Moslim extremist gespot.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Geef IS gewoon een staat, laat ze beloven dat ze lief doen tegen het Westen en de omringende landen en we zijn allemaal blij, waarom moeilijk doen.
AIVD ingelichtquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Geef IS gewoon een staat, laat ze beloven dat ze lief doen tegen het Westen en de omringende landen en we zijn allemaal blij, waarom moeilijk doen.
Een moslim extremist light dan, gezien ze wel lief moeten doen tegen het Westen.quote:
Je moeder heeft een snor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een moslim extremist light dan, gezien ze wel lief moeten doen tegen het Westen.
Volgens mij wil heel de wereld dan een moslim extremist als ik
Oh wacht, je bedoelde het beledigend?
FUCK YOU joh vuile kafir, je moeder!
We geven ze Europa. Lijkt me ruim voldoende.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:13 schreef Triggershot het volgende:
FUCK YOU joh vuile kafir, je moeder!
Zie post #9quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:19 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik zou voor de zekerheid de rest van z'n familie ook gelijk meenemen in de belediging, anders is het weer discriminatie.
Neuh, die vechten zich dood.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
Dus binnenkort komt het overblijvende jihadtuig terug? Gezellig...
Mijn eerste gedachten:quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Ulx het volgende:
Het zijn wel mooie beelden van mannen die zich scheren en vrouwen die hun burkas verbranden. En van arabieren die koerden zien als bevrijders.
Binnenkort Mosul, Dat gaat ook mooie beelden opleveren.
ik ben benieuwd wat ze met de Kalief gaan doen. Ik denk dat die in zijn blote kont opgehangen wordt op een dorpsplein.
Wat in 1945 kon, kon ook in 2003 in Irak en 2011 in Libië, het probleem is dat IS dunverspreid is en zich met de bevolking schaart. Laat een paar IS strijders in leven om eerst te achterhalen wat hun geheimen zijn van zolang de vijand en bombardementen te weerstaan voor je ze een kogel geeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat het niet opschiet.
Hoe komt het dat Raqqa nog steeds niet is veroverd cq platgebombadeerd???
Waarom kunnen ze nu niet wat ze in 1945 wel konden?
Ik verbaas me elke keer weer.
Omdat belangen en geen belangen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat het niet opschiet.
Hoe komt het dat Raqqa nog steeds niet is veroverd cq platgebombadeerd???
Waarom kunnen ze nu niet wat ze in 1945 wel konden?
Ik verbaas me elke keer weer.
Zullen ze dan stoppen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Proberen waard toch, in feite is Saoedi Arabië een IS staat, Fatah is ook flink gematigd toen het aan tafel ging, Taliban ministers gingen chillen in de VS met officials, Hamas is 9/10x trouw aan de afspraken etc etc.quote:
Nee joh. IS heeft een staat. Een kalifaat. Dat moet men verdedigen. En geloof maar dat de bevolking wel zegt wie een IS strijder was zodra de Koerden of het SDF er is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachten:
Al die achtergebleven IS strijders die hun baarden scheren om te verdwijnen in de menigte.
Dat is om onder de indruk te zijn zeg. Hier en daar een groepje faalhazen die trouw zweren aan IS.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef MisterMaster het volgende:
Ik hoorde laatst juist op BNN-radio dat IS aan de winnende hand is. Niet in Sirië maar wereldwijd winnen ze steeds meer terein.
Het kalifaat is een wereldsbegrip, het is niet interessant genoeg, het alternatief is een eeuwigheid in het paradijs met je lekkere maagden, dus velen hebben er geen moeite mee om achter te blijven en zich zo snel mogelijk in de hol van de vijand zichzelf op te blazen naar de maagden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee joh. IS heeft een staat. Een kalifaat. Dat moet men verdedigen. En geloof maar dat de bevolking wel zegt wie een IS strijder was zodra de Koerden of het SDF er is.
Die strijders van IS worden omsingeld, uitgerookt, en afgemaakt. En dat gaat nog wel even duren, maar ze hebben nul steun van de bevolking.
Dan hebben ze gelogen bij BNN radio. Die deskundige wist het anders overtuigend te brengen dat ons een vertekend beeld voorgehouden word maar in werkelijkheid het IS is die steeds meer terein veroverd. Het zijn niet mijn woorden he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:29 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Dat is om onder de indruk te zijn zeg. Hier en daar een groepje faalhazen die trouw zweren aan IS.
Hun zelfgestelde doel is de zwarte vlag overal. Ik zeg: stom idee. Niet doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Proberen waard toch, in feite is Saoedi Arabië een IS staat, Fatah is ook flink gematigd toen het aan tafel ging, Taliban ministers gingen chillen in de VS met officials, Hamas is 9/10x trouw aan de afspraken etc etc.
Je kunt het kalifaat redelijk schoonvegen, maar het is net onkruid dat zich tussen het goede gewas nestelt. Je kunt niet iemands hersenpan kijken of 't in orde is of niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:07 schreef halfway het volgende:
Middeleeuws gedoe, zoiets kan in een uurtje klaar zijn, alleen even kijkken hoe de wind staat.
Je doet alsof IS iets tastbaar is wat je kunt verslaan, dat is het dus niet, het is een opvatting, een sentiment wat al 409309x is "verslagen" en weer is herrezen uit haar as en nog sterker is teruggekomen, het houdt maar niet op. Zogenaamd was Al-Qaeda in 2001 verslagen, toen was er ineens een front in Irak in 2004 die in 2007 was "verslagen" in Irak, en wat er sinds 2011 is gebeurd weten we allemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hun zelfgestelde doel is de zwarte vlag overal. Ik zeg: stom idee. Niet doen.
Bovendien, de moslims (koerden, SDF) maken ze zelf in, om nou weer als westen allerlei landen te maken in het MO......
Behalve dat de arabieren er zelf genoeg van lijken te hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij is dit niet het soort oorlog dat is bedoeld om te winnen, maar zo een die is bedoeld om voort te duren.
Een buffer tegen de Chinezen en Russen, de echte vijandenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:37 schreef Oversight het volgende:
Geef die lui hun eigen staat, de zandbak daar is groot genoeg, iedereen die er wil wonen kan er dan heen, en iedereen die het geen goed idee vind blijft er weg, hoe moeilijk kan het zijn?
Toegeven aan zeloten is altijd een slecht plan. Het is toch nooit genoeg, tenzij jij ook zeloot wordt, of dood bent.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:37 schreef Oversight het volgende:
Geef die lui hun eigen staat, de zandbak daar is groot genoeg, iedereen die er wil wonen kan er dan heen, en iedereen die het geen goed idee vind blijft er weg, hoe moeilijk kan het zijn?
Denken dat hondenpoep op straat geen probleem meer isquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef Sigaartje het volgende:
Precies. Ik zou een stuk van Saoedi Arabie vorderen. Dan kunnen alle probleemarabieren (en dat zijn er nogal wat, ook in Europa) er naar toe incl. de IS. Vrouwen hoeven niet mee, alleen de mannen. Gewoon ergens in het Lege Kwartier, woont toch niemand.
En dan even wachten.
En dan een atoombom erop.
Dan hebben we alleen nog de opwarming van de aarde op lossen.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat hondenpoep op straat geen probleem meer is
Lees je even in voordat je je FUD roept.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je doet alsof IS iets tastbaar is wat je kunt verslaan, dat is het dus niet, het is een opvatting, een sentiment wat al 409309x is "verslagen" en weer is herrezen uit haar as en nog sterker is teruggekomen, het houdt maar niet op. Zogenaamd was Al-Qaeda in 2001 verslagen, toen was er ineens een front in Iraq in 2004 die in 2007 was "verslagen" in Irak, en wat er sinds 2011 is gebeurd weten we allemaal.
Nee, die smerige Nederlanders die zoenen met hun hond en daarna de hond de straten laten onderschijten moet je gewoon keihard aanpakken, opsluiten en als het even kan ze alles laten opeten.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, die smerige Nederlanders die zoenen met hun hond en daarna de hond de straten laten onderschijten moet je gewoon keihard aanpakken, opsluiten en als het even kan ze alles laten opeten.
En wat met de moslims die al generaties in dat gebied wonen, en zich niet willen conformeren naar de radicale interpretaties van het geloof, zoals door IS?quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Ik geef trainingen over radicalisering en signalen herkennen, wijs mij even op waar ik mij even verder op in moet inlezen dan, ik hoor het graag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Lees je even in voordat je je FUD roept.
Begin eens met je zelf eerst eens in te lezen zou ik zeggen, probeer eerst te begrijpen waarom duizenden jongeren over heel de wereld alles achterwege laten, inclusief een carrière, familie en vrienden om richting het Kalifaat te trekken. Hoe machtiger ze worden hoe meer avonturiers ze trekken, hoe zwakker ze worden hoe meer sympathisanten ze weten wekken, het heeft een geniale propaganda en dat is haar belangrijkste voedingsbodem, zwakzinnige gelovigen.quote:Er is amper steun meer voor IS op de grond.
Er is geen verschil tussen de AQ en IS als het gaat om een staat, beiden willen een Kalifaat, ze verschillen alleen in de methode hoe dat te verwezenlijken, straks heb je een gefrustreerde boel die hard jihadisten die zich verraden en verslagen voelen als mainstream sentiment tussen mensen, ja daarmee ga je ze verslaan, nee echt.quote:IS profileert zich als Staat. Niet als beweging zoals AQ deed. Dus ze moeten land hebben. En ja, er gaan nog veel mensen dood door toedoen van dat soort lui.
Heb je enig idee waar de leer van IS vandaan komt en wat er verder nog in de Saoedische lesboeken staat? Men is met Saoedi Arabië vriendjes geworden en weet ze enigszins in toom te houden, je doet nu alsof het Westen zo moralistisch is dat het niet vanwege haar belangen en real politiek de ergste regimes niet alleen accepteert maar ze ook nog eens beschermt en voedt.quote:Maar het doel van IS is overal aan de macht komen (zeggen ze zelf) en niet-IS mensen zijn dood of slaaf.
En die wil jij een land geven en daar wil je vriendjes mee worden?
quote:
Ik zeg ook niet geef ze Syrië of Irak, Limburg is ook goed.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:51 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
En wat met de moslims die al generaties in dat gebied wonen, en zich niet willen conformeren naar de radicale interpretaties van het geloof, zoals door IS?
Oh, ik dacht even dat je het serieus meende.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet geef ze Syrië of Irak, Limburg is ook goed.
Eerlijk, wat hebben we nou aan ze, ze spreken de taal niet, zodra er een invasie is zullen ze als eerste vallen / overlopen en er is niet eens fatsoenlijk 4G bereik in vele plekken.
Ik meen het ook in zekere zin, wat de Russen hebben gedaan met de Tsjetsjenen is geniaal. On the edge of defeat wanneer ze bijna verslagen zijn meer autonomie geven onder toezicht, eigen marionetten plaatsen en het volk van binnenuit pacificeren. Heeft meer succes geboekt dan alle bombardementen bij elkaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:55 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je het serieus meende.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet geef ze Syrië of Irak, Limburg is ook goed.
Eerlijk, wat hebben we nou aan ze, ze spreken de taal niet, zodra er een invasie is zullen ze als eerste vallen / overlopen en er is niet eens fatsoenlijk 4G bereik in vele plekken.
Jij wil dus dat het Westen grenzen gaat tekenen op de kaart van het Midden-Oosten, en daar een dictator aan de macht brengt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik meen het ook in zekere zin, wat de Russen hebben gedaan met de Tsjetsjenen is geniaal. On the edge of defeat wanneer ze bijna verslagen zijn meer autonomie geven onder toezicht, eigen marionetten plaatsen en het volk van binnenuit pacificeren. Heeft meer succes geboekt dan alle bombardementen bij elkaar.
De gevolgen nu komen eigenlijk meer door het wegtrappen van dictators zoals Saddam en Khaddafi, niet omdat er in 1923 wat lijntjes met de liniaal zijn getrokken en het Ottomaanse rijk in stukken is gehakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jij wil dus dat het Westen grenzen gaat tekenen op de kaart van het Midden-Oosten, en daar een dictator aan de macht brengt.
Volgens mij is dat al eerder geprobeerd en zitten we nu met de gevolgen.
Is dat zo? Ik ben niet echt op de hoogte van de situatie daar, maar er is nog steeds een behoorlijke voedingsbodem voor terrorisme vanuit de Kaukasus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik meen het ook in zekere zin, wat de Russen hebben gedaan met de Tsjetsjenen is geniaal. On the edge of defeat wanneer ze bijna verslagen zijn meer autonomie geven onder toezicht, eigen marionetten plaatsen en het volk van binnenuit pacificeren. Heeft meer succes geboekt dan alle bombardementen bij elkaar.
Waar Rusland weinig tot bijna geen directe last meer van heeft, lange tijd al geen Beslan-achtige praktijken meer, lange tijd al geen Russische soldaten die worden doodgeschoten in de deel-provincies meer. Het is niet opgelost, maar wel grotendeels onschadelijk gemaakt. Statistisch gezien kan je natuurlijk ook zeggen dat er in het Westen ook een ongezond hoog percentage van radicalisering is gezien honderden mensen die er toe zijn getrokken vanuit onze koude werelddeel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:10 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben niet echt op de hoogte van de situatie daar, maar er is nog steeds een behoorlijke voedingsbodem voor terrorisme vanuit de Kaukasus.
Wat de Koerden in Kobane en Yezidis in Irak is aangedaan is wat mij betreft te vergelijken met wat de Joden in wo2 is aangedaan, misschien in sommige gevallen zelfs nog erger, derhalve moet daar wel een langdurige en veilige oplossing voor komen, maar het is niet alsof we het niet toelaten in andere gebieden, Saoedi Arabie is "onze" bondgenoot, wat het allemaal met eigen bevolking doet is bekend, wat Saddam en Khaddafi met eigen bevolking deden toen ze nog "onze" vrienden waren was bekend, we laten wel een SA en Israel in stand met alle gruweldaden wat ze op hun geweten hebben, waarom zouden "we" zo wakker liggen van de lokale bevolking die in IS gebied leeft? Ik begrijp het onderscheid niet helemaal. Zeker niet als we misschien dan ook nog eens met strikte en zware voorwaarden IS lui kunnen pacificeren, wat nog altijd voor een groot gedeelte bestaat uit de voormalige seculiere Baathistische troepen van Saddam.quote:Maar hoe dan ook, als je ze een eigen gebied geeft, hoe wil je dat doen met de mensen die daar nu leven? Moslims die zich niet kunnen vereenzelvigen met het salafisme/ wahabisme. Wil je hen verdrijven, schadeloos stellen? Het heen en weer laten krijgen? Wat is je plan met deze mensen?
Two wrongs don't make a right!quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:21 schreef Triggershot het volgende:
we laten wel een SA en Israel in stand met alle gruweldaden wat ze op hun geweten hebben, waarom zouden "we" zo wakker liggen van de lokale bevolking die in IS gebied leeft?
Perhaps, maar wat schieten we er nu mee op om IS te verslaan? Naar mijn weten waren ze ook in 2006/7 "verslagen", toch wisten ze bijna 10 jaar later Mosul met gemak in te nemen, dit omdat de lokale bevolking er meer heil in zag dan de door de Sjieten gedomineerde centrum gezag van Baghdad.quote:
Ga jij je nou maar eerst eens inlezen poepie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:23 schreef Ulx het volgende:
Je lult leuk om de vraag heen, Triggershot.
Dus jij zegt dat IS bestaansrecht heeft als land?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar eerst eens inlezen poepie.
Net zoveel als SA. Je bent je er bewust van dat we gewoon ambassades van SA in Nederland hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat IS bestaansrecht heeft als land?
Ik geloof dat een groot deel van de bevolking afkomstig uit dat gebied, daar bij gebaat is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:24 schreef Triggershot het volgende:
Perhaps, maar wat schieten we er nu mee op om IS te verslaan?
Tuurlijk, je kunt niet jezelf een mens noemen zonder dat onderstaande je diep raakt en je daardoor kapot van binnengaat:quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:29 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ik geloof dat een groot deel van de bevolking afkomstig uit dat gebied, daar bij gebaat is.
Zowel de mensen die er nu nog vertoeven, als de mensen die gevlucht zijn maar eventueel terug zouden willen.
Jij bent een baas bazin.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:41 schreef Manono het volgende:
IS zal mag grond verliezen, ze winnen generaties.
Zolang IS wordt weggezet als religieus terrorisme, blijft hun aanhang voor velen gelegitimeerd. Mede daardoor groeit de wens om erbij te horen en worden ze steeds meer de kruisvaarders waarvoor ze zich uitgeven. Zonder demystificatie van hun propaganda blijft IS doorleven. Denk ik.
Juist niet. Nu komen de camera's in voormalig IS gebied. Nu komen de gewone soennitische moslims aan het woord die onder IS gebukt gingen. En geen CNN. Geen Fox. Maar arabische camera's. En koedische.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:41 schreef Manono het volgende:
IS zal mag grond verliezen, ze winnen generaties.
Zolang IS wordt weggezet als religieus terrorisme, blijft hun aanhang voor velen gelegitimeerd. Mede daardoor groeit de wens om erbij te horen en worden ze steeds meer de kruisvaarders waarvoor ze zich uitgeven. Zonder demystificatie van hun propaganda blijft IS doorleven. Denk ik.
Straks ga je nog zeggen dat IS moeite heeft gedaan om Mosul te veroveren ipv dat ze gewoon zijn toegelaten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Juist niet. Nu komen de camera's in voormalig IS gebied. Nu komen de gewone soennitische moslims aan het woord die onder IS gebukt gingen. En geen CNN. Geen Fox. Maar arabische camera's. En koedische.
En natuurlijk zul je ontkenners blijven houden. Figuren die alles af zullen doen als propaganda. Sure. Jammer dan.
Maar ik denk dat IS een propagandaslag gaat verliezen in de komende tijd.
En die zullen met alle liefde worden ontvangen...quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
Dus binnenkort komt het overblijvende jihadtuig terug? Gezellig...
Gelukkig hebben we nog die andere Half Marokkaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En die zullen met alle liefde worden ontvangen...
[ afbeelding ]
IS gebruikt stasi taktieken. Dat weet ik. Die ex-baathist die IS organiseerde had zijn opleiding in oost duitsland of zo gehad. Jahaaaa. Oud nieuws.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat IS moeite heeft gedaan om Mosul te veroveren ipv dat ze gewoon zijn toegelaten.
Of dit gespuis:quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog die andere Half Marokkaan
[ afbeelding ]
Niet zo racistisch ja, dat zijn 100% niet-westerse allochtonen.quote:
Irak pretendeert ook een land te zijn, bij de eerste de beste uitdaging staan ze in vuur en vlam, hetzelfde met Jemen of Syrië, wat is je punt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
IS gebruikt stasi taktieken. Dat weet ik. Die ex-baathist die IS organiseerde had zijn opleiding in oost duitsland of zo gehad. Jahaaaa. Oud nieuws.
Maar IS pretendeert een land te zijn, en ik zie ze uitgerookt worden.
En? Ik noem blanken ook soms gespuis, waarom zou ik hun dan geen gespuis mogen noemen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet zo racistisch ja, dat zijn 100% niet-westerse allochtonen.
Dan mag het niet, begrijp dat dan. Wil je nou echt Sylvana op je dak en dat je de duim en wijsvinger krijgt van de anderen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En? Ik noem blanken ook soms gespuis, waarom zou ik hun dan geen gespuis mogen noemen?
Dat is pas racisme, andere behandeling omdat ander ras.
Duim en wijsvinger?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan mag het niet, begrijp dat dan. Wil je nou echt Sylvana op je dak en dat je de duim en wijsvinger krijgt van de anderen.
Dutchbat en Karremans denk ik als we eea toch moeten afmeten aan emoties...quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef PXY225 het volgende:
Dan rijst er de volgende vraag: wie heeft al die andere honderdenduizenden mensen gedood als IS maar verantwoordelijk is voor 33.000 doden?
Ook al wijzen er een duim en wijsvinger naar de ander, er zullen nog steeds 3 vingers naar jezelf wijzen.quote:
Post even wat linkjes naar artikelen in de mainstream pers waarin men dat beweert. Een twintigtal artikelen lijkt me wel voldoende.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef PXY225 het volgende:
Want als je de media moet geloven dan zou je denken dat IS miljoenen mensen heeft gedood.
Hopelijk. Maar die camera's geven wel een andere invalshoek, dan die de zoekende Islamwezen (weet ff geen betere term) in het westen aanspreekt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Juist niet. Nu komen de camera's in voormalig IS gebied. Nu komen de gewone soennitische moslims aan het woord die onder IS gebukt gingen. En geen CNN. Geen Fox. Maar arabische camera's. En koedische.
En natuurlijk zul je ontkenners blijven houden. Figuren die alles af zullen doen als propaganda. Sure. Jammer dan.
Maar ik denk dat IS een propagandaslag gaat verliezen in de komende tijd.
Het vereist grondtroepen en de bereidheid om veel dode soldaten te accepteren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
als het westen zich echt boos zou maken, zou heel isis binnen een paar dagen van de planeet weggeveegd zijn. maarja, politiek enzo.
Weggezet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:41 schreef Manono het volgende:
Zolang IS wordt weggezet als religieus terrorisme
Nee, maar ze verliezen -met wat geluk- hun legitimering zodra de massagraven getoond worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef HexHunter het volgende:
IS zal net als Al-Qaida gewoon nog blijven bestaan de komende 100 jaar. Ze zullen alleen wel hun complete operationele structuur wijzigen wanneer ze hun gebied in Iraq en Syrië grotendeels hebben verloren.
Al die mensen die denken dat Daesh ineens volledig zal verdwijnen.
Zullen we aannemen dat je dit ook maar weer ironisch post?quote:
En binnen nog wat dagen is er weer een nieuwe IS die bestaat uit boze mensen die opkomen voor hun 'vermoorde broeders'.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:23 schreef Eenskijken het volgende:
als het westen zich echt boos zou maken, zou heel isis binnen een paar dagen van de planeet weggeveegd zijn. maarja, politiek enzo.
Niet echt, de 3 vingers krommen in je handpalm en wijzen langs je heen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook al wijzen er een duim en wijsvinger naar de ander, er zullen nog steeds 3 vingers naar jezelf wijzen.
Aannames zijn dodelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zullen we aannemen dat je dit ook maar weer ironisch post?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |