Maaaadddddddddddddquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent de enige hoor. Verder allemaal onzin net als je TT's.
ja net zoals een rioolbuis, die heeft ook zo zijn nut, maar ik ben er niet jaloers op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor deze SC. Alleen al vanwege mijn fantastisch mooie uiterlijk.
Ze zijn laks geworden. Mapima en Abraham da Lacy klonen weer vrolijk verder door hun perm ban.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger kloons terwijl ik ban had en nog voordat ik 1 post had gezet was ik al weg
oja maddd idd.. grrrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wrm zeg je niet gwn meteen nee?quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi boekje van haar gekregen, meteen verscheurd.
Mapima hoort in Deltaquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze zijn laks geworden. Mapima en Abraham da Lacy klonen weer vrolijk verder door hun perm ban.
dat staat minder stoer in zijn verzonnen verhaaltjequote:
Kun jij mooi zingen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat staat minder stoer in zijn verzonnen verhaaltje
ja 3 noten daarna wordt het valsquote:
Ik kan 2notenquote:
quote:
zingen kun je leren, dus je kan gewoon iemand in model shapenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:21 schreef Crip het volgende:
Wrm zijn boys die zo kunnen zingen opeens echt super aantrekkelijk. Dat is best oppervlakkig van mij
Nou van superslecht naar die boi in filmpje lijkt me beetje te veel goede hoopquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
zingen kun je leren, dus je kan gewoon iemand in model shapen
Inderdaad. Beter de boys die goed keyboard kunnen spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:21 schreef Crip het volgende:
Wrm zijn boys die zo kunnen zingen opeens echt super aantrekkelijk. Dat is best oppervlakkig van mij
die pony cover?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou van superslecht naar die boi in filmpje lijkt me beetje te veel goede hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |