Ik schold laatst met kanker en kreeg er geen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Ban krijgen is niet zo moeilijk meer tegenwoordig
Pfoe echt duurquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik 250. Moet eerst nog een toelatingstoets doen omdat ik van t mbo kom. Die is pas 24 augustus. Als ik die haal word ik pas ingeschrevenHoop echt dat dat opschiet..
Positieve discriminatiequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik schold laatst met kanker en kreeg er geen.
Ja klopt. Maar dan lurk ik wel mee. Wat met ban super irritant is om te doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Als je echt niet wil, lukt zonder ban ook wel.
is het al zover dat je dan gelijk gebanned wordt ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Als je echt niet wil, lukt zonder ban ook wel.
Moet wel iemand je tr'enquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toto denkt dat hij bij haar kans maakt dus vandaar zijn reactie bij Willow is van jou
zou instantly terug naar Nederland gaan voor willowquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo.. naja denk dat het hem ook wel lukt als ie echt wil.
Nee, moet in een keer. Wiskunde A op havo niveau. Moet lukken. Maar wel kut. Ben dan ook te laat met inschrijven voor een andere studie. Weet verder ook geen studie die ik zou willen doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe echt duurhmm hopelijk haal je het! Heb je nog een herkansing of moet het in 1 x gehaald worden
Haagsquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:05 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Zijn maar paar mensen die dat daadwerkelijk doen.
Ben jij niet Germano?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:07 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
O, echt?
Is Haags niet Vanillekwark?
Is ze zo knap, ja?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zou instantly terug naar Nederland gaan voor willow
maar nee denk het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |