Dat was heel erg zuur, maar gewoon twee top teams tegen elkaar. Dit mogen ze echt niet verliezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:01 schreef kilon het volgende:
Het falen gaat ook hier door zie ik. Maar dit is nog wel 10 tandjes erger dan beachvolleybal.
quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was heel erg zuur, maar gewoon twee top teams tegen elkaar. Dit mogen ze echt niet verliezen.
ach, als NL verliest dan is dat gewoon terecht. Niets meer of minder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man zeg wees eens positief jullie...
Ach komop man!quote:
met mn ogen in mn anus kon ik dat nog zien op die herhaling.quote:
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, als NL verliest dan is dat gewoon terecht. Niets meer of minder.
Ja, tuurlijk. toitoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met mn ogen in mn anus kon ik dat nog zien op die herhaling.
Ja. Al krijg je na zo'n geweldige middag dat je ook zo'n avond wilt. En als dan (tot nu toe) alles in de avond juist net niet is, dan krijg je opeens een faalavond gevoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:03 schreef kilon het volgende:
[..]
Weet ikDat was gewoon jammer, maar een mooie wedstrijd.
Het falen was gericht op deze partij.
Sifan kan de avond redden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef marcodej het volgende:
Nederland moet deze wedstrijd winnen. Anders kan ik deze gruwelijke avond niet meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |