Is dit een bedreiging?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]Jij bent uit op Perm, is het niet?
wat snoezigquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een user minder om te treiteren. Natuurlijk vind ik dat erg.
Heeft hij ook ban?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Noel mis ik nog altijd t meest hoor
en dat terwijl hij er gewoon is, wat en luizenbal is het ook zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Noel mis ik nog altijd t meest hoor
Luizenbal? Hahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat terwijl hij er gewoon is, wat en luizenbal is het ook zeg
Damnquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto zou instantly terug gaan voor elke kut.
En wie ben jij?quote:
Wie is nou wie dan?quote:
is dat al een ban waard tegenwoordig? zo zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Willoow2 was gewoon Willoow, is haar account die ze een keer gemaakt heeft toen ze haar ww van Willoow kwijt was. Maar ze noemde nu Niels een pedo, dat was dom
Nee, maar als je geband bent mag je niet klonen, en met die opmerking TRde Niels, en bracht zo deze wanpraktijken onder de aandacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat al een ban waard tegenwoordig? zo zo
heeft erdogan fok overgekocht?![]()
Oke en de gewone willoow account...was die gebanned?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Willoow2 was gewoon Willoow, is haar account die ze een keer gemaakt heeft toen ze haar ww van Willoow kwijt was. Maar ze noemde nu Niels een pedo, dat was dom
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke en de gewone willoow account...was die gebanned?
Dat heb ik zo vaak gedaan.... nooit iets over gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |