grappig hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ligt in Zuid-Frankrijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:38 schreef xcachet het volgende:
Kan niet wachten tot ik ook weer kantoorslaaf mag zijn. Lekker ruzie maken over de airco of verwarming.
nee, wegens omstandigheden heb ik even een paar extra dagen vrijquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er iets onverwachts gebeurt tijdens je examen en je keihard zakt, ondanks dat je lessen zo goed gingen. Wil je geen valse hoop geven.
[..]
Ben je weer kantoorslaaf?
denken gaat bij jou wel vaker foutquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow, dacht dat het een spelletje was.
Dat lijkt me echt kutquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan zomaar zijn dat er iets onverwachts gebeurt tijdens je examen en je keihard zakt, ondanks dat je lessen zo goed gingen. Wil je geen valse hoop geven.
Que?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha ha ha
De onwetendheid
Ik vind jou een redelijk aardige user maar nu moet je oppassenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Paxcon. Het gaat goed he met Groningen?
redelijk aardige user. Dat klinkt al minder positief.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind jou een redelijk aardige user maar nu moet je oppassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |