Ja datquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet je openstellen, niet terugtrekken
Ik zit te wachten op een pakketje. Dan verwacht je niet wanneer er aangebeld wordt dat er ineens zo'n figuur voor je neus staat.quote:
Ik maakte vroeger kloons terwijl ik ban had en nog voordat ik 1 post had gezet was ik al wegquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wel knap dat het nog zolang duurde. Ik werd zelfs met onherleidbare kloonnamen geband twee jaar terug. Men wordt slordig.
Niemand miste je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger kloons terwijl ik ban had en nog voordat ik 1 post had gezet was ik al weg
onzin xcachet mist hem zelfs als hij geen ban heeftquote:
Dat is haar probleem.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
onzin xcachet mist hem zelfs als hij geen ban heeft
dat is niet het onderwerp, je hebt gewoon ongelijkquote:
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet het onderwerp, je hebt gewoon ongelijk
story of his lifequote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is niet het onderwerp, je hebt gewoon ongelijk
Ok.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
story of his life
met z'n sneue naamtopics. Krijgt zeker te weinig aandacht van z'n wijf
niemand die hem mist vandaar deze haat denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
story of his life
sow maal 18quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
story of his life
Ik ben een aanwinst voor deze SC. Alleen al vanwege mijn fantastisch mooie uiterlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
niemand die hem mist vandaar deze haat denk ik
Jij bent de enige hoor. Verder allemaal onzin net als je TT's.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor deze SC. Alleen al vanwege mijn fantastisch mooie uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |