Bijzonder dat deze slowchat wel kan, bijkbaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu de hockeymannen naar een zoete 6-0 overwinning aanmoedigen
Ik voorspelde zelf 7-1 aan het begin. Dus we zitten aardig op 1 lijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu de hockeymannen naar een zoete 6-0 overwinning aanmoedigen
Door Nattekat wel. Dus nee.quote:
Nee maar serieus, waren we favoriet voor deze wedstrijd?quote:
Aussies zijn de nummer 1 van de worldquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, waren we favoriet voor deze wedstrijd?
Als de mannen en de vrouwen goud winnen, neem ik al mijn woorden over kakkers ooit terug.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat Nederland dan Olympisch kampioen worden? Je kan toch niet blijven verliezen van Duitsland?
Daar is vrij weinig van te merken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aussies zijn de nummer 1 van de world
Gezien de voorgeschiedenis niet. Gezien de vorm van Australië lichtjes favoriet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelijkwaardig denk ik. Australie is normaal gesproken (veel) beter, maar dit toernooi niet in vorm.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op basis van vorm absoluut Nederland.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Argentinië zit ook niet lekker in het toernooi.quote:
Maar ik vond ze eerder ook niet zo sterk overkomen, eigenlijk. Maar goed, what do I know?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Australie speelt echt heel zwak, sorry dat ik onze jongens zo onderschatte
Nederland de laatste wedstrijden ook maar erg matigquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Argentinië zit ook niet lekker in het toernooi.
Nah op een gegeven moment gaat dat vervelen hequote:
De vrouwen moeten hun normale niveau halen en er in vertrouwen, dan zijn ze veel te sterk voor Argentinië. Maar is dat niet het geval dan ga je er zo af tegen dat team.quote:
Nog een heel kwartquote:
Gauw, zet er je volledige vermogen op inquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik sluit niet uit dat Nederland deze wedstrijd gaat winnen
Waarom zou hij een paar euro inzetten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gauw, zet er je volledige vermogen op in
Ik ben bang dat daar weinig winst mee te behalen valtquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gauw, zet er je volledige vermogen op in
Voor de TV mensen, beter contrastquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is het veld net zoals in Londinium blauw?
Voor de TV...dan is het balletje beter te zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Jij kent Pax duidelijk niet, die zou bij een verlies van Nederland van al zijn schulden af zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom zou hij een paar euro inzetten?
Is mooi. Voetbal moet ook blauw worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Bingo.quote:
Fylax ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:05 schreef Jane het volgende:
Ze doen wel erg hun best om het te jinxen.
Hockeyhooligans?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Kijk ik naar een voetbalmatch ofzo... dat publiek
Rellen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Is dat erg?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Te oud, gaat ook al bijna 15 jaar mee geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:07 schreef Szura het volgende:
Zeg die Dwyer, dat is ook niet meer zo'n baas als eerst he
Ach altijd nog minder erg dan de eentonige muziek bij beach volleybal en atletiekquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ik van de ORANJEFANS gehoord heb is dat het stil is aan de overkantquote:
Ohquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Nattekat wordt heel snel bang als er iets gebeurt dat hij niet verwacht.
Mijn overburen liggen allemaal te pitten, dus feitelijk hebben ze wel gelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige wat ik van de ORANJEFANS gehoord heb is dat het stil is aan de overkant
Nuff said
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
In dat geval wil ik graag zeggen dat ik Nattekat een prima mod vind
Oranje supporters zijn ook het ergste van allemaal. Geen passie. Net zooals de meeste sporters bij onsquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige wat ik van de ORANJEFANS gehoord heb is dat het stil is aan de overkant
Nuff said
Dat is juist schokkend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Zorgt altijd voor de juiste duiding en topic pointers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
SOW BOEM PATS KNAL RAAKquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Zouden ze in het voetbal ook moeten doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
Die regel bal op de voet is zo retarded he. Ook al kan je er niks aan doen dan nog krijgt men een SC![]()
![]()
Lekker met z'n allen op de handen mikken, topquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zouden ze in het voetbal ook moeten doen.
Belgjes moet je gewoon pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef TheVulture het volgende:
En nu vooral de Belgen niet onderschatten
Jhin vindt dit leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef Zelfscanner het volgende:
4e kwarthelft
4e strafcorner
4e doelpunt
Dat wel. Maar het scheelt dat het wel duidelijk is. Op de voet is op de voet, maakt niet uit hoe. Niet zoals bij voetbal dat de scheidsrechters er zelf hun interpretatie aan geven in geval van hand op de bal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
Die regel bal op de voet is zo retarded he. Ook al kan je er niks aan doen dan nog krijgt men een SC![]()
![]()
Het blijft een retarded regel. Expres een bal op iemand zn voet schieten en er voordeel uit halen. Ik ken geen enkele sport waar je een tegenstander zo kan benadelen als in veldhockeyquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het scheelt dat het wel duidelijk is. Op de voet is op de voet, maakt niet uit hoe. Niet zoals bij voetbal dat de scheidsrechters er zelf hun interpretatie aan geven in geval van hand op de bal.
Voetbal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het blijft een retarded regel. Expres een bal op iemand zn voet schieten en er voordeel uit halen. Ik ken geen enkele sport waar je een tegenstander zo kan benadelen als in veldhockey
Een schwalbe is toch echt wel wat ergerquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het blijft een retarded regel. Expres een bal op iemand zn voet schieten en er voordeel uit halen. Ik ken geen enkele sport waar je een tegenstander zo kan benadelen als in veldhockey
Voetbal? Je hoeft je tegenstander niet eens te raken. Als ie gaat liggen janken kan ie tijd winnen en een vrije trap/ penalty krijgen. Er is geen achtergesteldere sport dan voetbal momenteel denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want vaak word een aangeschoten bal nieteens tot penalty beoordeelt. Ga je expres met je klauwen naar de bal ja logisch SC of penalty, maar in hockey is het altijd SC, maakt niet uit hoe de bal tegen je voet aan komt. Maar ik denk dat ze die regel ook deels hebben geintroduceerd omdat er anders te weinig goals worden gemaakt in sommige wedstrijden ofzo.quote:
Bij voetbal moeten ze het ook invoeren dat hand tegen bal hands is. Zo makkelijk leb je niet de bal tegen iemand zijn hand.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het scheelt dat het wel duidelijk is. Op de voet is op de voet, maakt niet uit hoe. Niet zoals bij voetbal dat de scheidsrechters er zelf hun interpretatie aan geven in geval van hand op de bal.
uh okequote:Op maandag 15 augustus 2016 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voetbal? Je hoeft je tegenstander niet eens te raken. Als ie gaat liggen janken kan ie tijd winnen en een vrije trap/ penalty krijgen. Er is geen achtergesteldere sport dan voetbal momenteel denk ik.
Klopt maar tegen je voet gaat sneller, daarom snap ik deze regel ook niet. In sommige gevallen oke SC maar altijd? Nee dat is teveel van het goede. Je voeten lopen, bewegen etc etc en in de beweging kan het zo zijn (terwijl je dus aan het draaien en keren bent) dat je voet toevallig tegen die bal aan komt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij voetbal moeten ze het ook invoeren dat hand tegen bal hands is. Zo makkelijk leb je niet de bal tegen iemand zijn hand.
Als de regels goed zouden worden nageleefd zou je een punt hebben. Maar te vaak wordt er een penalty gegeven voor een bal die naar de hand gaat i.p.v. andersom. Puur omdat de scheidsrechter op dat moment zo vindt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want vaak word een aangeschoten bal nieteens tot penalty beoordeelt. Ga je expres met je klauwen naar de bal ja logisch SC of penalty, maar in hockey is het altijd SC, maakt niet uit hoe de bal tegen je voet aan komt. Maar ik denk dat ze die regel ook deels hebben geintroduceerd omdat er anders te weinig goals worden gemaakt in sommige wedstrijden ofzo.
En dat leverde ook nog geen geslaagde aanval opquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef TheArt het volgende:
Dit deed Oltmans met India ook vanmiddag, maar die stonden er 'maar' 2 achter.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
Vond die TT even iets te voorzichtig. Veel beter zo
Idd, zoals de sc bij NL. Via de keeper tegen de knie van een speler. Dan SC is zwaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar tegen je voet gaat sneller, daarom snap ik deze regel ook niet. In sommige gevallen oke SC maar altijd? Nee dat is teveel van het goede. Je voeten lopen, bewegen etc etc en in de beweging kan het zo zijn (terwijl je dus aan het draaien en keren bent) dat je voet toevallig tegen die bal aan komt.
Exactamundoquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Idd, zoals de sc bij NL. Via de keeper tegen de knie van een speler. Dan SC is zwaar.
Ja gaf ik ook al aan. Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk. Geen ruimte voor interpretatie die in de weg zit. Geen discussies meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij voetbal moeten ze het ook invoeren dat hand tegen bal hands is. Zo makkelijk leb je niet de bal tegen iemand zijn hand.
Als je het in sommige gevallen gaat doen krijg je voetbal hetzelfde als met hands, daarvoor zullen ze dat ook niet doen. In dat geval is het beter om met alle balcontact met de voet een overtreding toe te kennen dan in geen geval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar tegen je voet gaat sneller, daarom snap ik deze regel ook niet. In sommige gevallen oke SC maar altijd? Nee dat is teveel van het goede. Je voeten lopen, bewegen etc etc en in de beweging kan het zo zijn (terwijl je dus aan het draaien en keren bent) dat je voet toevallig tegen die bal aan komt.
Jinx, zeperd tegen Belgiequote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
Vond die TT even iets te voorzichtig. Veel beter zo
Vliegende keepquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef tdrone het volgende:
Ik schakel net in, waarom is er eigenlijk een Australier met een blauw shirt?
Dat is een vrouwquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef tdrone het volgende:
Dat is de vliegende keepquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef tdrone het volgende:
Mag niet. Moet van binnen de cirkel gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom schiet NL niet gewoon vanaf eigen helft? Genot
moet in de cirkel worden getoucheerd, anders geen goalquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Cirkelgenotquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Mag alleen scoren in cirkelquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Dat mag niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Icingquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
Schiet de bal dan naar voren. 1 blijft in de cirkel staanquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet in de cirkel worden getoucheerd, anders geen goal
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schiet de bal dan naar voren. 1 blijft in de cirkel staan
Op je wenken bediendquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:22 schreef Nattekat het volgende:
Die Aussies komen niet eens meer in de buurt van die cirkel, zelfs met een speler extra
Ja leuk, maar niet hier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom heeft die keeper een helm op?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wij speelde op school geen hockey aangezien wij geen Ralph Lauren en/of La Coste polotjes droegen maar bomberjacks en bontkraagjes dus kozen wij voor het veel gespeelde spel voetbal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Tagliano het volgende:
Poepz0r is ook niet het helderste licht he
Omdat ie op de brommer isquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wij deden altijd unihockeyquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij speelde op school geen hockey aangezien wij geen Ralph Lauren en/of La Coste polotjes droegen maar bomberjacks en bontkraagjes dus kozen wij voor het veel gespeelde spel voetbal.
Stel dat het goud wordt, is hij dan de enige die dat lukt met zowel de vrouwen als de mannenquote:
Dat is tegen de backstrokequote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik voel me enigszins aangesprokenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij speelde op school geen hockey aangezien wij geen Ralph Lauren en/of La Coste polotjes droegen maar bomberjacks en bontkraagjes dus kozen wij voor het veel gespeelde spel voetbal.
Tamponhockey speelde wij weleens ken je dat? Enorme stick met een soort hele grote tampon aan de onderkant en dan met een grote softbal ofzo GENOTquote:
Waarom draagt die Hongaarse zwemmer geen badmuts?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wij droegen Cavello's en Aussies.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in Amsterdam Nieuw-West, maar bij ons werd gehockeyd hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook, ondanks dat ik redelijk sportief ben. Veel te veel verschillende niveaus en kutsportenquote:
heywoodu kom er maar in.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stel dat het goud wordt, is hij dan de enige die dat lukt met zowel de vrouwen als de mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |