Bijzonder dat deze slowchat wel kan, bijkbaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu de hockeymannen naar een zoete 6-0 overwinning aanmoedigen
Ik voorspelde zelf 7-1 aan het begin. Dus we zitten aardig op 1 lijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu de hockeymannen naar een zoete 6-0 overwinning aanmoedigen
Door Nattekat wel. Dus nee.quote:
Nee maar serieus, waren we favoriet voor deze wedstrijd?quote:
Aussies zijn de nummer 1 van de worldquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, waren we favoriet voor deze wedstrijd?
Als de mannen en de vrouwen goud winnen, neem ik al mijn woorden over kakkers ooit terug.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Columbiafan het volgende:
Gaat Nederland dan Olympisch kampioen worden? Je kan toch niet blijven verliezen van Duitsland?
Daar is vrij weinig van te merken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aussies zijn de nummer 1 van de world
Gezien de voorgeschiedenis niet. Gezien de vorm van Australië lichtjes favoriet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelijkwaardig denk ik. Australie is normaal gesproken (veel) beter, maar dit toernooi niet in vorm.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op basis van vorm absoluut Nederland.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Argentinië zit ook niet lekker in het toernooi.quote:
Maar ik vond ze eerder ook niet zo sterk overkomen, eigenlijk. Maar goed, what do I know?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Australie speelt echt heel zwak, sorry dat ik onze jongens zo onderschatte
Nederland de laatste wedstrijden ook maar erg matigquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Argentinië zit ook niet lekker in het toernooi.
Nah op een gegeven moment gaat dat vervelen hequote:
De vrouwen moeten hun normale niveau halen en er in vertrouwen, dan zijn ze veel te sterk voor Argentinië. Maar is dat niet het geval dan ga je er zo af tegen dat team.quote:
Nog een heel kwartquote:
Gauw, zet er je volledige vermogen op inquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Ik sluit niet uit dat Nederland deze wedstrijd gaat winnen
Waarom zou hij een paar euro inzetten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gauw, zet er je volledige vermogen op in
Ik ben bang dat daar weinig winst mee te behalen valtquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gauw, zet er je volledige vermogen op in
Voor de TV mensen, beter contrastquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is het veld net zoals in Londinium blauw?
Voor de TV...dan is het balletje beter te zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Jij kent Pax duidelijk niet, die zou bij een verlies van Nederland van al zijn schulden af zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom zou hij een paar euro inzetten?
Is mooi. Voetbal moet ook blauw worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Bingo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |