SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze lijkt sowieso echt moddervet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Elis, hoewel ze erg goed is, niet zo aantrekkelijk eigenlijk.
'Rondere wielen'? Dat zei in elk geval een Britse die compleet in het baanwielrennen zit en alle ins en outs kent waar ik het aan vroegquote:
ja keek ik ook naar, maar lijken wel op elkaar, misschien zijn er regels om het gelijk te houdenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien het aantal merken, zoals Look, BT, Koga, Cervelo, enz. zal er wel een technische competitie zijn.
Ze hebben allemaal #viesdikke dijenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Elis, hoewel ze erg goed is, niet zo aantrekkelijk eigenlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Mani legt het keihard af tegen Syntix.
Ook binnen regels kun je onderscheid maken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja keek ik ook naar, maar lijken wel op elkaar, misschien zijn er regels om het gelijk te houden
Wut? Rondere wielenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Rondere wielen'? Dat zei in elk geval een Britse die compleet in het baanwielrennen zit en alle ins en outs kent waar ik het aan vroeg
Teamchineesjes met WRquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die Britten. Wint er ook nog ooit iemand anders goud bij het baanwielrennen?
Net zoals je voorspelde dat de Deeg nooit meer iets zou winnen.quote:
Over een paar jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die Britten. Wint er ook nog ooit iemand anders goud bij het baanwielrennen?
ja gisteren een Nederlandsequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
0.08 is echt helemaal niksquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een stuk minder dan de Britten...voor een medaille moet een wonder gebeuren.
Valt juist wel mee. 1 tiende verschil maar...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een stuk minder dan de Britten...voor een medaille moet een wonder gebeuren.
Voorheen op zo'n klein BMX fietsje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Dat fysiek van Ligtlee is echt geweldig.
Nee johquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je praat over 8 honderdsten hèquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat er wielen te maken zijn die gewoon net iets sneller zijn, net iets volmaakter ofzo.quote:
Als Ligtlee zakt naar 5 of 6 welquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo ver kan van Riessen niet meer zakken
ik wilde er even een anti-jinx ingooienquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
0.08 is echt helemaal niks
Heb jij wel eens 8 honderdsten met je vingers tussen de deur gezeten?quote:
Dat doet pijn kan ik je wel vertellenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens 8 honderdsten met je vingers tussen de deur gezeten?
Wimderon ging ook weer heel overdreven Mo Farah adoreren terwijl de rest van het topic aan het kotsen was. Erg leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Wimderon komt ons zo vertellen dat we keihard juichen bij Ligtlee maar als Britten het doen we gelijk DOPING roepen.
Overmacht van de Britten is wel erg groot. Wij hebben alleen Elis.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Wimderon komt ons zo vertellen dat we keihard juichen bij Ligtlee maar als Britten het doen we gelijk DOPING roepen.
Oh?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Columbiafan het volgende:
Ligtlee blijft wel favoriet voor goud.
Wimderon zal niet slapen voor rechtvaardigheid een regel is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Stom dan, om alleen Elis aan de doping te zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Overmacht van de Britten is wel erg groot. Wij hebben alleen Elis.
gewoon iedereen op Batavus de baan opsturenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat er wielen te maken zijn die gewoon net iets sneller zijn, net iets volmaakter ofzo.
Als er nog 3 onder de tijd van Ligtlee komen welquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef truedestiny het volgende:
Wordt geen Nederlands onderonsje in de eerste ronde
Elke vorm van chauvinisme is hem vreemd. Het is een aparte man.quote:
Ik vind dat we sowieso Cees-Rein van den Hoogenband op het matje moeten roepen na de spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stom dan, om alleen Elis aan de doping te zetten.
Het is net SCHquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wimderon ging ook weer heel overdreven Mo Farah adoreren terwijl de rest van het topic aan het kotsen was. Erg leuk.
die houd het alleen in de familiequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat we sowieso Cees-Rein van den Hoogenband op het matje moeten roepen na de spelen.
Doen er nog 2 Britten mee?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als er nog 3 onder de tijd van Ligtlee komen wel
Wimderon riep zelf dat het materiaaldoping van de Britten is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Die heeft dus 22 jaar lang alleen maar gegeten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:33 schreef marcodej het volgende:
Ligtlee is 22. Ik vind dat ongelooflijk.
Groentequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft dus 22 jaar lang alleen maar gegeten.
\M/quote:
Sinds het uit is tussen Pieter en Ranomi is het inderdaad niet veel meer met die laatste.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die houd het alleen in de familie
Dat is vanaf zijn eerste successen het geval, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wimderon ging ook weer heel overdreven Mo Farah adoreren terwijl de rest van het topic aan het kotsen was. Erg leuk.
Laptops door de ramen en allesquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo het idee dat er hier dingen sneuvelen.
Zoals jouw reputatie nadat je net toegaf dat je moest lachen om een post van Semtax.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo het idee dat er hier dingen sneuvelen.
Jij kijkt vaker naar 10 kilometers? Respect.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is vanaf zijn eerste successen het geval, maar dat geheel terzijde.
Omdat ze nu de tijd heeft voor een extra kuurtje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoezo geeft t niet dat Riessen zware dobber krijgt
Deze vind ik ook wel leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jouw reputatie nadat je net toegaf dat je moest lachen om een post van Semtax.
Dames 10km was wel lollergenot, heren was maar saaiquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kijkt vaker naar 10 kilometers? Respect.
Nou, ik ben stiekem wel benieuwd naar Cavendishquote:
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dames 10km was wel lollergenot, heren was maar saai
Jij zet vast alleen je wekkertje voor Dafne Schippers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.
Dat zullen ze vast heel erg vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.
Normaal kijk ik zulke afstanden ook met half oog maar Anaya maakte er een ultiem topshow van, even 50 sec af van haar PB en een oud ChineesjeWR uit boeken lopen met 14 secquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterker nog, ik blijf de hele nacht wakker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zet vast alleen je wekkertje voor Dafne Schippers.
Beetje zoals Nederland in het schaatsen inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Overmacht van de Britten is wel erg groot. Wij hebben alleen Elis.
Columbiafan heeft gezegd dat Ligtlee goud gaat winnen dus ik maak me geen zorgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef TheArt het volgende:
Ligtlee in het kwart bij Zhong en dat vind ik misschien wel de topfavoriete voor het goud
zijn zus was net op de baanquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Het gaat hier al dagen over Gavriaira maar ik heb hem nog 0 keer op de baan gezien.
Respect. Dan heb je nog bij moeten slapen en moest je bijkomen van de doffe ellende in het Emirates.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterker nog, ik blijf de hele nacht wakker.
Daar hoef ik niet van bij te komen hoor. Ik ben bijna immuun geworden voor voetbal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Respect. Dan heb je nog bij moeten slapen en moest je bijkomen van de doffe ellende in het Emirates.
Nee niet echt, maar op basis van tijd (hehe scorebordjournalistiek) moet het kunnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat is ook niet echt lekker......
Ik heb het gemerkt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet van bij te komen hoor. Ik ben bijna immuun geworden voor voetbal.
Die wielen zijn vooralsnog gewoon toegestaan. Dat Nederland het daar tegen op gaat nemen op frames die in 2007 voor Bos ontwikkeld zijn is gewoon schraal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wimderon riep zelf dat het materiaaldoping van de Britten is.
Voetbal is geen sport.quote:
Telt die puntenkoers weer zo zwaar mee op het eind? Daardoor kan Veldt altijd een topklassering vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef TheArt het volgende:
Dit is direct een heel belangrijk nummer voor Veldt. Top-10 zou al top zijn, maar ik vrees voor positie 15 ofzo.
Soms wel 4 uur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee jij dan met je boerenkool om vijf uur.
met rookworst van Unoxquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee jij dan met je boerenkool om vijf uur.
een kwart seconde verschil is wel heel veel, zou niet mis mogen gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. Daarom, als ie hoog wil eindigen, moet ie nu goed starten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Telt die puntenkoers weer zo zwaar mee op het eind? Daardoor kan Veldt altijd een topklassering vergeten
Is er een meerkamp bij het baanwielrennen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. Daarom, als ie hoog wil eindigen, moet ie nu goed starten.
Jolien gaat brons pakkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Belgen zijn overigens wel mager in het baanwielrennen.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er een meerkamp bij het baanwielrennen?
Zes onderdelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er een meerkamp bij het baanwielrennen?
Ah ok is dat Omnium. Ik volg baanwielrennen totaal niet.quote:
Valt me tegen Mani.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah ok is dat Omnium. Ik volg baanwielrennen totaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom loop je dan de kenner uit te hangen zegquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah ok is dat Omnium. Ik volg baanwielrennen totaal niet.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt me tegen Mani.kan je zo bij de NOS werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik helemaal niet joh Stijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom loop je dan de kenner uit te hangen zeg.
Dat vind ik juist het leukste onderdeel.quote:
Ik niet. Hij gaat dit met gemak winnen joh.quote:
De winnaar krijgt een bustour door Rioquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Is dit gelijk een finale voor iets ofzo?
Iedere wedstrijd als finale behandelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Is dit gelijk een finale voor iets ofzo?
Nee, scratch is gewoon 60 rondjes en wie de snelste is na die 60 rondjes wint.quote:
Wat een zaadonderdeel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, scratch is gewoon 60 rondjes en wie de snelste is na die 60 rondjes wint.
Gewoon vooraan beginnen joh. Die Chineesjes komen toch niet voorbij onze TANK.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ok, een soort schaatsmarathon dus maar dan met minder rondjes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, scratch is gewoon 60 rondjes en wie de snelste is na die 60 rondjes wint.
Word je nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel geteld en ze moeten nog 32 rondjes.
En Kluge ook wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Outsider.
Gaviria en Viviani zijn favoriet.
Met alle Britten in vorm zet ik Cav daar gewoon tussenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Outsider.
Gaviria en Viviani zijn favoriet.
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, Gaviria en Viviani zijn de twee grote favorieten.
Ik geloof nog steeds niet dat jij een Belg bent.quote:
Dat zijn de feiten op basis van de afgelopen twee wereldkampioenschappen.quote:
Dat klopt en is waarschijnlijk verstandig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Max23 het volgende:
M
[..]
Met alle Britten in vorm zet ik Cav daar gewoon tussen
We zullen zien wie er gelijk krijgt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zijn de feiten op basis van de afgelopen twee wereldkampioenschappen.
Rob Ruijgh.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
welke nederlandse wegrenner zou dit ook kunnen zowel baan als op de weg?
Marianne Vos.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
Wie er aan het einde van de rit op 1 staat doet niets af aan mijn posts.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen zien wie er gelijk krijgt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duitstalige_Gemeenschapquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij een Belg bent.
Je kunt ook nog een ronde pakken...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
scratch is gewoon 60 ronden en dan sprinten, dat is toch niet boeiend jongens?
wim stroetingaquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
Ach jij kijkt met plezier naar mensen in een bak water die 90 verschillende slagen doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terpstra?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
Deed Vos dat niet een keer?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een ronde pakken...
Kenny van Hummel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
Er gaan zo wel mannen vandoor om anderen te lappenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach jij kijkt met plezier naar mensen op een stuk gras die tegen een balletje schoppen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach jij kijkt met plezier naar mensen in een bak water die 90 verschillende slagen doen.
Gewoon de snelste sprinter van Nederland.quote:
Dat heb ik nog nooit gezien dat dat gebeurde, maar goed, het kan inderdaad. Wel vaak lossers die gelijk kansloos zijn gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt ook nog een ronde pakken...
Ik ben zelfs geboren in dezelfde stad als sir Bradley.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij een Belg bent.
Goed zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach jij kijkt met plezier naar mensen op een stuk gras die tegen een balletje schoppen.
Die werd me partij mad bij NK op Goeree-Overflakkeequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon de snelste sprinter van Nederland.
Wat... In de punten race worden dozijnen rondes gepakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel vaak lossers die gelijk kansloos zijn gezien.
schuld van Thijs Sunfields die had hem niet goed afgezet in de sprinttreinquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die werd me partij mad bij NK op Goeree-Overflakkee
Ah, dus dan heb je net als hem gewoon buitenlandse ouders. Duitse, in dit geval. Alles valt op z'n plaats.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geboren in dezelfde stad als sir Bradley.
Wij pompen geld in zwemmen en judo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die wielen zijn vooralsnog gewoon toegestaan. Dat Nederland het daar tegen op gaat nemen op frames die in 2007 voor Bos ontwikkeld zijn is gewoon schraal.
Puntenkoers wel ja. Dat is toch anders voor mijn gevoelquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat... In de punten race worden dozijnen rondes gepakt.
Er zijn nog mensen die naar schaatsen kijken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is even boeiend als de Mass Start bij het schaatsen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen dat is nog vreselijker door al die achterlijke teamtactieken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Scratch is inderdaad wat saai maar nog altijd een stuk leuker dan mass start bij schaatsen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Kijk jij naar schaatsen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen dat is nog vreselijker door al die achterlijke teamtactieken.
Andere sport is tussen oktober en januari eigenlijk niet op TV.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die naar schaatsen kijken?
En tussensprints die nergens om gaan gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen dat is nog vreselijker door al die achterlijke teamtactieken.
Veldrijdengenotquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andere sport is tussen oktober en januari eigenlijk niet op TV.
veldrijdenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andere sport is tussen oktober en januari eigenlijk niet op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |