Dat is vanaf zijn eerste successen het geval, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wimderon ging ook weer heel overdreven Mo Farah adoreren terwijl de rest van het topic aan het kotsen was. Erg leuk.
Laptops door de ramen en allesquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo het idee dat er hier dingen sneuvelen.
Zoals jouw reputatie nadat je net toegaf dat je moest lachen om een post van Semtax.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo het idee dat er hier dingen sneuvelen.
Jij kijkt vaker naar 10 kilometers? Respect.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is vanaf zijn eerste successen het geval, maar dat geheel terzijde.
Omdat ze nu de tijd heeft voor een extra kuurtje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoezo geeft t niet dat Riessen zware dobber krijgt
Deze vind ik ook wel leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jouw reputatie nadat je net toegaf dat je moest lachen om een post van Semtax.
Dames 10km was wel lollergenot, heren was maar saaiquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kijkt vaker naar 10 kilometers? Respect.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dames 10km was wel lollergenot, heren was maar saai
Jij zet vast alleen je wekkertje voor Dafne Schippers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.
Dat zullen ze vast heel erg vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.
Normaal kijk ik zulke afstanden ook met half oog maar Anaya maakte er een ultiem topshow van, even 50 sec af van haar PB en een oud ChineesjeWR uit boeken lopen met 14 secquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterker nog, ik blijf de hele nacht wakker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zet vast alleen je wekkertje voor Dafne Schippers.
Beetje zoals Nederland in het schaatsen inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Overmacht van de Britten is wel erg groot. Wij hebben alleen Elis.
Columbiafan heeft gezegd dat Ligtlee goud gaat winnen dus ik maak me geen zorgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef TheArt het volgende:
Ligtlee in het kwart bij Zhong en dat vind ik misschien wel de topfavoriete voor het goud
zijn zus was net op de baanquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Mani89 het volgende:
Het gaat hier al dagen over Gavriaira maar ik heb hem nog 0 keer op de baan gezien.
Respect. Dan heb je nog bij moeten slapen en moest je bijkomen van de doffe ellende in het Emirates.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sterker nog, ik blijf de hele nacht wakker.
Daar hoef ik niet van bij te komen hoor. Ik ben bijna immuun geworden voor voetbal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Respect. Dan heb je nog bij moeten slapen en moest je bijkomen van de doffe ellende in het Emirates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |