet staan in een jaren 50 huisje
Datzelfde geldt voor mijn huis en ik woon in Utrecht. Dus dat is echt niet limbabwe-exclusive...quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hier Zuid-Limburg en het is al weken niet onder de 20 graden en in huis niet lager dan 22 geweest.
oh ja, dat is ook shit (nou ja, in de zomer danquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:16 schreef dick_laurent het volgende:
Komt ws omdat mn huis op t zuidwesten staat en dus de hele dag zon hapt, plus vrij goed geïsoleerd is.
Die is voor de Bilt toch?quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef Infection het volgende:
Mijn god. Dat wordt nog wat op woensdag, donderdag en vrijdag. Gelukkig zijn de nachten aardig koel.
[ afbeelding ]
Was het niet 2010 dat er steeds zoveel sneeuw lag. Heel wat door de sneeuw gereden toen. Daarvoor ook wel, maar niet zo vaak als toen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik rijlessen heb gevolgd nog nooit in de sneeuw gereden. Dat is dus sinds eind 2014.
Houden zo.
Ik heb er vooral een hekel aan omdat ik dan niet kan slapen met die echte hitte en mijn honden ook niet. Overdag vind ik de warmte niet zo heel ergquote:Op maandag 22 augustus 2016 17:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Fair enough.
Als je er echt een hekel aan hebt snap ik de klacht wel. Het sneeuwt immers ook niet vaak in NL maar zodra dat gebeurd vind ik het ook zwaar ruk.
Ik voel me hier prima thuis, maar gemiddeld 3 maanden per jaar betreur ik het besluit om de liefde achteraan te reizenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Haha, was nu maar niet geëmigreerd hè! Drenthe is zo slecht niet hoor!
En nu ook voor de zaterdag 30+ in de verwachtingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 03:02 schreef aloa het volgende:
Vandaag al 30 graden mogelijk in het zuiden. morgen op meer plaatsen ruim boven de 30...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar vind je die van vriidag en zaterdag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 03:02 schreef aloa het volgende:
Vandaag al 30 graden mogelijk in het zuiden. morgen op meer plaatsen ruim boven de 30...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier 26.5quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 06:29 schreef Klonk het volgende:
Ik ben er klaar voor, dankzij een heldere nacht en rolluiken tactisch toepassen is het in huis 19,5 graden
/survivalmode aan
21.5 beneden nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 06:29 schreef Klonk het volgende:
Ik ben er klaar voor, dankzij een heldere nacht en rolluiken tactisch toepassen is het in huis 19,5 graden
/survivalmode aan
Goed geplandquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:19 schreef computergirl het volgende:
Ik vertek zo naar Limburgwandelen in een hittegolf (leek goed idee vorige week)
Het voelt nu nog een beetje fris hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:19 schreef computergirl het volgende:
Ik vertek zo naar Limburgwandelen in een hittegolf (leek goed idee vorige week)
die zijn er nog niet. Harmonie gaat niet verder dan 48 uur....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waar vind je die van vriidag en zaterdag?
moet nog heel eind met de treinquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het voelt nu nog een beetje fris hier.
Komende nacht duikt de temperatuur (volgens mijn weerapp, die het gelukkig ook wel eens mis heeft hoor) om 01 uur pas 1 graadje onder de twintig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:06 schreef dick_laurent het volgende:
Achja.... het slapen is vooral het meest vervelend, als de temp snachts niet onder de 20 graden gaat (zoals ik op vakantie in Spanje had) dan slaap je echt ruk... Dat was echt een drama daar.
Hier in NL blijft de temp echt zéér zelden snachts rond of boven de 20 graden, dus met ramen open slapen zorgt dan meestal wel voor net genoeg verkoeling.
dat is zaterdag pasquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:29 schreef Maver24 het volgende:
Volgens buienradar gaat het zaterdag regenen in rotterdam. Bij rijnmond.nl weer gekeken en die zeggen volop zon. Ja wat is het nu
Zo ver vooruit kijken is erg onbetrouwbaar, via welke site dan ook. Zeker als het gaat om het lokale weer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:29 schreef Maver24 het volgende:
Volgens buienradar gaat het zaterdag regenen in rotterdam. Bij rijnmond.nl weer gekeken en die zeggen volop zon. Ja wat is het nu
Zo ver vooruit kijken is anno 2016 nog steeds onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:29 schreef Maver24 het volgende:
Je hebt met je gemopper de warmte en zon weggejaagd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:17 schreef Djeez het volgende:
Waar is de voorspelde Hitte des Doods? Zit ik hier in korte broek, is het grauw en graftyfuskoud, niet warmer dan 18 graden!
Whehe Drenthe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:17 schreef Djeez het volgende:
Waar is de voorspelde Hitte des Doods? Zit ik hier in korte broek, is het grauw en graftyfuskoud, niet warmer dan 18 graden!
Hier ook allemaal collega's super zomers gekleed, en het is hier gewoon bewolkt en niet echt warm. Ik had het uiteraard al verwacht en draag gewoon een lange broek.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:17 schreef Djeez het volgende:
Ik ga zo in de pauze ff naar huis voor lange broek en truiquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier ook allemaal collega's super zomers gekleed, en het is hier gewoon bewolkt en niet echt warm. Ik had het uiteraard al verwacht en draag gewoon een lange broek.
Je krijgt wat je verdiend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:17 schreef Djeez het volgende:
Ik ga er vandaag even niet aandenken dat er komende dagen een paar graden (misschien wel 10 op Donderdag) bij opkomtquote:
Hier staat in Buienradar niks hoor over dat het zaterdag gaat regenen. Volgende week zaterdag gaat het regenen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:29 schreef Maver24 het volgende:
Vanochtend stond er even wat anders. Nu is het alweer andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hier staat in Buienradar niks hoor over dat het zaterdag gaat regenen. Volgende week zaterdag gaat het regenen.
Za
27-08 29° 16° 0mm O4
Ik heb de hele dag in korte broek en shirt gelopen, en zelfs twee keer van shirt moeten wisselen omdat ik me kapot zweette door de warmte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:17 schreef Djeez het volgende:
Visnet stockings..... grove steek. We denken mee naar een werkbare oplossing.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in korte broek en shirt gelopen, en zelfs twee keer van shirt moeten wisselen omdat ik me kapot zweette door de warmte.
Bedankt, maar daar ben ik te oud voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Visnet stockings..... grove steek. We denken mee naar een werkbare oplossing.
Die van zaterdag staat er nog niet, of wel? Zocht dus voor niks. Wetterzentrale ook niet, toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:02 schreef aloa het volgende:
Harmonie voor donderdag...
[ afbeelding ]
48 uur...donderdag dus. Zaterdag is pas donderdag te zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die van zaterdag staat er nog niet, of wel? Zocht dus voor niks. Wetterzentrale ook niet, toch?
Klopt. heb wel deze:quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:37 schreef aloa het volgende:
[..]
48 uur...donderdag dus. Zaterdag is pas donderdag te zien.
Que. ik bolderdash ook al bijna door de vroege 50 in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bedankt, maar daar ben ik te oud voor
Zelfde als Hirlam, die gaat ook niet verder dan 48 uur..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Klopt. heb wel deze:
[ afbeelding ]
Zeg, ik ben nog geen fossiel hoor. Ben pas 37, maar vier zwangerschappen en een buikoperatie hebben hun sporen nagelaten, dus in dat soort kleding zie je mij echt niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Que. ik bolderdash ook al bijna door de vroege 50 in.
Point taken... Je liet een best wel grappige spoor(tje) achter. Maar 4x zwangerschap... dat is OS material. Nevermind... leuk om iemand iets beter te kennen achter een joeserrname,quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, ik ben nog geen fossiel hoor. Ben pas 37, maar vier zwangerschappen en een buikoperatie hebben hun sporen nagelaten, dus in dat soort kleding zie je mij echt niet.
OS? Olympische Spelen? OverSight?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Point taken... Je liet een best wel grappige spoor(tje) achter. Maar 4x zwangerschap... dat is OS material. Nevermind... leuk om iemand iets beter te kennen achter een joeserrname,
------
Ik ben ook geen fosiel....Verre van dat zelfs...
Vier stuks...ik vind twee al veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg, ik ben nog geen fossiel hoor. Ben pas 37, maar vier zwangerschappen en een buikoperatie hebben hun sporen nagelaten, dus in dat soort kleding zie je mij echt niet.
Ik gok op OmaSeksquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
OS? Olympische Spelen? OverSight?
wat bedoel je?![]()
Ja ho, daar ben ik dan weer nog te jong voorquote:
welnee. een grapje tussendoor moet kunnen. Kan fruts ook wel waarderenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:19 schreef Drugshond het volgende:
Ik moet wel lachen..En nee geen oma sex voor deze dude. Fedback WKN heeft weer wat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |