Omdat ze niet goed spelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef Nibb-it het volgende:
Waarom speelt Australië zo zwak dit toernooi?
Mwah dat mag niet zo kort voor het toetersignaal mag dat niet.quote:
basketbal staat boven alle zaalsportenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hockey leuker om te kijken maar het niveau is zo laag. Handbal is zo'n sport waarbij ik altijd het gevoel heb dat het alleen maar gaat om zoveel mogelijk goals maken. Volleybal vind ik zelf niet zo geweldig, hoewel spannend en waterpolo vind ik echt beduidend minder dan hockey.
Als ik de combinatie niveau/sport beoordeel staan handbal en waterpolo er wel boven
Ja daar heb ik dus ook helemaal niks mee, dat is ook elke 2 seconden een kool noterenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
basketbal staat boven alle zaalsporten
Je hebt echt een wansmaakquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus ook helemaal niks mee, dat is ook elke 2 seconden een kool noteren
ja en?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus ook helemaal niks mee, dat is ook elke 2 seconden een kool noteren
Ik hou gewoon niet van GROTE STERKE negers ben ik bangquote:
Ja, voor mij wel iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |