Watquote:
Enorm verschil ja, die gelijkmaker kan niet uitblijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
NL speelt nu beduidend beter dan DL
Dat kan wel. Zal ook wel zo blijven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Enorm verschil ja, die gelijkmaker kan niet uitblijven.
Je hapt, je hapt!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onee, je verliest van tweevoudig Olympisch kampioen Duitsland.
De handbalsters zijn overhyped.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach dan word je tweede, de handbalsters zouden er blij mee zijn
Australië moet geen derde worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Columbiafan het volgende:
Wat moet er gebeuren om Australië te ontlopen?
Opgevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Columbiafan het volgende:
Wat moet er gebeuren om Australië te ontlopen?
Ze zijn al zeker van groepswinst, dus in de problemen is wat overdreven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
België in flinke problemen tegen Nieuw-Zeeland.
Ja die nieuwe opzet van kwartfinales werkt nu toch wel in het nadeel van beide ploegen, anders hadden ze beide de halve finales gehaald en nu speel je zowel bij de mannen als de vrouwen tegen een van je grootste concurrentenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Ook weer echt typisch dat uitgerekend Australië getroffen wordt.
Nieuwe opzetquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die nieuwe opzet van kwartfinales werkt nu toch wel in het nadeel van beide ploegen, anders hadden ze beide de halve finales gehaald en nu speel je zowel bij de mannen als de vrouwen tegen een van je grootste concurrenten
Vier jaar geleden waren er gelijk halve finales na de poulefase, of heb ik dat niet meer goed in mijn geheugen staanquote:
Dat is waar ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vier jaar geleden waren er gelijk halve finales na de poulefase, of heb ik dat niet meer goed in mijn geheugen staan
De Australiers bij de mannen ook...quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waar ook
Komen die Argentijnen goed mee weg.
Weg naar zilver lag openquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Australiers bij de mannen ook...
Wel weer ontzettend chauvinistisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:30 schreef clavier het volgende:
Gelukkig verkiest sporza dit boven de golf.
Zelfs synchroonzwemmen nog liever dan golfquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:43 schreef Wup2 het volgende:
[..]
nee hoor, ik verkies het ook boven golf
Ik bedoel het commentaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:43 schreef Wup2 het volgende:
[..]
nee hoor, ik verkies het ook boven golf
Dit zijn de heren, Hansquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ze verloren hadden
Ja, nog steeds.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik bedoel het commentaar
[..]
Dit zijn de heren, Hans
Hoezo verrassend? Argentinië is gewoon de betere ploeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:51 schreef TheVulture het volgende:
De Argentijnen zijn er ook verrassend doorheen
Straks gewoon alle Europese landen uitgeschakeld (lol)! Grapje, de Duitsers winnen wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:51 schreef TheVulture het volgende:
De Argentijnen zijn er ook verrassend doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |