Alleen als Hans daar live het commentaar doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht dat Moira. naar Lowlands gaat
Als deze lui terugkomen zijn het goden in NKquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me altijd waarom die ogen van Noordkoreanen niet gewoon open gaan als ze in het buitenland komen, dan trap je daarna toch nooit meer in die propaganda
Veel te duur man, doe ik niet aan tenzij iemand ooit eens een kaartje voor me fixt zonder dat ik zelf hoef te dokken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik verwacht dat Moira. naar Lowlands gaat
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Shirai is een baas. Heeft nu ook al 5 elementen naar zichzelf vernoemt staan. 2 op sprong en 3 op vloer
Dat wordt nog een keertje naar internet journalism 101 dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was een gemiste kans van mij dus
Prima prijs-kwaliteitverhouding hoor, Lowlands is genotquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Veel te duur man, doe ik niet aan tenzij iemand ooit eens een kaartje voor me fixt zonder dat ik zelf hoef te dokken.
Die moet je achter elkaar doen, de Shirai gevolgd door de Shirai 2 gevolgd door de Shirai 3quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:19 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Shirai is een baas. Heeft nu ook al 5 elementen naar zichzelf vernoemt staan. 2 op sprong en 3 op vloer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |