Ik denk dat het van die vetcreme tegen zweet in de ogen isquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom smeer je om 18 uur 's avonds als het donker is je hele gezicht in met zonnebrandcreme?
Niet alles wat geel groen is zijn den goeienquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Haags wordt even op zijn plek gezet
Ze spelen nu tegen Sevilla in de Spaanse Super Cupquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
23.00, Ado speelt op Spaanse tijden.
Correctquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Je mag hier geen sympathie hebben voor Australië begrijp ik?
Aardige transferperiode gehad, dat ADO. Die Messi bevalt me wel, ga ik dit seizoen wat meer mijn aandacht op leggenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze spelen nu tegen Sevilla in de Spaanse Super Cup
Nee. Dit is Needjurlant, dit is Needjurlant!quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Je mag hier geen sympathie hebben voor Australië begrijp ik?
Mijn wifi is een beetje traag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze spelen nu tegen Sevilla in de Spaanse Super Cup
Dan zal ik proberen enige vorm van chauvinisme in mezelf op te wekken, maar dat gaat lastig wordenquote:
FYSIEKquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat Australië sterker, fitter en vaardiger is.
Wat moet Brent Newdick dan voor sport gaan doen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand die Turner heet, speelt hockey? Fuck deze logica
Vanuit het bed zijn geld verdienenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat moet Brent Newdick dan voor sport gaan doen?
Destinee Hooker zeker ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanuit het bed zijn geld verdienen
Dat schijnen er meer te doen, ik noem geen namen
Hoe kom je daarbij? Dat waren ze 2 jaar terug wel, sterker en fitter, maar nu ...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat Australië sterker, fitter en vaardiger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |