Ajax speelt 1-1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef kilon het volgende:
Hockey 2-1 achter
Beachvolleybal 1-0 14-14 achter
Ligtlee in strijd om brons
Wild op plaats 5
Geweldige avond dit
Vanmiddag was beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef kilon het volgende:
Hockey 2-1 achter
Wild op plaats 5
Geweldige avond dit
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:36 schreef Nattekat het volgende:
En nu a la de Duitsers in de laatste seconde
ik zei al topdag kutavond,quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:35 schreef kilon het volgende:
Hockey 2-1 achter
Wild op plaats 5
Geweldige avond dit
Zonder was het nog 0-0 geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zjn de strafcorners verschrikkelijk zeg in Hockey
Worden vaak iets te belangrijk gemaakt, helaas. Zie liever meer velddoelpunten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zjn de strafcorners verschrikkelijk zeg in Hockey
Jawel. Lulz.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
We gaan toch godverredomme niet van België verliezen??
Een finale ARG-BEL is ook wel een gigantische deceptie voor dit toernooi hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
We gaan toch godverredomme niet van België verliezen??
Omdat boogschieten op vogels geen onderdeel meer is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom staan jullie dan lager in de medaillespiegel??
Daar gaat het dan ook niet overquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom staan jullie dan lager in de medaillespiegel??
Als je het daar van moet hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef Collide het volgende:
[..]
Omdat boogschieten op vogels geen onderdeel meer is.
België is opkomende wereldtop. Wie had de finale Portugal - Frankrijk verwacht in EK voetbal..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een finale ARG-BEL is ook wel een gigantische deceptie voor dit toernooi hoor
Dat zou ik ook zeggen jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Daar gaat het dan ook niet over
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België is opkomende wereldtop. Wie had de finale Portugal - Frankrijk verwacht in EK voetbal..
Ja dat wist ik alquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Belgen wel ja
https://nl.wikipedia.org/(...)che_Zomerspelen_1920
Belgen lopen al jaren achter op de rest van Europa.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
België is opkomende wereldtop. Wie had de finale Portugal - Frankrijk verwacht in EK voetbal..
Mooie swiep.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:41 schreef Collide het volgende:
[..]
Belgen wel ja
https://nl.wikipedia.org/(...)che_Zomerspelen_1920
Heeft iemand daarna nog iets van hem vernomen? Leek haast alsof hij ter plekke dood neer zou gaan vallenquote:
Ja die mochten niet meedoenquote:
Uhu.quote:
In de zetelquote:
Uhu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:43 schreef Collide het volgende:
[..]
Nederland haalt in 100 uur meer medailles dan België in 40 jaar.
Daar zijn ze kampioen gewordenquote:
Proficiat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar zijn ze kampioen geworden
6-1 van de Duitsers gewonnen in de finale.
Minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgenaids weer hoor.
Waarom moeten die zich zo nodig vergelijken met NL? Minderwaardigheidscomplex viert weer hoogtijdagen.
Neem een voorbeeld aan Columbiafan.
OK.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
België uitgeschakeld in de poulefase trouwens.
Pak ze!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwartfinalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat goed zo te zienquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Op de bar toen Wales de 3-1 maakte.
Wanneer doe je een ragequit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het moet zowaar de eerste keer. zijn dat ik een wedstrijd volledig uitkijk van Hockey..
als ze 4-1 voor staan.quote:
jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel staat het nu? Hoorde op de radio 2-1 voor Belgie.
goed gehoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel staat het nu? Hoorde op de radio 2-1 voor Belgie.
NOS site nu ongeveer.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:55 schreef Collide het volgende:
Scheidsrechter gaat zo 3 gele kaarten geven aan de partij die voor staat, zo werkt dat in Argentinië.
Helaas zijn we daar nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:55 schreef Collide het volgende:
Scheidsrechter gaat zo 3 gele kaarten geven aan de partij die voor staat, zo werkt dat in Argentinië.
Belgen mogen niet spelen in de rode shirts.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef Djeez het volgende:
Waarom slaat een Nederlander gewoon niet een keer met zijn stick een Belg voor zijn hasses?
Ja want dan winnen zequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef Djeez het volgende:
Waarom slaat een Nederlander gewoon niet een keer met zijn stick een Belg voor zijn hasses?
Owh dat had ik gemistquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:56 schreef Collide het volgende:
[..]
Scheidsrechter komt uit Argentinië.
Geeft iig spektakelquote:
Dat was heel erg zuur, maar gewoon twee top teams tegen elkaar. Dit mogen ze echt niet verliezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:01 schreef kilon het volgende:
Het falen gaat ook hier door zie ik. Maar dit is nog wel 10 tandjes erger dan beachvolleybal.
quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was heel erg zuur, maar gewoon twee top teams tegen elkaar. Dit mogen ze echt niet verliezen.
ach, als NL verliest dan is dat gewoon terecht. Niets meer of minder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man zeg wees eens positief jullie...
Ach komop man!quote:
met mn ogen in mn anus kon ik dat nog zien op die herhaling.quote:
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, als NL verliest dan is dat gewoon terecht. Niets meer of minder.
Ja, tuurlijk. toitoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met mn ogen in mn anus kon ik dat nog zien op die herhaling.
Ja. Al krijg je na zo'n geweldige middag dat je ook zo'n avond wilt. En als dan (tot nu toe) alles in de avond juist net niet is, dan krijg je opeens een faalavond gevoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Weet ikDat was gewoon jammer, maar een mooie wedstrijd.
Het falen was gericht op deze partij.
Sifan kan de avond redden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef marcodej het volgende:
Nederland moet deze wedstrijd winnen. Anders kan ik deze gruwelijke avond niet meer aan.
Dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef TLC het volgende:
Goud Duitsland Zilver Belgie Brons Nederland
Je valt in de herhalingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ken te weinig van hockey om al euforisch te zijn...
Omdat het zo is. Kun je wel zo dom gaan doen, maar jouw overenthousiasme is echt overdreven en onrealistisch.quote:
#Nattekrant.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef TLC het volgende:
Duitsland is ook uitgeschakeld, dat weet je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef TLC het volgende:
als ze dus van België weten te verliezen... Op het moment zijn de NL heren imho een stel natte dweilen. De Belgen niet veel beter. Dan beide maar niet door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Zoals België speelt verdien je geen finaleplek. Argentinië trouwens ook niet, die hadden mazzel met de off-day van de Duitsers.
argentinie won van Duitsland sukkelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef TLC het volgende:
Hier kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef TLC het volgende:
Donder alsjeblieft op uit dit topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het zo is. Kun je wel zo dom gaan doen, maar jouw overenthousiasme is echt overdreven en onrealistisch.
Ik ben die goede middag bijna al vergeten hierdoor. Misschien moet ik alles maar uitzetten en na een gouden race terugkijken gewoon naar bedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al krijg je na zo'n geweldige middag dat je ook zo'n avond wilt. En als dan (tot nu toe) alles in de avond juist net niet is, dan krijg je opeens een faalavond gevoel
Ik zou eens even heel gauw normaal doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder alsjeblieft op uit dit topic
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het zo is. Kun je wel zo dom gaan doen, maar jouw overenthousiasme is echt overdreven en onrealistisch.
Scheer je eens snel wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Was jij geen moderator?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou eens even heel gauw normaal doen als ik jou was.
Daar kan jij persoonlijk voor zorgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit. Net bij beachvolleybal ook al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mjah dat gevoel is er nu. Maar als de atletieknacht weer zo wordt als de dagen ervoor. Dan ben ik de avond weer snel vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ben die goede middag bijna al vergeten hierdoor. Misschien moet ik alles maar uitzetten en na een gouden race terugkijken gewoon naar bed
Ga daar eens heen:quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou eens even heel gauw normaal doen als ik jou was.
Frietjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als een patatje verdedigd weer.
Ik weet het, vroeg hem daar ook heel vriendelijk om niet hier te komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit. Net bij beachvolleybal ook al.
Dat is een sport die ik neutraal kan kijken. Daarom fuck teamsporten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mjah dat gevoel is er nu. Maar als de atletieknacht weer zo wordt als de dagen ervoor. Dan ben ik de avond weer snel vergeten
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef F.M.D. het volgende:
nederland had al gepiekt tegen australie. dan gaat het daarna altijd mis.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:04 schreef Wilskracht het volgende:
De hockey heren falen altijd tijdens de spelen.
Wil je 'm alsjeblieft niet naar ons sturen? Hou m bij jequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Ga daar eens heen:
TV / Brugklas #39 Fylax wordt gemist
Nochtans lag de weg open naar de finale, dixit één of andere tv-gozer uit Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarschijnlijk dachten die kakkertjes dat het goud al binnen was
Ik ga energie sparen voor morgennacht met hopelijk Dafne. Sifan mag het zonder mij afmaken en de rest kijk ik morgenochtend terug op de BBC.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mjah dat gevoel is er nu. Maar als de atletieknacht weer zo wordt als de dagen ervoor. Dan ben ik de avond weer snel vergeten
Mooie diploma erbijquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar een 4e plaats met een goud randje.
En dat bepaal je zomaar? Want negatieve opmerkingen mogen niet? Ik wil dit best even ergens anders uitvechten met je als je zo achterlijk tegen mij gaat doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet het, vroeg hem daar ook heel vriendelijk om niet hier te komen.
Is Ferry een vrouw?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef clavier het volgende:
Oranjemannen blijven ons immer teleurstellen. Gelukkig hebben de dames wel de juiste kwaliteit.
Ja, dit dus. Hoogmoed en val weetje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:10 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Weet ook nog wel dat ze het bij NOS al over finale hadden. Typisch Nederlands, zelfs Sporza/VRT had het er nog over.
Dat kan ik begrijpen. Maar bij atletiek kijk ik niet alleen voor de Nederlanders, dus daar is vaak genoeg te zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ga energie sparen voor morgennacht met hopelijk Dafne. Sifan mag het zonder mij afmaken en de rest kijk ik morgenochtend terug op de BBC.
Een bondscoach is niet de reden dat het halve veld nu de domste fouten maakt.quote:
Winnen we nog wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarschijnlijk dachten die kakkertjes dat het goud al binnen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |