Willoowquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima. Waarom ben jij kwaad?
ZIJquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat een vrouw?
Waarom heeft hij een ban, en hoelang?
ja raakt dat je als mens als een vreemde online je pedo noemt? doet dat afbreuk aan jezelf?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou ook niet graag voor pedo worden uitgemaakt.
Weenie, heb nooit interesse getoond in minderjarige meisjes, ben derhalve nooit voor pedo uitgemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja raakt dat je als mens als een vreemde online je pedo noemt? doet dat afbreuk aan jezelf?
het is dat ik 19 benquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, heb nooit interesse getoond in minderjarige meisjes, ben derhalve nooit voor pedo uitgemaakt.
dat heeft helemaal niks met mijn vraag te makenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie, heb nooit interesse getoond in minderjarige meisjes, ben derhalve nooit voor pedo uitgemaakt.
oh, ik bedoelde daarmee aan te geven dat ik niet weet hoe dat voeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heeft helemaal niks met mijn vraag te maken
gwn djoekenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stond er weer zo'n bijbels mongooltje aan mijn voordeur. ECHT ROT OP
Het is een teken, je moet leegte in je leven opvullen door je te terugtrekken naar godquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stond er weer zo'n bijbels mongooltje aan mijn voordeur. ECHT ROT OP
Ja, me reet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is een teken, je moet leegte in je leven opvullen door je te terugtrekken naar god
je kan eventueel het woordje pedo voor elk ander woord vervangenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh, ik bedoelde daarmee aan te geven dat ik niet weet hoe dat voelt
Houden zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit zoiets diepzinnigs gepost
je moet je openstellen, niet terugtrekkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is een teken, je moet leegte in je leven opvullen door je te terugtrekken naar god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |