SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 15-08-2016 19:49:40 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Absoluut, dat ging te ver en daar zou hij ook excuses voor moeten aanbieden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sportleven weer kapot gemaakt vind ik toch teksten waar een oordeel in zit hoor.![]()
Wie zei dat Harmes er als een heks uit zag?
Ze zag er vroeger toch juist trashier uit?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Er ís ook een turnleven verwoest. Dat is like I said de constatering van een feit. Wiens verantwoordelijkheid dat was heeft hij geen uitspraken over gedaan. Hij zei ook dat 'we allemaal weten wat Yuri gedaan heeft en wat de rechter daarover geoordeeld heeft'.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sportleven weer kapot gemaakt vind ik toch teksten waar een oordeel in zit hoor.Fuck the EBU.![]()
Dat vind ik ook weer wat overdreven. Maar mocht hij later nog bij een programma zitten, dan kunnen ze hem daar best op aanspreken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, dat ging te ver en daar zou hij ook excuses voor moeten aanbieden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Vind ik ook ja, ze heeft een wat lang gezicht, dat vinden mensen er vaak vreemd uit zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ze zag er vroeger toch juist trashier uit?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat was TheArt. Die heeft meer verstand van sport dan vrouwen denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ze zag er vroeger toch juist trashier uit?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
Toch hopelijk geen Brazilianen op de balk straks he?
Jawel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
Toch hopelijk geen Brazilianen op de balk straks he?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Als laatste.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
Toch hopelijk geen Brazilianen op de balk straks he?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als laatste, dat scheelt. Dan valt het publiek de anderen misschien niet lastigquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
Toch hopelijk geen Brazilianen op de balk straks he?![]()
De laatste dagen zit hij er ook wel eens naast met zijn voorspellingen. Die jongen is helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was TheArt. Die heeft meer verstand van sport dan vrouwen denk ik"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zullen we de Yuri-discussie lekker in het Yuri-topic laten? We hebben niet voor niks 85.000 afzonderlijke topics.
Kunnen we hier lekker focussen op het Nederlandse goud op de balk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Ja idd, ik vind het een vooruitgang.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ze zag er vroeger toch juist trashier uit?know'm sayin?
word? word.![]()
Goed plan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zullen we de Yuri-discussie lekker in het Yuri-topic laten? We hebben niet voor niks 85.000 afzonderlijke topics.
Kunnen we hier lekker focussen op het Nederlandse goud op de balk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:quote:quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Als laatste, dat scheelt. Dan valt het publiek de anderen misschien niet lastig![]()
Nouja laten we hopen dat het daarom meevalt ja...know'm sayin?
word? word.![]()
Een beetje alsof nattekrant wat over sport zegt deze Spelen inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was TheArt. Die heeft meer verstand van sport dan vrouwen denk ikBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Beste post van dit topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kunnen we hier lekker focussen op het Nederlandse goud op de balk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
#nattekrantquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje alsof nattekrant wat over sport zegt deze Spelen inderdaad.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit is Athene
Beijing in beeld
Ja laten we er hier een streep onderzetten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kunnen we hier lekker focussen op het Nederlandse goud op de balk.
Of een balk voorleggen mag ook.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, het kan dan ook nog steeds zijn eigen schuld zijn (dat is het uiteindelijk ook gewoon). Daarom is dat wat Hans zei geen gekleurd oordeel, maar gewoon een constatering van een feit waarvan de oorzaak (bewust) in het midden wordt gelaten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het toch nog steeds zijn eigen schuld zijn? Ik vind het nogal een rare redenatie die vaak voorbijkomt dat iemand van alles mag doen, en de ander niet mag ingrijpen, omdat anders zijn turnleven kapot is, of omdat iemand mentaal niet zo sterk is.
Zijn ze trouwens al op sprong begonnen? Stom gelul over zeilen vanLobke
Fuck the EBU.![]()
Lobke is wel een kutwief ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, het kan dan ook nog steeds zijn eigen schuld zijn (dat is het uiteindelijk ook gewoon). Daarom is dat wat Hans zei geen gekleurd oordeel, maar gewoon een constatering van een feit waarvan de oorzaak (bewust) in het midden wordt gelaten.
Zijn ze trouwens al op sprong begonnen? Stom gelul over zeilen vanLobke
Als nattekrant een omroep was geweest had de grote Tom en Robin show bol gestaan van filmpjes met zijn uitspraken.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Aight mijn stream loopt weer 100 minuten achter, maar iig fijn om te weten dat ik straks live sprong kan verwachten
Fuck the EBU.![]()
Amplitude.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is wel live, alleen vertraging t.o.v. stream is wat onhandig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Je moet heel veel ADHD hebben
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik telde 3x amplitude hierquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Best een mooie meid die Suzanne.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Live-live of NOS-live?quote:
Het plaatje in de OP maakt zich weer waar
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
ik heb spontaan geen honger meerquote:
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Users in het doping topic weten wel raad met deze man.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kan ik begrijpenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb spontaan geen honger meer![]()
![]()
Oprah die amplitudes weggeeft lijkt mij ook wel leuk.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat is nogal wat.quote:
Beenbreken incoming.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Komt nu de suicide sprong.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik dacht al, volgens mij zie ik een beetje op zijn gezicht, maar wist het niet helemaal zeker.quote:![]()
heywoodu
![]()
Bijna goed.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Op de bips.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij is wel weer fris na de TT.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Bum landingCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mooie landing.
Was wel heel spectaculair![]()
Dat gebeurde gisteren ook niet, hoewel deze wel erger isquote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
wat een gek was ditquote:
Eerder landen met je billen. Dit is duidelijk geen geschikte sport voor Shelly-Anne Fraser Pryce.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oprah die amplitudes weggeeft lijkt mij ook wel leuk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dit vind ik eigenlijk een visueel soort mondjes snoerenquote:![]()
heywoodu
![]()
Toch mooi dat hij het gewoon probeert.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:
Absoluutquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:59 schreef heywoodu het volgende:
Toch mooi dat hij het gewoon probeert.
Hans mijdt die catastrofale fout wel als de pest zeg.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Irritant jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:00 schreef Redefine het volgende:
Hans mijdt die catastrofale fout wel als de pest zeg.
Fuck the EBU.![]()
Hans is van slag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hans is van slag
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
heywoodu
![]()
Shirai-trampolineverhaal
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Hans is van slag?
JAWEL, hij heeft het geflikt.
ONGEKEND[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hans heeft de verkeerde doping gekregen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
![]()
![]()
Japje gaat een plak pakken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De mensen van de live score op de site hebben het geloof ik ook warm, waardoor ze een beetje sloom zijn.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ah nu opeens wel weer snel met de score op de site.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik dacht al dat 't aan mij lag maar niet dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:03 schreef Redefine het volgende:
Ah nu opeens wel weer snel met de score op de site.
Fuck the EBU.![]()
De Dragulescu.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mensen die 34 jaar zijn zijn bijzondere mensen. Aldus Hans.Reality is for people who can't imagine anything better.
Nog even een mooie slotact.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft zichzelf uitgevonden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Wat een verte
Gewoon lekker de rest trollen. Jullie doen de Dragulescu maar, ik doe lekker wat anders
Dat sprak hij zowat op zijn Frans uit.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Netjes
Prachtig uitgevoerd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
NiceReality is for people who can't imagine anything better.
Doet me denken aan die Litouwer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zijn laatste rustplek?"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Hij staat, ik sta ook![]()
Postume medaillequote:
Die heeft hier wel de lengte voor.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Net niet
Wordt die tweede op zijn D-score.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nee, op basis van hoogst gewaardeerde sprong.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoorde het van Hans, Hans.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, op basis van hoogst gewaardeerde sprong.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wat een snelheid.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lichaamsdelen groeperen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
haha, alle olympiers zijn halve goden in NK. Die hoeft zich nergens zorgen om te maken.quote:Who's the black private dick
De Grote Leider.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef TheArt het volgende:
"We weten eigenlijk weinig van deze man."
Ja van welke Noord-Koreaan wel eigenlijk![]()
![]()
Die nahup wordt er uit gemonteerd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
haha, alle olympiers zijn halve goden in NK. Die hoeft zich nergens zorgen om te maken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Om Yun-Cholquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Hij mag blijven leven. Whoehoe<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Koekoek
Oh echt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
haha, alle olympiers zijn halve goden in NK. Die hoeft zich nergens zorgen om te maken.Ik dacht dat dergelijk lichte vorm van vermaak juist niet echt werd geaccepteerd.
![]()
heywoodu
![]()
Ongetwijfeld van Ung Changquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:08 schreef TheArt het volgende:
"We weten eigenlijk weinig van deze man."
Ja van welke Noord-Koreaan wel eigenlijk
Goud voor de Democratic peoples republic zou een topshow zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Haha je had 'm al klaarliggen he
heywoodu
![]()
16.691? Echt waar Hans?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dat zou best lollig zijn.quote:
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Door Sport laat men het volk zien hoe groots Noord-Korea is. Dat ze daarvoor dan alleen de goede uitslagen laten zien, eventueel met wat montage is geen enkel probleem daar. En nee dat is geen grap.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh echt.Ik dacht dat dergelijk lichte vorm van vermaak juist niet echt werd geaccepteerd.
Volgens mij was het de D-score van de eerste sprongquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:10 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat gaf Hans als reden qua tie break? Hoogste sprong score?Fuck the EBU.![]()
Hoeveel punten krijg je nou als je simpelweg bokje over doet?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
1quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
Hoeveel punten krijg je nou als je simpelweg bokje over doet?![]()
Ja. Dus niet wat ik zei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:10 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat gaf Hans als reden qua tie break? Hoogste sprong score?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Een straf voor naar de grond gaan zonder techniek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
Hoeveel punten krijg je nou als je simpelweg bokje over doet?Géén kloon van tvlxd!![]()
10 indien foutloos.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
Hoeveel punten krijg je nou als je simpelweg bokje over doet?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is nog nooit gedaan. Het zou de Falco genoemd worden als je dat deed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
Hoeveel punten krijg je nou als je simpelweg bokje over doet?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nee degene met een hoogste score van een sprong komt hoger. Ik zat zelf eerst ook fout.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij was het de D-score van de eerste sprongBuren wordt doorgeschoven naar morgen
innovatie = veel punten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is nog nooit gedaan. Het zou de Falco genoemd worden als je dat deed.Who's the black private dick
Het is geen 100 meter vlinderslag.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik vraag me altijd af hoeveel daar nu werkelijk van waar is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door Sport laat men het volk zien hoe groots Noord-Korea is. Dat ze daarvoor dan alleen de goede uitslagen laten zien, eventueel met wat montage is geen enkel probleem daar. En nee dat is geen grap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou een mooie N-Koreaanse bijnaam zijnquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
heywoodu
![]()
Wow
Chileentje kan er niks van.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En hij staat![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar wat bedoel je met 'hoogste score van een sprong'? D-score of E-score?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee degene met een hoogste score van een sprong komt hoger. Ik zat zelf eerst ook fout.
Als je naar de gemiddelde D-scores kijkt van beide sprongen van Dragulescu en Shirai zou Dragulescu juist hoger uitkomen.Fuck the EBU.![]()
Mooie Dragulescu is dit<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik vind bokje over al moeilijk. Ik zou vol met me bek tegen de bok aanknallen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Een straf voor naar de grond gaan zonder techniek.![]()
Dat klinkt wel erg lekker, de Falco.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is nog nooit gedaan. Het zou de Falco genoemd worden als je dat deed.
Nou Falco, succes! Break a leg![]()
matige amplitude, maar zeer sterke rem-hefwerking.Who's the black private dick
Het is wat sterk aangezet. Maar ik heb daar zelf wat bewijzen van gezien. Die zijn dan helaas weer niet digitaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoeveel daar nu werkelijk van waar is.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik ben benieuwd hoe de medaillelijst in Noord-Korea eruit ziet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door Sport laat men het volk zien hoe groots Noord-Korea is. Dat ze daarvoor dan alleen de goede uitslagen laten zien, eventueel met wat montage is geen enkel probleem daar. En nee dat is geen grap.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
over 4 jaar komt hij uit voor ruslandquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we deze Verniaiev niet gaan kopen?
Mooi, met springplank komt hij gelukkig wel omhoog.
De 15.833 van shirai zijn 1e sprong geeft de doorslag. Die is hoger dan de 15.633 van Draguquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met 'hoogste score van een sprong'? D-score of E-score?
Als je naar de gemiddelde D-scores kijkt van beide sprongen van Dragulescu en Shirai zou Dragulescu juist hoger uitkomen.![]()
Hoe heb je die bewijzen dan kunnen zien?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is wat sterk aangezet. Maar ik heb daar zelf wat bewijzen van gezien. Die zijn dan helaas weer niet digitaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dus wie er ook wint... een Oranje randje aan de gouden plak vanwege de Pegasus
heywoodu
![]()
Dit moet toch een medaille wordenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Aah zo, dus niet hoogste D-score van 1e sprong maar hoogste totaalscore van 1e sprong.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
De 15.833 van shirai zijn 1e sprong geeft de doorslag. Die is hoger dan de 15.633 van DraguFuck the EBU.![]()
Dan moeten we er maar voor zorgen dat Oekraine niet in handen van Poetin valtquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
over 4 jaar komt hij uit voor rusland![]()
Dat is bijna een extra sprong ipv een nahup.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Hoogste totaalscore van één sprong. Dus D+E score. Shirai scoorde 15.833 en Dragulescu 15.633 als beste sprong.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met 'hoogste score van een sprong'? D-score of E-score?
Als je naar de gemiddelde D-scores kijkt van beide sprongen van Dragulescu en Shirai zou Dragulescu juist hoger uitkomen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Thanks!! Maar je moet hem wel foutloos uitvoeren en ik vraag me af of ik wel soepel die pegasus over spring...quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg lekker, de Falco.
Nou Falco, succes! Break a leg<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik vraag me altijd waarom die ogen van Noordkoreanen niet gewoon open gaan als ze in het buitenland komen, dan trap je daarna toch nooit meer in die propagandaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Er zijn er genoeg die nooit meer teruggekomen zijn in NK hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me altijd waarom die ogen van Noordkoreanen niet gewoon open gaan als ze in het buitenland komen, dan trap je daarna toch nooit meer in die propaganda
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Medaille voor Dragulescu zou mooi zijn.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Documentaires, research mensen die er bekend mee zijn gesproken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heb je die bewijzen dan kunnen zien?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Niet zozeer van de 1e. Bij Dragulescu was zijn 2e sprong het hoogste.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aah zo, dus niet hoogste D-score van 1e sprong maar hoogste totaalscore van 1e sprong.![]()
Familie gaat het strafkamp in dan...quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me altijd waarom die ogen van Noordkoreanen niet gewoon open gaan als ze in het buitenland komen, dan trap je daarna toch nooit meer in die propagandaknow'm sayin?
word? word.![]()
heywoodu
![]()
De toppers vrijwel allemaal wel natuurlijk, die hebben het daar ongetwijfeld prima.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die nooit meer teruggekomen zijn in NK hoorVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik weet het, we zouden het niet over Yuri hebben, maar de titel van dit bericht ;
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttfCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Yurigod gaat tijdens Lowlands zijn topoefening turnen
Dat jullie het weten. KOOP EEN KAART VOOR LOWLANDS![]()
Wat alors zegt. En ja ook dat gebeurd echt ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Familie gaat het strafkamp in dan...Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Klopt toch gewoon, hij deed een perfecte van Gelder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef franklop het volgende:
Ik weet het, we zouden het niet over Yuri hebben, maar de titel van dit bericht ;
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttf[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De gemiddelde voetballer lacht deze turners hard uit. Gewoon zelf moeten teruglopen voor een tweede poging![]()
![]()
Ja begreep net idd van Redefine dat het om de hoogste score an sich ging. Heeft Shirai ff mazzelquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Niet zozeer van de 1e. Bij Dragulescu was zijn 2e sprong het hoogste.
Fuck the EBU.![]()
Lekker views en clicks kweken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef franklop het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttfBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Dragulescu gaat 4e worden
Wat een onzinquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef franklop het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttf
Fuck the EBU.![]()
Shirai is een baas. Heeft nu ook al 5 elementen naar zichzelf vernoemt staan. 2 op sprong en 3 op vloerquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja begreep net idd van Redefine dat het om de hoogste score an sich ging. Heeft Shirai ff mazzel![]()
Alleen als Hans daar live het commentaar doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht dat Moira. naar Lowlands gaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Als deze lui terugkomen zijn het goden in NKquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me altijd waarom die ogen van Noordkoreanen niet gewoon open gaan als ze in het buitenland komen, dan trap je daarna toch nooit meer in die propaganda. Bovendien denk ik dat het hun famillie niet in dank zal worden afgenomen als een van deze Noord-Koreanen onstapt
heywoodu
![]()
Noord-Korea Best Korea![]()
![]()
![]()
![]()
Veel te duur man, doe ik niet aan tenzij iemand ooit eens een kaartje voor me fixt zonder dat ik zelf hoef te dokken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht dat Moira. naar Lowlands gaatFuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Shirai is een baas. Heeft nu ook al 5 elementen naar zichzelf vernoemt staan. 2 op sprong en 3 op vloer
Fuck the EBU.![]()
Dat wordt nog een keertje naar internet journalism 101 dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was een gemiste kans van mij dus
Prima prijs-kwaliteitverhouding hoor, Lowlands is genotquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Veel te duur man, doe ik niet aan tenzij iemand ooit eens een kaartje voor me fixt zonder dat ik zelf hoef te dokken.![]()
heywoodu
![]()
Die moet je achter elkaar doen, de Shirai gevolgd door de Shirai 2 gevolgd door de Shirai 3quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Shirai is een baas. Heeft nu ook al 5 elementen naar zichzelf vernoemt staan. 2 op sprong en 3 op vloer
Ende.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: