oh ja, dat is ook shit (nou ja, in de zomer danquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:16 schreef dick_laurent het volgende:
Komt ws omdat mn huis op t zuidwesten staat en dus de hele dag zon hapt, plus vrij goed geïsoleerd is.
Die is voor de Bilt toch?quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:58 schreef Infection het volgende:
Mijn god. Dat wordt nog wat op woensdag, donderdag en vrijdag. Gelukkig zijn de nachten aardig koel.
[ afbeelding ]
Was het niet 2010 dat er steeds zoveel sneeuw lag. Heel wat door de sneeuw gereden toen. Daarvoor ook wel, maar niet zo vaak als toen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik rijlessen heb gevolgd nog nooit in de sneeuw gereden. Dat is dus sinds eind 2014.
Houden zo.
Ik heb er vooral een hekel aan omdat ik dan niet kan slapen met die echte hitte en mijn honden ook niet. Overdag vind ik de warmte niet zo heel ergquote:Op maandag 22 augustus 2016 17:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok. Fair enough.
Als je er echt een hekel aan hebt snap ik de klacht wel. Het sneeuwt immers ook niet vaak in NL maar zodra dat gebeurd vind ik het ook zwaar ruk.
Ik voel me hier prima thuis, maar gemiddeld 3 maanden per jaar betreur ik het besluit om de liefde achteraan te reizenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Haha, was nu maar niet geëmigreerd hè! Drenthe is zo slecht niet hoor!
En nu ook voor de zaterdag 30+ in de verwachtingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 03:02 schreef aloa het volgende:
Vandaag al 30 graden mogelijk in het zuiden. morgen op meer plaatsen ruim boven de 30...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar vind je die van vriidag en zaterdag?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 03:02 schreef aloa het volgende:
Vandaag al 30 graden mogelijk in het zuiden. morgen op meer plaatsen ruim boven de 30...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier 26.5quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 06:29 schreef Klonk het volgende:
Ik ben er klaar voor, dankzij een heldere nacht en rolluiken tactisch toepassen is het in huis 19,5 graden
/survivalmode aan
21.5 beneden nu.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 06:29 schreef Klonk het volgende:
Ik ben er klaar voor, dankzij een heldere nacht en rolluiken tactisch toepassen is het in huis 19,5 graden
/survivalmode aan
Goed geplandquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:19 schreef computergirl het volgende:
Ik vertek zo naar Limburgwandelen in een hittegolf (leek goed idee vorige week)
Het voelt nu nog een beetje fris hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:19 schreef computergirl het volgende:
Ik vertek zo naar Limburgwandelen in een hittegolf (leek goed idee vorige week)
die zijn er nog niet. Harmonie gaat niet verder dan 48 uur....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waar vind je die van vriidag en zaterdag?
moet nog heel eind met de treinquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het voelt nu nog een beetje fris hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |