Wij geloven hier niet in jinxen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef Szura het volgende:
Die commentatoren jinxen de boel wel, Belgische users
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wij geloven hier niet in jinxen.
NL of AUSquote:
Jep, balbezit, minder dan een minuut te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:34 schreef Szura het volgende:
Wel slecht van de Indiërs dat ze de Belgen daar uit die hoek lieten komen en scoren.
haha dat is overal zo hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:39 schreef marcodej het volgende:
3 - 1.
Het Belgisch commentaar wordt wel wat vervelend als ze enthousiast zijn.
Die op Sporzaquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Over welke commentator hebben jullie het?
Op Sporzaquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Sporza.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind het meest vervelende nog wel dat ze het constant over 'we' hebben. Is dat iets Belgisch of is een van de twee commentatoren geblesseerde speler van dat team ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:39 schreef marcodej het volgende:
3 - 1.
Het Belgisch commentaar wordt wel wat vervelend als ze enthousiast zijn.
Vandaar de co-commentator, vind het een prima duo. 75% kans op een medaille nu.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:47 schreef clavier het volgende:
Eddy is inderdaad enthousiast, maar kundig is hij niet. Hij dacht deeze week een keer dat de scheidsrechter aangaf dat er gescoord was, terwijl hij aangaf dat het een sc was.
Die hoor ik ook weinig technische kennis tentoonspreiden, hij is net zo vervelend als de hoofdcommentator. Met z'n 'we'.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Vandaar de co-commentator, vind het een prima duo. 75% kans op een medaille nu.
Nou dan mogen ze wel wat enthousiasme op gaan doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:50 schreef borisz het volgende:
WK hockey over twee jaar in India trouwens, van de heren dan.
Negatievelingquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er bang voor dat dit het einde is voor de mannen
we gaan er positief in, ze gaan een fantastische wedstrijd spelen en de Aussies trakteren op een nederlaagquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er bang voor dat dit het einde is voor de mannen
Meer realist, ik heb niet het idee dat ze hier tegenop gewassen zijnquote:
Precies.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kunnen de mannen van Blind wat van leren
Dit team is echt gigantisch gedrild het laatste jaar, terwijl Australië het complete toernooi als een natte krant speelt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Meer realist, ik heb niet het idee dat ze hier tegenop gewassen zijn
Als een Nattekat dus?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit team is echt gigantisch gedrild het laatste jaar, terwijl Australië het complete toernooi als een natte krant speelt.
Wie???quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Ooit hadden we Teun de Nooijer als sterspeler, nu Robert van der Horst.
Als een natte kat*quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit team is echt gigantisch gedrild het laatste jaar, terwijl Australië het complete toernooi als een natte krant speelt.
zuur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Vrees dat het hem niet gaat worden, kunnen dan ook niet meer voor het brons gaan. Maar hey, laten we nog een paar zwemdisciplines erbij verzinnen.
Zou kunnen, ik ben lang niet zo goed in hockey als iedereen op dat toernooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |