SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindresultaten finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescoresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een goede score?
Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:
Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >
Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >
De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiële Rio-site: klik hier.
Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!SPOILER: Wat je moet weten over turnen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 15-08-2016 19:49:40 ]Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Absoluut, dat ging te ver en daar zou hij ook excuses voor moeten aanbieden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sportleven weer kapot gemaakt vind ik toch teksten waar een oordeel in zit hoor.![]()
Wie zei dat Harmes er als een heks uit zag?
Ze zag er vroeger toch juist trashier uit?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Er ís ook een turnleven verwoest. Dat is like I said de constatering van een feit. Wiens verantwoordelijkheid dat was heeft hij geen uitspraken over gedaan. Hij zei ook dat 'we allemaal weten wat Yuri gedaan heeft en wat de rechter daarover geoordeeld heeft'.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sportleven weer kapot gemaakt vind ik toch teksten waar een oordeel in zit hoor.Fuck the EBU.![]()
Dat vind ik ook weer wat overdreven. Maar mocht hij later nog bij een programma zitten, dan kunnen ze hem daar best op aanspreken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, dat ging te ver en daar zou hij ook excuses voor moeten aanbieden.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Vind ik ook ja, ze heeft een wat lang gezicht, dat vinden mensen er vaak vreemd uit zienquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ze zag er vroeger toch juist trashier uit?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat was TheArt. Die heeft meer verstand van sport dan vrouwen denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ze zag er vroeger toch juist trashier uit?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
Toch hopelijk geen Brazilianen op de balk straks he?
Jawel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
Toch hopelijk geen Brazilianen op de balk straks he?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Als laatste.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
Toch hopelijk geen Brazilianen op de balk straks he?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Als laatste, dat scheelt. Dan valt het publiek de anderen misschien niet lastigquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef alors het volgende:
Toch hopelijk geen Brazilianen op de balk straks he?![]()
De laatste dagen zit hij er ook wel eens naast met zijn voorspellingen. Die jongen is helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was TheArt. Die heeft meer verstand van sport dan vrouwen denk ik"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zullen we de Yuri-discussie lekker in het Yuri-topic laten? We hebben niet voor niks 85.000 afzonderlijke topics.
Kunnen we hier lekker focussen op het Nederlandse goud op de balk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Ja idd, ik vind het een vooruitgang.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef marcodej het volgende:
Ze zag er vroeger toch juist trashier uit?know'm sayin?
word? word.![]()
Goed plan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zullen we de Yuri-discussie lekker in het Yuri-topic laten? We hebben niet voor niks 85.000 afzonderlijke topics.
Kunnen we hier lekker focussen op het Nederlandse goud op de balk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je.quote:quote:quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Als laatste, dat scheelt. Dan valt het publiek de anderen misschien niet lastig![]()
Nouja laten we hopen dat het daarom meevalt ja...know'm sayin?
word? word.![]()
Een beetje alsof nattekrant wat over sport zegt deze Spelen inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was TheArt. Die heeft meer verstand van sport dan vrouwen denk ikBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Beste post van dit topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kunnen we hier lekker focussen op het Nederlandse goud op de balk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
#nattekrantquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje alsof nattekrant wat over sport zegt deze Spelen inderdaad.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dit is Athene
Beijing in beeld
Ja laten we er hier een streep onderzetten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kunnen we hier lekker focussen op het Nederlandse goud op de balk.
Of een balk voorleggen mag ook.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, het kan dan ook nog steeds zijn eigen schuld zijn (dat is het uiteindelijk ook gewoon). Daarom is dat wat Hans zei geen gekleurd oordeel, maar gewoon een constatering van een feit waarvan de oorzaak (bewust) in het midden wordt gelaten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het toch nog steeds zijn eigen schuld zijn? Ik vind het nogal een rare redenatie die vaak voorbijkomt dat iemand van alles mag doen, en de ander niet mag ingrijpen, omdat anders zijn turnleven kapot is, of omdat iemand mentaal niet zo sterk is.
Zijn ze trouwens al op sprong begonnen? Stom gelul over zeilen vanLobke
Fuck the EBU.![]()
Lobke is wel een kutwief ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, het kan dan ook nog steeds zijn eigen schuld zijn (dat is het uiteindelijk ook gewoon). Daarom is dat wat Hans zei geen gekleurd oordeel, maar gewoon een constatering van een feit waarvan de oorzaak (bewust) in het midden wordt gelaten.
Zijn ze trouwens al op sprong begonnen? Stom gelul over zeilen vanLobke
Als nattekrant een omroep was geweest had de grote Tom en Robin show bol gestaan van filmpjes met zijn uitspraken.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Aight mijn stream loopt weer 100 minuten achter, maar iig fijn om te weten dat ik straks live sprong kan verwachten
Fuck the EBU.![]()
Amplitude.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is wel live, alleen vertraging t.o.v. stream is wat onhandig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Je moet heel veel ADHD hebben
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik telde 3x amplitude hierquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Best een mooie meid die Suzanne.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Live-live of NOS-live?quote:
Het plaatje in de OP maakt zich weer waar
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
ik heb spontaan geen honger meerquote:
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Users in het doping topic weten wel raad met deze man.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Kan ik begrijpenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb spontaan geen honger meer![]()
![]()
Oprah die amplitudes weggeeft lijkt mij ook wel leuk.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Dat is nogal wat.quote:
Beenbreken incoming.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Komt nu de suicide sprong.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik dacht al, volgens mij zie ik een beetje op zijn gezicht, maar wist het niet helemaal zeker.quote:![]()
heywoodu
![]()
Bijna goed.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Op de bips.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij is wel weer fris na de TT.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Bum landingCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mooie landing.
Was wel heel spectaculair![]()
Dat gebeurde gisteren ook niet, hoewel deze wel erger isquote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
wat een gek was ditquote:
Eerder landen met je billen. Dit is duidelijk geen geschikte sport voor Shelly-Anne Fraser Pryce.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oprah die amplitudes weggeeft lijkt mij ook wel leuk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Dit vind ik eigenlijk een visueel soort mondjes snoerenquote:![]()
heywoodu
![]()
Toch mooi dat hij het gewoon probeert.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:
Absoluutquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:59 schreef heywoodu het volgende:
Toch mooi dat hij het gewoon probeert.
Hans mijdt die catastrofale fout wel als de pest zeg.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: