Ik zou donderdagmiddag thuiswerken, ik denk dat ik in plaats daarvan maar gewoon vrij neemquote:Op maandag 22 augustus 2016 10:45 schreef aloa het volgende:
Donderdag lijkt de heetste dag te worden. Als er niet teveel bewolking hangt, dan kan het zeker 35 graden gaan worden.
De warmste maand is toch duidelijk wel juli. De laatste jaren is augustus zelfs vaak erg slecht geweest. Ik herinner me dagen waarop je een evenement had met 13 graden en regen. En als het mooi is, is het meestal maar rond de 20 in augustus, hooguit 24. En koele avonden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:05 schreef dick_laurent het volgende:
http://www.weer.nl/nieuws(...)-zijn-zeer-zeldzaam/
Goh... ik wist oprecht niet dat Augustus het zo "slecht" deed wat betreft hete dagen en hittegolven.
In mijn beleving zou dat juist de maand moeten zijn waarop het 't makkelijkst lukt aangezien alles nu op zijn meest opgewarmd is.
Net zoals de koudste nachten ook vaak pas in Februari optreden zeg maar.
Maar ja, de korter wordende dagen hebben blijkbaar toch erg veel invloed op die mogelijkheid tot hitte.
Maar die koelste nachttemperaturen vallen meestal wat tegen. Die zijn er (in mijn beleving) vaak pas om vier uur in de nacht ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef Infection het volgende:
Mijn god. Dat wordt nog wat op woensdag, donderdag en vrijdag. Gelukkig zijn de nachten aardig koel.
[ afbeelding ]
yep kamertemperatuur meteen weer naar 27.5quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die koelste nachttemperaturen vallen meestal wat tegen. Die zijn er (in mijn beleving) vaak pas om vier uur in de nacht ofzo
De zon brak net flink door hier en poeh wat een kracht. Je kunt al voelen hoe warm het gaat worden
Schiet echt omhoog ja. Het wordt echt bikkelen en puffen de komende dagenquote:Op maandag 22 augustus 2016 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep kamertemperatuur meteen weer naar 27.5
Tip: ramen open.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yep kamertemperatuur meteen weer naar 27.5
Er zijn nou eenmaal uitzonderingen die het echt niks vinden, die warmte. Mag tochquote:Op maandag 22 augustus 2016 16:53 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff bikkelen en puffen.... we zijn ook niks gewend he![]()
Twee dagen misschien 30 graden, daarna al snel zakkend naar een graad of 25 en daarna al heel snel zakkend naar 20 graden en zelfs daar onder. (met regen uiteraard)
Wees blij dat het nog even zomer is zeg....
Ok. Fair enough.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal uitzonderingen die het echt niks vinden, die warmte. Mag tochIeder zijn voorkeur. Verder overleef ik het uiteraard best en is het de rest gegund hoor. Maar laat degenen die er niet van houden niet verplicht van zomer móeten houden, dank.
Vertel dat een Limburger die op dezelfde kaart kijkt van Dinsdag tm Zaterdag 30+ ziet staan in een jaren 50 huisjequote:Op maandag 22 augustus 2016 16:53 schreef dick_laurent het volgende:
Pfff bikkelen en puffen.... we zijn ook niks gewend he![]()
Twee dagen misschien 30 graden, daarna al snel zakkend naar een graad of 25 en daarna al heel snel zakkend naar 20 graden en zelfs daar onder. (met regen uiteraard)
Wees blij dat het nog even zomer is zeg....
Je faalt in dat geval.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat werkt niet vriendelijke vriend.
Haha, was nu maar niet geëmigreerd hè! Drenthe is zo slecht niet hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Vertel dat een Limburger die op dezelfde kaart kijkt van Dinsdag tm Zaterdag 30+ ziet staan in een jaren 50 huisje
Maar goed, we overleven het wel, ben benieuwd hoe de zgn droge hitte me gaat bevallen.
Voorlopig kijk ik erg uit naar vandaag over een week
Inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:48 schreef Klonk het volgende:
Vertel dat een Limburger die op dezelfde kaart kijkt van Dinsdag tm Zaterdag 30+ ziet staan in een jaren 50 huisje
Datzelfde geldt voor mijn huis en ik woon in Utrecht. Dus dat is echt niet limbabwe-exclusive...quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hier Zuid-Limburg en het is al weken niet onder de 20 graden en in huis niet lager dan 22 geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |