Watquote:
Enorm verschil ja, die gelijkmaker kan niet uitblijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
NL speelt nu beduidend beter dan DL
Dat kan wel. Zal ook wel zo blijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Enorm verschil ja, die gelijkmaker kan niet uitblijven.
Je hapt, je hapt!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onee, je verliest van tweevoudig Olympisch kampioen Duitsland.
De handbalsters zijn overhyped.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach dan word je tweede, de handbalsters zouden er blij mee zijn
Australië moet geen derde worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Columbiafan het volgende:
Wat moet er gebeuren om Australië te ontlopen?
Opgevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Columbiafan het volgende:
Wat moet er gebeuren om Australië te ontlopen?
Ze zijn al zeker van groepswinst, dus in de problemen is wat overdreven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
België in flinke problemen tegen Nieuw-Zeeland.
Ja die nieuwe opzet van kwartfinales werkt nu toch wel in het nadeel van beide ploegen, anders hadden ze beide de halve finales gehaald en nu speel je zowel bij de mannen als de vrouwen tegen een van je grootste concurrentenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Ook weer echt typisch dat uitgerekend Australië getroffen wordt.
Nieuwe opzetquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die nieuwe opzet van kwartfinales werkt nu toch wel in het nadeel van beide ploegen, anders hadden ze beide de halve finales gehaald en nu speel je zowel bij de mannen als de vrouwen tegen een van je grootste concurrenten
Vier jaar geleden waren er gelijk halve finales na de poulefase, of heb ik dat niet meer goed in mijn geheugen staanquote:
Dat is waar ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vier jaar geleden waren er gelijk halve finales na de poulefase, of heb ik dat niet meer goed in mijn geheugen staan
De Australiers bij de mannen ook...quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waar ook
Komen die Argentijnen goed mee weg.
Weg naar zilver lag openquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Australiers bij de mannen ook...
Wel weer ontzettend chauvinistisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:30 schreef clavier het volgende:
Gelukkig verkiest sporza dit boven de golf.
Zelfs synchroonzwemmen nog liever dan golfquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:43 schreef Wup2 het volgende:
[..]
nee hoor, ik verkies het ook boven golf
Ik bedoel het commentaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:43 schreef Wup2 het volgende:
[..]
nee hoor, ik verkies het ook boven golf
Dit zijn de heren, Hansquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze verloren hadden
Ja, nog steeds.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik bedoel het commentaar
[..]
Dit zijn de heren, Hans
Hoezo verrassend? Argentinië is gewoon de betere ploeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:51 schreef TheVulture het volgende:
De Argentijnen zijn er ook verrassend doorheen
Straks gewoon alle Europese landen uitgeschakeld (lol)! Grapje, de Duitsers winnen wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:51 schreef TheVulture het volgende:
De Argentijnen zijn er ook verrassend doorheen
Wij geloven hier niet in jinxen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef Szura het volgende:
Die commentatoren jinxen de boel wel, Belgische users
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wij geloven hier niet in jinxen.
NL of AUSquote:
Jep, balbezit, minder dan een minuut te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:34 schreef Szura het volgende:
Wel slecht van de Indiërs dat ze de Belgen daar uit die hoek lieten komen en scoren.
haha dat is overal zo hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:39 schreef marcodej het volgende:
3 - 1.
Het Belgisch commentaar wordt wel wat vervelend als ze enthousiast zijn.
Die op Sporzaquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Over welke commentator hebben jullie het?
Op Sporzaquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Sporza.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind het meest vervelende nog wel dat ze het constant over 'we' hebben. Is dat iets Belgisch of is een van de twee commentatoren geblesseerde speler van dat team ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:39 schreef marcodej het volgende:
3 - 1.
Het Belgisch commentaar wordt wel wat vervelend als ze enthousiast zijn.
Vandaar de co-commentator, vind het een prima duo. 75% kans op een medaille nu.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:47 schreef clavier het volgende:
Eddy is inderdaad enthousiast, maar kundig is hij niet. Hij dacht deeze week een keer dat de scheidsrechter aangaf dat er gescoord was, terwijl hij aangaf dat het een sc was.
Die hoor ik ook weinig technische kennis tentoonspreiden, hij is net zo vervelend als de hoofdcommentator. Met z'n 'we'.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vandaar de co-commentator, vind het een prima duo. 75% kans op een medaille nu.
Nou dan mogen ze wel wat enthousiasme op gaan doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:50 schreef borisz het volgende:
WK hockey over twee jaar in India trouwens, van de heren dan.
Negatievelingquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er bang voor dat dit het einde is voor de mannen
we gaan er positief in, ze gaan een fantastische wedstrijd spelen en de Aussies trakteren op een nederlaagquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Meer realist, ik heb niet het idee dat ze hier tegenop gewassen zijnquote:
Precies.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kunnen de mannen van Blind wat van leren
Dit team is echt gigantisch gedrild het laatste jaar, terwijl Australië het complete toernooi als een natte krant speelt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meer realist, ik heb niet het idee dat ze hier tegenop gewassen zijn
Als een Nattekat dus?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit team is echt gigantisch gedrild het laatste jaar, terwijl Australië het complete toernooi als een natte krant speelt.
Wie???quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Ooit hadden we Teun de Nooijer als sterspeler, nu Robert van der Horst.
Als een natte kat*quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit team is echt gigantisch gedrild het laatste jaar, terwijl Australië het complete toernooi als een natte krant speelt.
zuur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Vrees dat het hem niet gaat worden, kunnen dan ook niet meer voor het brons gaan. Maar hey, laten we nog een paar zwemdisciplines erbij verzinnen.
Zou kunnen, ik ben lang niet zo goed in hockey als iedereen op dat toernooiquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Nah, eerst de 2-0.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu met z'n 11en chillen in de goal
Ik gun het ze wel gewoon hequote:
Park The Busquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Nu met z'n 11en chillen in de goal
een coach met morbide obesitas kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:02 schreef Abed het volgende:
Die road to Rio repo van ziggo rondom de hockeymannen was ook zo bazig, met Caldas als ultieme eindbaas.
Komt door die gele schuimpjes, die halve maantjes die hij onderweg eet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een coach met morbide obesitas kan ik niet serieus nemen
nee ze choken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Dit moeten ze gewoon met 6-0 winnen, de ideale wraak
Moet je niet ADO aanmoedigen ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat de 1-1 snel valt.
Gewoon voor de lol 6-1 om het helemaal te spiegelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Dit moeten ze gewoon met 6-0 winnen, de ideale wraak
Ah, jij juicht vaak vooraf?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:02 schreef noodgang het volgende:
Nog even achteraf juichen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DIe hebben al gespeeld, staan keurig bovenaan samen met Exc, Fey en Psv.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je niet ADO aanmoedigen ofzo?
Haags wordt even op zijn plek gezetquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je niet ADO aanmoedigen ofzo?
Meestal wel, dan heb ik dat maar gehad, maar ik was nog naar het baanwielrennen aan het kijken, dus was een beetje laatquote:
23.00, Ado speelt op Spaanse tijden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Haags wordt even op zijn plek gezet
Felle lampen hequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom smeer je om 18 uur 's avonds als het donker is je hele gezicht in met zonnebrandcreme?
Ik denk dat het van die vetcreme tegen zweet in de ogen isquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom smeer je om 18 uur 's avonds als het donker is je hele gezicht in met zonnebrandcreme?
Niet alles wat geel groen is zijn den goeienquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Haags wordt even op zijn plek gezet
Ze spelen nu tegen Sevilla in de Spaanse Super Cupquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
23.00, Ado speelt op Spaanse tijden.
Correctquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Je mag hier geen sympathie hebben voor Australië begrijp ik?
Aardige transferperiode gehad, dat ADO. Die Messi bevalt me wel, ga ik dit seizoen wat meer mijn aandacht op leggenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze spelen nu tegen Sevilla in de Spaanse Super Cup
Nee. Dit is Needjurlant, dit is Needjurlant!quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Je mag hier geen sympathie hebben voor Australië begrijp ik?
Mijn wifi is een beetje traag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze spelen nu tegen Sevilla in de Spaanse Super Cup
Dan zal ik proberen enige vorm van chauvinisme in mezelf op te wekken, maar dat gaat lastig wordenquote:
FYSIEKquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat Australië sterker, fitter en vaardiger is.
Wat moet Brent Newdick dan voor sport gaan doen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand die Turner heet, speelt hockey? Fuck deze logica
Vanuit het bed zijn geld verdienenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat moet Brent Newdick dan voor sport gaan doen?
Destinee Hooker zeker ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanuit het bed zijn geld verdienen
Dat schijnen er meer te doen, ik noem geen namen
Hoe kom je daarbij? Dat waren ze 2 jaar terug wel, sterker en fitter, maar nu ...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat Australië sterker, fitter en vaardiger is.
Zo ogen ze de eerste 5 minuten. Nu zitten ze niet lekker in het toernooi nee. Had ook liever AUS dan BEL.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dat waren ze 2 jaar terug wel, sterker en fitter, maar nu ...
En kutpasses van de hockey-Koedeljequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is het wachten op de late tegentreffer
En beukiesquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar die brengt defensieve zekerheid!
ISIS uit altijd lastigquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft IS ook al een eigen hockeyploeg?
Alleen omdat Nederland Turkstra heeft zeker, walgelijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verbrand dan gewoon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Dit soort 'grappen' maak je maar in VBLquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind het wel meevallen. 2 jaar terug was het al zichtbaar als je ze alleen al naast elkaar zette voor de wedstrijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo ogen ze de eerste 5 minuten. Nu zitten ze niet lekker in het toernooi nee. Had ook liever AUS dan BEL.
Stick stil voor je lichaam, dan kan jij het ook na 5 minutenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het fenomenaal dat ze die bal uit de lucht kunnen aannemen
Beetje lijm op die stickquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Ja, hun sterspeelster heet Khalifatima de Moreiroquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar heb jij toch ook geen moeite mee?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Het spijt me.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit soort 'grappen' maak je maar in VBL
Ik dacht er ook over om deze opmerking te maken, maar vond hem niet leuk genoeg. Gelukkig maak jij hem alsnogquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb jij toch ook geen moeite mee?
Moest lachen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Je slaat zo iems
[..]
Ja, hun sterspeelster heet Khalifatima de Moreiro
Hou hier eens mee op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inderdaad, zo wordt het nooit 6-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |