Dat is vanaf zijn eerste successen het geval, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wimderon ging ook weer heel overdreven Mo Farah adoreren terwijl de rest van het topic aan het kotsen was. Erg leuk.
Laptops door de ramen en allesquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo het idee dat er hier dingen sneuvelen.
Zoals jouw reputatie nadat je net toegaf dat je moest lachen om een post van Semtax.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb zo het idee dat er hier dingen sneuvelen.
Jij kijkt vaker naar 10 kilometers? Respect.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is vanaf zijn eerste successen het geval, maar dat geheel terzijde.
Omdat ze nu de tijd heeft voor een extra kuurtje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hoezo geeft t niet dat Riessen zware dobber krijgt
Deze vind ik ook wel leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jouw reputatie nadat je net toegaf dat je moest lachen om een post van Semtax.
Dames 10km was wel lollergenot, heren was maar saaiquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kijkt vaker naar 10 kilometers? Respect.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dames 10km was wel lollergenot, heren was maar saai
Jij zet vast alleen je wekkertje voor Dafne Schippers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.
Dat zullen ze vast heel erg vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk toegeven dat zowat al die afstanden mij totaal niet kunnen bekoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |