Ik schold laatst met kanker en kreeg er geen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ban krijgen is niet zo moeilijk meer tegenwoordig
Pfoe echt duurquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 250. Moet eerst nog een toelatingstoets doen omdat ik van t mbo kom. Die is pas 24 augustus. Als ik die haal word ik pas ingeschrevenHoop echt dat dat opschiet..
Positieve discriminatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik schold laatst met kanker en kreeg er geen.
Ja klopt. Maar dan lurk ik wel mee. Wat met ban super irritant is om te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Als je echt niet wil, lukt zonder ban ook wel.
is het al zover dat je dan gelijk gebanned wordt ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Als je echt niet wil, lukt zonder ban ook wel.
Moet wel iemand je tr'enquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toto denkt dat hij bij haar kans maakt dus vandaar zijn reactie bij Willow is van jou
zou instantly terug naar Nederland gaan voor willowquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo.. naja denk dat het hem ook wel lukt als ie echt wil.
Nee, moet in een keer. Wiskunde A op havo niveau. Moet lukken. Maar wel kut. Ben dan ook te laat met inschrijven voor een andere studie. Weet verder ook geen studie die ik zou willen doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe echt duurhmm hopelijk haal je het! Heb je nog een herkansing of moet het in 1 x gehaald worden
Haagsquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:05 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Zijn maar paar mensen die dat daadwerkelijk doen.
Ben jij niet Germano?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:07 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
O, echt?
Is Haags niet Vanillekwark?
Is ze zo knap, ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zou instantly terug naar Nederland gaan voor willow
maar nee denk het niet
Is dit een bedreiging?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]Jij bent uit op Perm, is het niet?
wat snoezigquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een user minder om te treiteren. Natuurlijk vind ik dat erg.
Heeft hij ook ban?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Noel mis ik nog altijd t meest hoor
en dat terwijl hij er gewoon is, wat en luizenbal is het ook zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Noel mis ik nog altijd t meest hoor
Luizenbal? Hahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat terwijl hij er gewoon is, wat en luizenbal is het ook zeg
Damnquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toto zou instantly terug gaan voor elke kut.
En wie ben jij?quote:
Wie is nou wie dan?quote:
is dat al een ban waard tegenwoordig? zo zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Willoow2 was gewoon Willoow, is haar account die ze een keer gemaakt heeft toen ze haar ww van Willoow kwijt was. Maar ze noemde nu Niels een pedo, dat was dom
Nee, maar als je geband bent mag je niet klonen, en met die opmerking TRde Niels, en bracht zo deze wanpraktijken onder de aandacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
is dat al een ban waard tegenwoordig? zo zo
heeft erdogan fok overgekocht?![]()
Oke en de gewone willoow account...was die gebanned?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
Willoow2 was gewoon Willoow, is haar account die ze een keer gemaakt heeft toen ze haar ww van Willoow kwijt was. Maar ze noemde nu Niels een pedo, dat was dom
jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke en de gewone willoow account...was die gebanned?
Dat heb ik zo vaak gedaan.... nooit iets over gehoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |