SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze lijkt sowieso echt moddervet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Elis, hoewel ze erg goed is, niet zo aantrekkelijk eigenlijk.
'Rondere wielen'? Dat zei in elk geval een Britse die compleet in het baanwielrennen zit en alle ins en outs kent waar ik het aan vroegquote:
ja keek ik ook naar, maar lijken wel op elkaar, misschien zijn er regels om het gelijk te houdenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien het aantal merken, zoals Look, BT, Koga, Cervelo, enz. zal er wel een technische competitie zijn.
Ze hebben allemaal #viesdikke dijenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Elis, hoewel ze erg goed is, niet zo aantrekkelijk eigenlijk.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Mani legt het keihard af tegen Syntix.
Ook binnen regels kun je onderscheid maken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja keek ik ook naar, maar lijken wel op elkaar, misschien zijn er regels om het gelijk te houden
Wut? Rondere wielenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Rondere wielen'? Dat zei in elk geval een Britse die compleet in het baanwielrennen zit en alle ins en outs kent waar ik het aan vroeg
Teamchineesjes met WRquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die Britten. Wint er ook nog ooit iemand anders goud bij het baanwielrennen?
Net zoals je voorspelde dat de Deeg nooit meer iets zou winnen.quote:
Over een paar jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap eens met die Britten. Wint er ook nog ooit iemand anders goud bij het baanwielrennen?
ja gisteren een Nederlandsequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
0.08 is echt helemaal niksquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een stuk minder dan de Britten...voor een medaille moet een wonder gebeuren.
Valt juist wel mee. 1 tiende verschil maar...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een stuk minder dan de Britten...voor een medaille moet een wonder gebeuren.
Voorheen op zo'n klein BMX fietsje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Dat fysiek van Ligtlee is echt geweldig.
Nee johquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |