UItstekende jinx weer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die Australië nog sterker vinden kijken een andere wedstrijd dan ik.
Falen ze echt. Dit Australië is te pakken.quote:
En daar was bijna de tegengoal. De tering.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die Australië nog sterker vinden kijken een andere wedstrijd dan ik.
Stront produceren kan je goed ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is meer mijn specialiteit.
Het is nog 40 minuten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef clavier het volgende:
Aan een mooie reeks kan een einde komen: sinds 1992 haalt Australie altijd een mannenhockeymedaille. In 1988 werd Australie 4e.
Nederland maakt anders weinig fouten. De Australische verdediging zit gewoon potdicht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Evertjan het volgende:
dit gaat een heel lastig en naar potje worden met slecht hockey van beiden kanten
Maar Nederland staat voor, dus we moeten juichen en blij zijn tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Evertjan het volgende:
dit gaat een heel lastig en naar potje worden met slecht hockey van beiden kanten
Resultaathockey is in deze fase van het toernooi belangrijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Evertjan het volgende:
Neuh, het is dan ook droog.quote:
Het veld is anders aardig nat hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, het is dan ook droog.
Was dat niet een voetbalkeeper?quote:
Uhu. Fortuna en VVV oa.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat niet een voetbalkeeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |