Nee johquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een stuk minder dan de Britten...voor een medaille moet een wonder gebeuren.
Je praat over 8 honderdsten hèquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een stuk minder dan de Britten...voor een medaille moet een wonder gebeuren.
Ik kan me wel voorstellen dat er wielen te maken zijn die gewoon net iets sneller zijn, net iets volmaakter ofzo.quote:
Als Ligtlee zakt naar 5 of 6 welquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo ver kan van Riessen niet meer zakken
ik wilde er even een anti-jinx ingooienquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
0.08 is echt helemaal niks
Heb jij wel eens 8 honderdsten met je vingers tussen de deur gezeten?quote:
Dat doet pijn kan ik je wel vertellenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens 8 honderdsten met je vingers tussen de deur gezeten?
Wimderon ging ook weer heel overdreven Mo Farah adoreren terwijl de rest van het topic aan het kotsen was. Erg leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Wimderon komt ons zo vertellen dat we keihard juichen bij Ligtlee maar als Britten het doen we gelijk DOPING roepen.
Overmacht van de Britten is wel erg groot. Wij hebben alleen Elis.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Wimderon komt ons zo vertellen dat we keihard juichen bij Ligtlee maar als Britten het doen we gelijk DOPING roepen.
Oh?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Columbiafan het volgende:
Ligtlee blijft wel favoriet voor goud.
Wimderon zal niet slapen voor rechtvaardigheid een regel is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Stom dan, om alleen Elis aan de doping te zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Overmacht van de Britten is wel erg groot. Wij hebben alleen Elis.
gewoon iedereen op Batavus de baan opsturenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat er wielen te maken zijn die gewoon net iets sneller zijn, net iets volmaakter ofzo.
Als er nog 3 onder de tijd van Ligtlee komen welquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef truedestiny het volgende:
Wordt geen Nederlands onderonsje in de eerste ronde
Elke vorm van chauvinisme is hem vreemd. Het is een aparte man.quote:
Ik vind dat we sowieso Cees-Rein van den Hoogenband op het matje moeten roepen na de spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stom dan, om alleen Elis aan de doping te zetten.
Het is net SCHquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wimderon ging ook weer heel overdreven Mo Farah adoreren terwijl de rest van het topic aan het kotsen was. Erg leuk.
die houd het alleen in de familiequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dat we sowieso Cees-Rein van den Hoogenband op het matje moeten roepen na de spelen.
Doen er nog 2 Britten mee?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als er nog 3 onder de tijd van Ligtlee komen wel
Wimderon riep zelf dat het materiaaldoping van de Britten is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Mani89 het volgende:
Die heeft dus 22 jaar lang alleen maar gegeten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:33 schreef marcodej het volgende:
Ligtlee is 22. Ik vind dat ongelooflijk.
Groentequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft dus 22 jaar lang alleen maar gegeten.
\M/quote:
Sinds het uit is tussen Pieter en Ranomi is het inderdaad niet veel meer met die laatste.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die houd het alleen in de familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |