Door Sport laat men het volk zien hoe groots Noord-Korea is. Dat ze daarvoor dan alleen de goede uitslagen laten zien, eventueel met wat montage is geen enkel probleem daar. En nee dat is geen grap.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh echt.Ik dacht dat dergelijk lichte vorm van vermaak juist niet echt werd geaccepteerd.
Volgens mij was het de D-score van de eerste sprongquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:10 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat gaf Hans als reden qua tie break? Hoogste sprong score?
1quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
Hoeveel punten krijg je nou als je simpelweg bokje over doet?
Ja. Dus niet wat ik zei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:10 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Wat gaf Hans als reden qua tie break? Hoogste sprong score?
Een straf voor naar de grond gaan zonder techniek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
10 indien foutloos.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
Is nog nooit gedaan. Het zou de Falco genoemd worden als je dat deed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Falco het volgende:
Nee degene met een hoogste score van een sprong komt hoger. Ik zat zelf eerst ook fout.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij was het de D-score van de eerste sprong
innovatie = veel punten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is nog nooit gedaan. Het zou de Falco genoemd worden als je dat deed.
Het is geen 100 meter vlinderslag.quote:
Ik vraag me altijd af hoeveel daar nu werkelijk van waar is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door Sport laat men het volk zien hoe groots Noord-Korea is. Dat ze daarvoor dan alleen de goede uitslagen laten zien, eventueel met wat montage is geen enkel probleem daar. En nee dat is geen grap.
Zou een mooie N-Koreaanse bijnaam zijnquote:
Chileentje kan er niks van.quote:
Maar wat bedoel je met 'hoogste score van een sprong'? D-score of E-score?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee degene met een hoogste score van een sprong komt hoger. Ik zat zelf eerst ook fout.
Ik vind bokje over al moeilijk. Ik zou vol met me bek tegen de bok aanknallen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Een straf voor naar de grond gaan zonder techniek.
Dat klinkt wel erg lekker, de Falco.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is nog nooit gedaan. Het zou de Falco genoemd worden als je dat deed.
Het is wat sterk aangezet. Maar ik heb daar zelf wat bewijzen van gezien. Die zijn dan helaas weer niet digitaal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoeveel daar nu werkelijk van waar is.
Ik ben benieuwd hoe de medaillelijst in Noord-Korea eruit ziet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door Sport laat men het volk zien hoe groots Noord-Korea is. Dat ze daarvoor dan alleen de goede uitslagen laten zien, eventueel met wat montage is geen enkel probleem daar. En nee dat is geen grap.
over 4 jaar komt hij uit voor ruslandquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we deze Verniaiev niet gaan kopen?
De 15.833 van shirai zijn 1e sprong geeft de doorslag. Die is hoger dan de 15.633 van Draguquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met 'hoogste score van een sprong'? D-score of E-score?
Als je naar de gemiddelde D-scores kijkt van beide sprongen van Dragulescu en Shirai zou Dragulescu juist hoger uitkomen.
Hoe heb je die bewijzen dan kunnen zien?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is wat sterk aangezet. Maar ik heb daar zelf wat bewijzen van gezien. Die zijn dan helaas weer niet digitaal.
Aah zo, dus niet hoogste D-score van 1e sprong maar hoogste totaalscore van 1e sprong.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
De 15.833 van shirai zijn 1e sprong geeft de doorslag. Die is hoger dan de 15.633 van Dragu
Dan moeten we er maar voor zorgen dat Oekraine niet in handen van Poetin valtquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
over 4 jaar komt hij uit voor rusland
Hoogste totaalscore van één sprong. Dus D+E score. Shirai scoorde 15.833 en Dragulescu 15.633 als beste sprong.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met 'hoogste score van een sprong'? D-score of E-score?
Als je naar de gemiddelde D-scores kijkt van beide sprongen van Dragulescu en Shirai zou Dragulescu juist hoger uitkomen.
Thanks!! Maar je moet hem wel foutloos uitvoeren en ik vraag me af of ik wel soepel die pegasus over spring...quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg lekker, de Falco.
Nou Falco, succes! Break a leg
Er zijn er genoeg die nooit meer teruggekomen zijn in NK hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me altijd waarom die ogen van Noordkoreanen niet gewoon open gaan als ze in het buitenland komen, dan trap je daarna toch nooit meer in die propaganda
Documentaires, research mensen die er bekend mee zijn gesproken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heb je die bewijzen dan kunnen zien?
Niet zozeer van de 1e. Bij Dragulescu was zijn 2e sprong het hoogste.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aah zo, dus niet hoogste D-score van 1e sprong maar hoogste totaalscore van 1e sprong.
Familie gaat het strafkamp in dan...quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me altijd waarom die ogen van Noordkoreanen niet gewoon open gaan als ze in het buitenland komen, dan trap je daarna toch nooit meer in die propaganda
De toppers vrijwel allemaal wel natuurlijk, die hebben het daar ongetwijfeld prima.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die nooit meer teruggekomen zijn in NK hoor
Wat alors zegt. En ja ook dat gebeurd echt ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef alors het volgende:
[..]
Familie gaat het strafkamp in dan...
Klopt toch gewoon, hij deed een perfecte van Gelder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef franklop het volgende:
Ik weet het, we zouden het niet over Yuri hebben, maar de titel van dit bericht ;
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttf
Ja begreep net idd van Redefine dat het om de hoogste score an sich ging. Heeft Shirai ff mazzelquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Niet zozeer van de 1e. Bij Dragulescu was zijn 2e sprong het hoogste.
Lekker views en clicks kweken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef franklop het volgende:
Ik weet het, we zouden het niet over Yuri hebben, maar de titel van dit bericht ;
Wat een onzinquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:18 schreef franklop het volgende:
Shirai is een baas. Heeft nu ook al 5 elementen naar zichzelf vernoemt staan. 2 op sprong en 3 op vloerquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja begreep net idd van Redefine dat het om de hoogste score an sich ging. Heeft Shirai ff mazzel
Alleen als Hans daar live het commentaar doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht dat Moira. naar Lowlands gaat
Als deze lui terugkomen zijn het goden in NKquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Veel te duur man, doe ik niet aan tenzij iemand ooit eens een kaartje voor me fixt zonder dat ik zelf hoef te dokken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht dat Moira. naar Lowlands gaat
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Shirai is een baas. Heeft nu ook al 5 elementen naar zichzelf vernoemt staan. 2 op sprong en 3 op vloer
Dat wordt nog een keertje naar internet journalism 101 dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was een gemiste kans van mij dus
Prima prijs-kwaliteitverhouding hoor, Lowlands is genotquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Veel te duur man, doe ik niet aan tenzij iemand ooit eens een kaartje voor me fixt zonder dat ik zelf hoef te dokken.
Die moet je achter elkaar doen, de Shirai gevolgd door de Shirai 2 gevolgd door de Shirai 3quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Shirai is een baas. Heeft nu ook al 5 elementen naar zichzelf vernoemt staan. 2 op sprong en 3 op vloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |