UItstekende jinx weer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die Australië nog sterker vinden kijken een andere wedstrijd dan ik.
Falen ze echt. Dit Australië is te pakken.quote:
En daar was bijna de tegengoal. De tering.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die Australië nog sterker vinden kijken een andere wedstrijd dan ik.
Stront produceren kan je goed ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is meer mijn specialiteit.
Het is nog 40 minuten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef clavier het volgende:
Aan een mooie reeks kan een einde komen: sinds 1992 haalt Australie altijd een mannenhockeymedaille. In 1988 werd Australie 4e.
Nederland maakt anders weinig fouten. De Australische verdediging zit gewoon potdicht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Evertjan het volgende:
dit gaat een heel lastig en naar potje worden met slecht hockey van beiden kanten
Maar Nederland staat voor, dus we moeten juichen en blij zijn tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Evertjan het volgende:
dit gaat een heel lastig en naar potje worden met slecht hockey van beiden kanten
Resultaathockey is in deze fase van het toernooi belangrijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Evertjan het volgende:
Neuh, het is dan ook droog.quote:
Het veld is anders aardig nat hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, het is dan ook droog.
Was dat niet een voetbalkeeper?quote:
Uhu. Fortuna en VVV oa.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat niet een voetbalkeeper?
op roeien naquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Dit is wel met afstand de minst boeiende teamsport van de OS.
Synchroonzwemmen vind ik veel minder boeiend anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Nou, je weet wat je nu mag gaan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef Szura het volgende:
Jongens, beide goals zijn gevallen toen ik ff naar het baanwielrennen ging
Ik zei sport.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Synchroonzwemmen vind ik veel minder boeiend anders.
Handbal en volleybal zijn wel een stuk leuker, idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Dat is niet exclusief een teamsport, want je hebt ook de skiffs.quote:
allemaal elite sportenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind ik boeiender dan dit. Tenminste de heren 8.
Hahaha!quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:30 schreef Nattekat het volgende:
De Australische verdediging zit echt pot en pot dicht
Derde kwartjequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, je weet wat je nu mag gaan doen.
Dat is echt genot.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Handbal en volleybal zijn wel een stuk leuker, idd.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef Evertjan het volgende:
oppassen nu voor een tegengoal net voor rust
wel als ze missenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef Redefine het volgende:
Een strafcorner net voor rust niet handig.
Ik vind hockey leuker om te kijken maar het niveau is zo laag. Handbal is zo'n sport waarbij ik altijd het gevoel heb dat het alleen maar gaat om zoveel mogelijk goals maken. Volleybal vind ik zelf niet zo geweldig, hoewel spannend en waterpolo vind ik echt beduidend minder dan hockey.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Handbal en volleybal zijn wel een stuk leuker, idd.
Omdat ze niet goed spelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef Nibb-it het volgende:
Waarom speelt Australië zo zwak dit toernooi?
Mwah dat mag niet zo kort voor het toetersignaal mag dat niet.quote:
basketbal staat boven alle zaalsportenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hockey leuker om te kijken maar het niveau is zo laag. Handbal is zo'n sport waarbij ik altijd het gevoel heb dat het alleen maar gaat om zoveel mogelijk goals maken. Volleybal vind ik zelf niet zo geweldig, hoewel spannend en waterpolo vind ik echt beduidend minder dan hockey.
Als ik de combinatie niveau/sport beoordeel staan handbal en waterpolo er wel boven
Ja daar heb ik dus ook helemaal niks mee, dat is ook elke 2 seconden een kool noterenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
basketbal staat boven alle zaalsporten
Je hebt echt een wansmaakquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus ook helemaal niks mee, dat is ook elke 2 seconden een kool noteren
ja en?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus ook helemaal niks mee, dat is ook elke 2 seconden een kool noteren
Ik hou gewoon niet van GROTE STERKE negers ben ik bangquote:
Ja, voor mij wel iig.quote:
eh okquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:38 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.(ondanks dat het een b-sport is)
Wat gezellig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:38 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook.(ondanks dat het een b-sport is)
Je hebt gedurende de wedstrijd niet echt een JUICHEN! moment. Dat maakt de sport wel wat saai.quote:
Ik doelde meer op je uitspraak, hockey> Volleybal, Handbal en basketbal. Dat kan echt niet of je moet uit het gooi komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van GROTE STERKE negers ben ik bang
hoezo, hockey is toch best een leuke kijksport?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je uitspraak, hockey> Volleybal, Handbal en basketbal. Dat kan echt niet of je moet uit het gooi komen.
Het is het gebrek aan competitie wat hockey zo kut maakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je uitspraak, hockey> Volleybal, Handbal en basketbal. Dat kan echt niet of je moet uit het gooi komen.
Mwa, voor mannen is het nogal gay tbh.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoezo, hockey is toch best een leuke kijksport?
ja, en?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, voor mannen is het nogal gay tbh.
Ik woon in het Gooi, maar ik vind hockey vrij kut.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hafcfan is weer in zo'n bui dat hij graag statements wil maken. Lekker laten gaan die jongen, zie het als zijn wekelijkse uitjequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jij zoekt ruzie...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Basketbal is wel beter om te kijken dan waterpolo trouwens.
hij heeft gewoon gelijk hoorquote:
Nee. Dat er geen hond zit helpt ook niet echt mee. Ook totaal geen mondiale sport.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Honkbal is echt een genot sport om te doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik woon in het Gooi, maar ik vind hockey vrij kut.
Wel blij dat honkbal weer terug komt.![]()
Alhoewel dat op tv ook niet altijd goed uit de verf komt.
trekt de meeste kijkers volgens de NOSquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Dat er geen hond zit helpt ook niet echt mee. Ook totaal geen mondiale sport.
dit soort commentsquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee. Dat er geen hond zit helpt ook niet echt mee. Ook totaal geen mondiale sport.
Ik zit toch echt naar Nederland-Australië te kijken ouwe reusquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een smakeloos land. Tevens NOSquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
trekt de meeste kijkers volgens de NOS
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Hockey > voetbal(en al helemaal Olympisch voetbal)
Eens ja, wie kijkt er nou naar voetbalquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vergeet gewoon vaak dat er ook nog een voetbaltoernooi is. En dat vind ik prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
voetbal op de spelen boeit ook echt helemaal niemandquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon vaak dat er ook nog een voetbaltoernooi is. En dat vind ik prima.
Onbegrijpelijk dat het niet wordt afgeschaft.
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
was net rust bbyquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Is dit het algemene OS topic? Of gaan we het nog over hockey hebben
De moderators grijpen totaal niet inquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
De rust duurde lang...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Inconsequentie, love itquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De moderators grijpen totaal niet in
Echt hèquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:48 schreef Noppie2000 het volgende:
Mensen die twijfelden aan deze mannen
Gelukkig is t geen voetbalquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:48 schreef Nattekat het volgende:
Whehehe, gewoon de keeper omver lopen
Heerlijk dat ik zo ongelijk krijgquote:
Ah hier is onze jinxgodquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Nu wel scherp blijven achterin want als ze een goal durven te maken krijg je nog een hele gekke pot
Had je beter gisteren 1,5 uur kunnen doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik moest misschien op een ander tijdstip het toilet bezoeken en mijn tanden poetsen.
quote:
Dat is mij net iets te lang.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had je beter gisteren 1,5 uur kunnen doen
Duitsland, Argentinie, Spanjequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:50 schreef Marcoss het volgende:
Australië, België, Duitsland..
Veel mooier kan het rijtje richting Olympisch goud niet worden hoor
Vakantie geweest hequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vakantie geweest he
Blijkbaar was het weer hier om te janken.
Vandaag thuis gekomen en ik heb wat mooier weer meegebracht. Lief he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |