Mjah dat gevoel is er nu. Maar als de atletieknacht weer zo wordt als de dagen ervoor. Dan ben ik de avond weer snel vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik ben die goede middag bijna al vergeten hierdoor. Misschien moet ik alles maar uitzetten en na een gouden race terugkijken gewoon naar bed
Ga daar eens heen:quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou eens even heel gauw normaal doen als ik jou was.
Frietjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als een patatje verdedigd weer.
Ik weet het, vroeg hem daar ook heel vriendelijk om niet hier te komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit. Net bij beachvolleybal ook al.
Dat is een sport die ik neutraal kan kijken. Daarom fuck teamsporten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mjah dat gevoel is er nu. Maar als de atletieknacht weer zo wordt als de dagen ervoor. Dan ben ik de avond weer snel vergeten
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef F.M.D. het volgende:
nederland had al gepiekt tegen australie. dan gaat het daarna altijd mis.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:04 schreef Wilskracht het volgende:
De hockey heren falen altijd tijdens de spelen.
Wil je 'm alsjeblieft niet naar ons sturen? Hou m bij jequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:08 schreef Collide het volgende:
[..]
Ga daar eens heen:
TV / Brugklas #39 Fylax wordt gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |