Bijzonder dat deze slowchat wel kan, bijkbaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu de hockeymannen naar een zoete 6-0 overwinning aanmoedigen
Ik voorspelde zelf 7-1 aan het begin. Dus we zitten aardig op 1 lijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu de hockeymannen naar een zoete 6-0 overwinning aanmoedigen
Door Nattekat wel. Dus nee.quote:
Nee maar serieus, waren we favoriet voor deze wedstrijd?quote:
Aussies zijn de nummer 1 van de worldquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, waren we favoriet voor deze wedstrijd?
Als de mannen en de vrouwen goud winnen, neem ik al mijn woorden over kakkers ooit terug.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat Nederland dan Olympisch kampioen worden? Je kan toch niet blijven verliezen van Duitsland?
Daar is vrij weinig van te merken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aussies zijn de nummer 1 van de world
Gezien de voorgeschiedenis niet. Gezien de vorm van Australië lichtjes favoriet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelijkwaardig denk ik. Australie is normaal gesproken (veel) beter, maar dit toernooi niet in vorm.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op basis van vorm absoluut Nederland.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Argentinië zit ook niet lekker in het toernooi.quote:
Maar ik vond ze eerder ook niet zo sterk overkomen, eigenlijk. Maar goed, what do I know?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Australie speelt echt heel zwak, sorry dat ik onze jongens zo onderschatte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |