10 sneetjes of zo, ~900 kcal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
woo. hoeveel brood over de hele dag dan?
damnnquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 sneetjes of zo, ~900 kcal.
zit de laatste tijd tussen 2800 en 3700 kcal per dag, gisteren bijv. 3300
Daar kan ik drie dagen mee levenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10 sneetjes of zo, ~900 kcal.
zit de laatste tijd tussen 2800 en 3700 kcal per dag, gisteren bijv. 3300
ja leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar kan ik drie dagen mee leven
Zou zoiets door een vakman laten doenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Straks even een stukje wandelen, beetje bewegen op muziek ook, en richting mijn vader om even m`n auto te inspecteren.
Al die arme kindertjes in afrika met bolle buikjes en rickettsia die maar aan 50 kcal per dag komen terwijl jij je aan het volschranzen bentquote:
die hebben de buik al bol genoegquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al die arme kindertjes in afrika met bolle buikjes en rickettsia die maar aan 50 kcal per dag komen terwijl jij je aan het volschranzen bent
maar gewoon kilo's?quote:
ja dat zeg ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik weeg mezelf wel. mijn eten niet
Nee, ik heb nu vakantiequote:Op maandag 15 augustus 2016 10:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je je benen weer goed glad ????
mmm bellyshotquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Net telefoonseks gehad, nu even het poeltje zaad uit mijn navel scheppen.
Paxcon?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik ken 1 Daan en dat was een hockeyfaggot eersteklas
Je stem kriebelt net zo hevig in mijn buik als je snor tegen mijn anus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Net telefoonseks gehad, nu even het poeltje zaad uit mijn navel scheppen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je stem kriebelt net zo hevig in mijn buik als je snor tegen mijn anus.
geef recept eensquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jongen tis echt lekkermet walnotenmeel
Echt ook.quote:
weekenden vliegen, werkdagen zijn aidsquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Echt ook.
Soms vliegen dagen zo voorbij, en het andere moment lijkt een dag wel een week te lijken
pak wat crack , maal het fijn, snuif op, hoppa kaaspannekoekquote:
Je bent zelf een kaaspannekoekquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak wat crack , maal het fijn, snuif op, hoppa kaaspannekoek
Ruggenkrabberquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
Ik heb steeds jeuk op m'n rug maar kom er niet bij.
thanksquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jawel, had ik nog geliked, was een toffe foto!
heb je weer ban?quote:
aah vandaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je bent zelf een kaaspannekoek
Ik niet, ik heb geen ander account. Dit is mijn enige account.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
thanksalleen jammer dat de rechterkant van de foto er niet goed opstond
[..]
heb je weer ban?
Boeiend man!quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
thanksalleen jammer dat de rechterkant van de foto er niet goed opstond
Ik heb geen ban.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard, hoe lang heb jij wel niet een ban?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Wie showt nog meer al zijn bodypics op Facebook!? Ik wel!
ik zag, hot body hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Wie showt nog meer al zijn bodypics op Facebook!? Ik wel!
ik spreek geen straattaalsquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:46 schreef Drug het volgende:
[..]
fak jou mijn breakfast was tan2 switie
Thanksquote:
En instagram natuurlijk. Alweer gebanned?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks
[..]
En instagram natuurlijk. Alweer gebanned?
een schildpad met lijkstijfheidquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:52 schreef xcachet het volgende:
De hamvraag van vandaag luidt; wat hadden jullie als ontbijt?
tortoise with rigor mortisquote:
Ik sta gvd sws pas per 1 sept. pas weer ingeschreven. Hoop dat ik op tijd ben voor studenten ov die maand. Geen zin om te dokken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Vanaf morgen weer gratis reizen #fissa
En twitter natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:49 schreef Willoow2 het volgende:
[..]![]()
Nee, heb geen ban. Dit is mijn enige account.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En twitter natuurlijk.
Hoezo? 'Willoow' is niet van jou?
salamander op een stokje dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gatverdamme. Zat meer te denken aan een boterham met pindakaas en hagelslag.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En twitter natuurlijk.
Hoezo? 'Willoow' is niet van jou?
30 gram notenmeel (maal zelf gewoon)quote:
Neh. Al helemaal niet als ontbijtquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
salamander op een stokje dan?
wel van de bbq [ afbeelding ]
Ik snap er niets meer vanquote:
Waarom dan pas?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sta gvd sws pas per 1 sept. pas weer ingeschreven. Hoop dat ik op tijd ben voor studenten ov die maand. Geen zin om te dokken.
Ik laat me er niet over uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer vandus die willoow is dus toto? en willoow2 is de echte willoow? of..?
Ban, het is te verleidelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Zal ik een studieban aanvragen of zal ik genoeg disipline hebben. Struggles
Ban krijgen is niet zo moeilijk meer tegenwoordigquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:00 schreef xcachet het volgende:
Zal ik een studieban aanvragen of zal ik genoeg disipline hebben. Struggles
ignorequote:
Toto denkt dat hij bij haar kans maakt dus vandaar zijn reactie bij Willow is van jouquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap er niets meer vandus die willoow is dus toto? en willoow2 is de echte willoow? of..?
Ik 250. Moet eerst nog een toelatingstoets doen omdat ik van t mbo kom. Die is pas 24 augustus. Als ik die haal word ik pas ingeschrevenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom dan pas?
Ja is echt duur hoor, moest 1 maand 220 euries dokken doordat ik 17 was en begon met studie
Ohzo.. naja denk dat het hem ook wel lukt als ie echt wil.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toto denkt dat hij bij haar kans maakt dus vandaar zijn reactie bij Willow is van jou
Ik schold laatst met kanker en kreeg er geen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ban krijgen is niet zo moeilijk meer tegenwoordig
Pfoe echt duurquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 250. Moet eerst nog een toelatingstoets doen omdat ik van t mbo kom. Die is pas 24 augustus. Als ik die haal word ik pas ingeschrevenHoop echt dat dat opschiet..
Positieve discriminatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik schold laatst met kanker en kreeg er geen.
Ja klopt. Maar dan lurk ik wel mee. Wat met ban super irritant is om te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Als je echt niet wil, lukt zonder ban ook wel.
is het al zover dat je dan gelijk gebanned wordt ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Als je echt niet wil, lukt zonder ban ook wel.
Moet wel iemand je tr'enquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toto denkt dat hij bij haar kans maakt dus vandaar zijn reactie bij Willow is van jou
zou instantly terug naar Nederland gaan voor willowquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo.. naja denk dat het hem ook wel lukt als ie echt wil.
Nee, moet in een keer. Wiskunde A op havo niveau. Moet lukken. Maar wel kut. Ben dan ook te laat met inschrijven voor een andere studie. Weet verder ook geen studie die ik zou willen doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe echt duurhmm hopelijk haal je het! Heb je nog een herkansing of moet het in 1 x gehaald worden
Haagsquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:05 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Zijn maar paar mensen die dat daadwerkelijk doen.
Ben jij niet Germano?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:07 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
O, echt?
Is Haags niet Vanillekwark?
Is ze zo knap, ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zou instantly terug naar Nederland gaan voor willow
maar nee denk het niet
Is dit een bedreiging?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]Jij bent uit op Perm, is het niet?
wat snoezigquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een user minder om te treiteren. Natuurlijk vind ik dat erg.
Heeft hij ook ban?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Noel mis ik nog altijd t meest hoor
en dat terwijl hij er gewoon is, wat en luizenbal is het ook zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Noel mis ik nog altijd t meest hoor
Luizenbal? Hahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat terwijl hij er gewoon is, wat en luizenbal is het ook zeg
Damnquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto zou instantly terug gaan voor elke kut.
En wie ben jij?quote:
Wie is nou wie dan?quote:
is dat al een ban waard tegenwoordig? zo zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Willoow2 was gewoon Willoow, is haar account die ze een keer gemaakt heeft toen ze haar ww van Willoow kwijt was. Maar ze noemde nu Niels een pedo, dat was dom
Nee, maar als je geband bent mag je niet klonen, en met die opmerking TRde Niels, en bracht zo deze wanpraktijken onder de aandacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat al een ban waard tegenwoordig? zo zo
heeft erdogan fok overgekocht?![]()
Oke en de gewone willoow account...was die gebanned?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Willoow2 was gewoon Willoow, is haar account die ze een keer gemaakt heeft toen ze haar ww van Willoow kwijt was. Maar ze noemde nu Niels een pedo, dat was dom
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke en de gewone willoow account...was die gebanned?
Dat heb ik zo vaak gedaan.... nooit iets over gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een deugniet zeg die willoow gewoon doorposten dan ook. live by the sword die by the swordquote:
Maar jij zit niet op een account terwijl je eigenlijk een ban hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak gedaan.... nooit iets over gehoord.
Wel knap dat het nog zolang duurde. Ik werd zelfs met onherleidbare kloonnamen geband twee jaar terug. Men wordt slordig.quote:
Ja doerakje van de SC is het.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een deugniet zeg die willoow gewoon doorposten dan ook. live by the sword die by the sword
een tr zetten voor datquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, maar als je geband bent mag je niet klonen, en met die opmerking TRde Niels, en bracht zo deze wanpraktijken onder de aandacht.
Ze had een ban en maakt een kloon aan met zo'n naam?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar jij zit niet op een account terwijl je eigenlijk een ban hebt.
Ik geef zelf ook vaak te kennen niet verbaasd te zijn wanneer Niels interesse heeft in jongere meisjes.
Had ze al heel lang.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze had een ban en maakt een kloon aan met zo'n naam?
Hmm.
tardis zegt het dus is waarheidquote:
Zou ook niet graag voor pedo worden uitgemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
een tr zetten voor dat_!
wat een bloednaaierij weer
Ik kreeg een keer een ban voor een kloon die ik had aangemaakt en waar ik nog niets mee had gepost.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel knap dat het nog zolang duurde. Ik werd zelfs met onherleidbare kloonnamen geband twee jaar terug. Men wordt slordig.
Willoowquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Waarom ben jij kwaad?
ZIJquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat een vrouw?
Waarom heeft hij een ban, en hoelang?
ja raakt dat je als mens als een vreemde online je pedo noemt? doet dat afbreuk aan jezelf?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ook niet graag voor pedo worden uitgemaakt.
Weenie, heb nooit interesse getoond in minderjarige meisjes, ben derhalve nooit voor pedo uitgemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja raakt dat je als mens als een vreemde online je pedo noemt? doet dat afbreuk aan jezelf?
het is dat ik 19 benquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, heb nooit interesse getoond in minderjarige meisjes, ben derhalve nooit voor pedo uitgemaakt.
dat heeft helemaal niks met mijn vraag te makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, heb nooit interesse getoond in minderjarige meisjes, ben derhalve nooit voor pedo uitgemaakt.
oh, ik bedoelde daarmee aan te geven dat ik niet weet hoe dat voeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heeft helemaal niks met mijn vraag te maken
gwn djoekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stond er weer zo'n bijbels mongooltje aan mijn voordeur. ECHT ROT OP
Het is een teken, je moet leegte in je leven opvullen door je te terugtrekken naar godquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stond er weer zo'n bijbels mongooltje aan mijn voordeur. ECHT ROT OP
Ja, me reet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is een teken, je moet leegte in je leven opvullen door je te terugtrekken naar god
je kan eventueel het woordje pedo voor elk ander woord vervangenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh, ik bedoelde daarmee aan te geven dat ik niet weet hoe dat voelt
Houden zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit zoiets diepzinnigs gepost
je moet je openstellen, niet terugtrekkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is een teken, je moet leegte in je leven opvullen door je te terugtrekken naar god
Ja datquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet je openstellen, niet terugtrekken
Ik zit te wachten op een pakketje. Dan verwacht je niet wanneer er aangebeld wordt dat er ineens zo'n figuur voor je neus staat.quote:
Ik maakte vroeger kloons terwijl ik ban had en nog voordat ik 1 post had gezet was ik al wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel knap dat het nog zolang duurde. Ik werd zelfs met onherleidbare kloonnamen geband twee jaar terug. Men wordt slordig.
Niemand miste je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger kloons terwijl ik ban had en nog voordat ik 1 post had gezet was ik al weg
onzin xcachet mist hem zelfs als hij geen ban heeftquote:
Dat is haar probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin xcachet mist hem zelfs als hij geen ban heeft
dat is niet het onderwerp, je hebt gewoon ongelijkquote:
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet het onderwerp, je hebt gewoon ongelijk
story of his lifequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet het onderwerp, je hebt gewoon ongelijk
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
story of his life
met z'n sneue naamtopics. Krijgt zeker te weinig aandacht van z'n wijf
niemand die hem mist vandaar deze haat denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
story of his life
sow maal 18quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
story of his life
Ik ben een aanwinst voor deze SC. Alleen al vanwege mijn fantastisch mooie uiterlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
niemand die hem mist vandaar deze haat denk ik
Jij bent de enige hoor. Verder allemaal onzin net als je TT's.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor deze SC. Alleen al vanwege mijn fantastisch mooie uiterlijk.
Maaaadddddddddddddquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent de enige hoor. Verder allemaal onzin net als je TT's.
ja net zoals een rioolbuis, die heeft ook zo zijn nut, maar ik ben er niet jaloers op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor deze SC. Alleen al vanwege mijn fantastisch mooie uiterlijk.
Ze zijn laks geworden. Mapima en Abraham da Lacy klonen weer vrolijk verder door hun perm ban.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger kloons terwijl ik ban had en nog voordat ik 1 post had gezet was ik al weg
oja maddd idd.. grrrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wrm zeg je niet gwn meteen nee?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi boekje van haar gekregen, meteen verscheurd.
Mapima hoort in Deltaquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zijn laks geworden. Mapima en Abraham da Lacy klonen weer vrolijk verder door hun perm ban.
dat staat minder stoer in zijn verzonnen verhaaltjequote:
Kun jij mooi zingen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat staat minder stoer in zijn verzonnen verhaaltje
ja 3 noten daarna wordt het valsquote:
Ik kan 2notenquote:
quote:
zingen kun je leren, dus je kan gewoon iemand in model shapenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:21 schreef Crip het volgende:
Wrm zijn boys die zo kunnen zingen opeens echt super aantrekkelijk. Dat is best oppervlakkig van mij
Nou van superslecht naar die boi in filmpje lijkt me beetje te veel goede hoopquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zingen kun je leren, dus je kan gewoon iemand in model shapen
Inderdaad. Beter de boys die goed keyboard kunnen spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:21 schreef Crip het volgende:
Wrm zijn boys die zo kunnen zingen opeens echt super aantrekkelijk. Dat is best oppervlakkig van mij
die pony cover?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou van superslecht naar die boi in filmpje lijkt me beetje te veel goede hoop
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
die pony cover?
uhm geen idee, ik hoor hem nml niet echt zingen, alleen maar een overgeproduceerd filmpje waar in hij als de zoveelste r&b gup klinkt
Aan Noel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:31 schreef xcachet het volgende:
Ik moet naar de kapper maar geef m'n laatste geld liever ergens anders aan uit.
haahahaha zag dit nu pasquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hele fijne week gewenst trouwens.
Ben het wel ff zat.
- Chloro de school docente die hier op het forum jan en alleman gaat beledigen.
- Crip die alleen maar seksuele content post d.m.v liedjes of dergelijk.
- Stimo die op alles en iedereen zuur reageert.
- Chai die iedereen hypocriet noemt en zaken van een x aantal jaar oud overal bij moet betrekken.
Ben wel weer even klaar met de SC.
Gr
Ik ook niet, onmogelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussen. Wat een schat ben ik toch.
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:35 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ben er weer![]()
Rijles ging echt goed
Kan zomaar zijn dat er iets onverwachts gebeurt tijdens je examen en je keihard zakt, ondanks dat je lessen zo goed gingen. Wil je geen valse hoop geven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:35 schreef Wheeljack het volgende:
Ik ben er weer![]()
Rijles ging echt goed
Ben je weer kantoorslaaf?quote:
grappig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt in Zuid-Frankrijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
Kan niet wachten tot ik ook weer kantoorslaaf mag zijn. Lekker ruzie maken over de airco of verwarming.
nee, wegens omstandigheden heb ik even een paar extra dagen vrijquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er iets onverwachts gebeurt tijdens je examen en je keihard zakt, ondanks dat je lessen zo goed gingen. Wil je geen valse hoop geven.
[..]
Ben je weer kantoorslaaf?
denken gaat bij jou wel vaker foutquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow, dacht dat het een spelletje was.
Dat lijkt me echt kutquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er iets onverwachts gebeurt tijdens je examen en je keihard zakt, ondanks dat je lessen zo goed gingen. Wil je geen valse hoop geven.
Que?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha ha ha
De onwetendheid
Ik vind jou een redelijk aardige user maar nu moet je oppassenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Paxcon. Het gaat goed he met Groningen?
redelijk aardige user. Dat klinkt al minder positief.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind jou een redelijk aardige user maar nu moet je oppassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |