Nederland is dan ook een smakeloos land. Tevens NOSquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
trekt de meeste kijkers volgens de NOS
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Hockey > voetbal(en al helemaal Olympisch voetbal)
Eens ja, wie kijkt er nou naar voetbalquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vergeet gewoon vaak dat er ook nog een voetbaltoernooi is. En dat vind ik prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
voetbal op de spelen boeit ook echt helemaal niemandquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon vaak dat er ook nog een voetbaltoernooi is. En dat vind ik prima.
Onbegrijpelijk dat het niet wordt afgeschaft.
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef MrBadGuy het volgende:
was net rust bbyquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Is dit het algemene OS topic? Of gaan we het nog over hockey hebben
De moderators grijpen totaal niet inquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
De rust duurde lang...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
Inconsequentie, love itquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De moderators grijpen totaal niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |