Fylax ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:05 schreef Jane het volgende:
Ze doen wel erg hun best om het te jinxen.
Hockeyhooligans?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Kijk ik naar een voetbalmatch ofzo... dat publiek
Rellen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Is dat erg?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Te oud, gaat ook al bijna 15 jaar mee geloof ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:07 schreef Szura het volgende:
Zeg die Dwyer, dat is ook niet meer zo'n baas als eerst he
Ach altijd nog minder erg dan de eentonige muziek bij beach volleybal en atletiekquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ik van de ORANJEFANS gehoord heb is dat het stil is aan de overkantquote:
Ohquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Nattekat wordt heel snel bang als er iets gebeurt dat hij niet verwacht.
Mijn overburen liggen allemaal te pitten, dus feitelijk hebben ze wel gelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige wat ik van de ORANJEFANS gehoord heb is dat het stil is aan de overkant
Nuff said
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
In dat geval wil ik graag zeggen dat ik Nattekat een prima mod vind
Oranje supporters zijn ook het ergste van allemaal. Geen passie. Net zooals de meeste sporters bij onsquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige wat ik van de ORANJEFANS gehoord heb is dat het stil is aan de overkant
Nuff said
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |