Wat een deugniet zeg die willoow gewoon doorposten dan ook. live by the sword die by the swordquote:
Maar jij zit niet op een account terwijl je eigenlijk een ban hebt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak gedaan.... nooit iets over gehoord.
Wel knap dat het nog zolang duurde. Ik werd zelfs met onherleidbare kloonnamen geband twee jaar terug. Men wordt slordig.quote:
Ja doerakje van de SC is het.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een deugniet zeg die willoow gewoon doorposten dan ook. live by the sword die by the sword
een tr zetten voor datquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, maar als je geband bent mag je niet klonen, en met die opmerking TRde Niels, en bracht zo deze wanpraktijken onder de aandacht.
Ze had een ban en maakt een kloon aan met zo'n naam?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar jij zit niet op een account terwijl je eigenlijk een ban hebt.
Ik geef zelf ook vaak te kennen niet verbaasd te zijn wanneer Niels interesse heeft in jongere meisjes.
Had ze al heel lang.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze had een ban en maakt een kloon aan met zo'n naam?
Hmm.
tardis zegt het dus is waarheidquote:
Zou ook niet graag voor pedo worden uitgemaakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
een tr zetten voor dat_!
wat een bloednaaierij weer
Ik kreeg een keer een ban voor een kloon die ik had aangemaakt en waar ik nog niets mee had gepost.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel knap dat het nog zolang duurde. Ik werd zelfs met onherleidbare kloonnamen geband twee jaar terug. Men wordt slordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |