Zo ogen ze de eerste 5 minuten. Nu zitten ze niet lekker in het toernooi nee. Had ook liever AUS dan BEL.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dat waren ze 2 jaar terug wel, sterker en fitter, maar nu ...
En kutpasses van de hockey-Koedeljequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is het wachten op de late tegentreffer
En beukiesquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar die brengt defensieve zekerheid!
ISIS uit altijd lastigquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft IS ook al een eigen hockeyploeg?
Alleen omdat Nederland Turkstra heeft zeker, walgelijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verbrand dan gewoon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom smeer je om 18 uur 's avonds als het donker is je hele gezicht in met zonnebrandcreme?
Dit soort 'grappen' maak je maar in VBLquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind het wel meevallen. 2 jaar terug was het al zichtbaar als je ze alleen al naast elkaar zette voor de wedstrijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo ogen ze de eerste 5 minuten. Nu zitten ze niet lekker in het toernooi nee. Had ook liever AUS dan BEL.
Stick stil voor je lichaam, dan kan jij het ook na 5 minutenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het fenomenaal dat ze die bal uit de lucht kunnen aannemen
Beetje lijm op die stickquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Ja, hun sterspeelster heet Khalifatima de Moreiroquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar heb jij toch ook geen moeite mee?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Het spijt me.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit soort 'grappen' maak je maar in VBL
Ik dacht er ook over om deze opmerking te maken, maar vond hem niet leuk genoeg. Gelukkig maak jij hem alsnogquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb jij toch ook geen moeite mee?
Moest lachen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Je slaat zo iems
[..]
Ja, hun sterspeelster heet Khalifatima de Moreiro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |