Belgjes moet je gewoon pakken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef TheVulture het volgende:
En nu vooral de Belgen niet onderschatten
Jhin vindt dit leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:13 schreef Zelfscanner het volgende:
4e kwarthelft
4e strafcorner
4e doelpunt
Dat wel. Maar het scheelt dat het wel duidelijk is. Op de voet is op de voet, maakt niet uit hoe. Niet zoals bij voetbal dat de scheidsrechters er zelf hun interpretatie aan geven in geval van hand op de bal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
Die regel bal op de voet is zo retarded he. Ook al kan je er niks aan doen dan nog krijgt men een SC![]()
![]()
Het blijft een retarded regel. Expres een bal op iemand zn voet schieten en er voordeel uit halen. Ik ken geen enkele sport waar je een tegenstander zo kan benadelen als in veldhockeyquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het scheelt dat het wel duidelijk is. Op de voet is op de voet, maakt niet uit hoe. Niet zoals bij voetbal dat de scheidsrechters er zelf hun interpretatie aan geven in geval van hand op de bal.
Voetbal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het blijft een retarded regel. Expres een bal op iemand zn voet schieten en er voordeel uit halen. Ik ken geen enkele sport waar je een tegenstander zo kan benadelen als in veldhockey
Een schwalbe is toch echt wel wat ergerquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het blijft een retarded regel. Expres een bal op iemand zn voet schieten en er voordeel uit halen. Ik ken geen enkele sport waar je een tegenstander zo kan benadelen als in veldhockey
Voetbal? Je hoeft je tegenstander niet eens te raken. Als ie gaat liggen janken kan ie tijd winnen en een vrije trap/ penalty krijgen. Er is geen achtergesteldere sport dan voetbal momenteel denk ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want vaak word een aangeschoten bal nieteens tot penalty beoordeelt. Ga je expres met je klauwen naar de bal ja logisch SC of penalty, maar in hockey is het altijd SC, maakt niet uit hoe de bal tegen je voet aan komt. Maar ik denk dat ze die regel ook deels hebben geintroduceerd omdat er anders te weinig goals worden gemaakt in sommige wedstrijden ofzo.quote:
Bij voetbal moeten ze het ook invoeren dat hand tegen bal hands is. Zo makkelijk leb je niet de bal tegen iemand zijn hand.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het scheelt dat het wel duidelijk is. Op de voet is op de voet, maakt niet uit hoe. Niet zoals bij voetbal dat de scheidsrechters er zelf hun interpretatie aan geven in geval van hand op de bal.
uh okequote:Op maandag 15 augustus 2016 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voetbal? Je hoeft je tegenstander niet eens te raken. Als ie gaat liggen janken kan ie tijd winnen en een vrije trap/ penalty krijgen. Er is geen achtergesteldere sport dan voetbal momenteel denk ik.
Klopt maar tegen je voet gaat sneller, daarom snap ik deze regel ook niet. In sommige gevallen oke SC maar altijd? Nee dat is teveel van het goede. Je voeten lopen, bewegen etc etc en in de beweging kan het zo zijn (terwijl je dus aan het draaien en keren bent) dat je voet toevallig tegen die bal aan komt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij voetbal moeten ze het ook invoeren dat hand tegen bal hands is. Zo makkelijk leb je niet de bal tegen iemand zijn hand.
Als de regels goed zouden worden nageleefd zou je een punt hebben. Maar te vaak wordt er een penalty gegeven voor een bal die naar de hand gaat i.p.v. andersom. Puur omdat de scheidsrechter op dat moment zo vindt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee want vaak word een aangeschoten bal nieteens tot penalty beoordeelt. Ga je expres met je klauwen naar de bal ja logisch SC of penalty, maar in hockey is het altijd SC, maakt niet uit hoe de bal tegen je voet aan komt. Maar ik denk dat ze die regel ook deels hebben geintroduceerd omdat er anders te weinig goals worden gemaakt in sommige wedstrijden ofzo.
En dat leverde ook nog geen geslaagde aanval opquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef TheArt het volgende:
Dit deed Oltmans met India ook vanmiddag, maar die stonden er 'maar' 2 achter.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
Vond die TT even iets te voorzichtig. Veel beter zo
Idd, zoals de sc bij NL. Via de keeper tegen de knie van een speler. Dan SC is zwaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar tegen je voet gaat sneller, daarom snap ik deze regel ook niet. In sommige gevallen oke SC maar altijd? Nee dat is teveel van het goede. Je voeten lopen, bewegen etc etc en in de beweging kan het zo zijn (terwijl je dus aan het draaien en keren bent) dat je voet toevallig tegen die bal aan komt.
Exactamundoquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:19 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Idd, zoals de sc bij NL. Via de keeper tegen de knie van een speler. Dan SC is zwaar.
Ja gaf ik ook al aan. Dan is het voor iedereen tenminste duidelijk. Geen ruimte voor interpretatie die in de weg zit. Geen discussies meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij voetbal moeten ze het ook invoeren dat hand tegen bal hands is. Zo makkelijk leb je niet de bal tegen iemand zijn hand.
Als je het in sommige gevallen gaat doen krijg je voetbal hetzelfde als met hands, daarvoor zullen ze dat ook niet doen. In dat geval is het beter om met alle balcontact met de voet een overtreding toe te kennen dan in geen geval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar tegen je voet gaat sneller, daarom snap ik deze regel ook niet. In sommige gevallen oke SC maar altijd? Nee dat is teveel van het goede. Je voeten lopen, bewegen etc etc en in de beweging kan het zo zijn (terwijl je dus aan het draaien en keren bent) dat je voet toevallig tegen die bal aan komt.
Jinx, zeperd tegen Belgiequote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
Vond die TT even iets te voorzichtig. Veel beter zo
Vliegende keepquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef tdrone het volgende:
Ik schakel net in, waarom is er eigenlijk een Australier met een blauw shirt?
Dat is een vrouwquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef tdrone het volgende:
Ik schakel net in, waarom is er eigenlijk een Australier met een blauw shirt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |