Moslim extremist gespot.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Geef IS gewoon een staat, laat ze beloven dat ze lief doen tegen het Westen en de omringende landen en we zijn allemaal blij, waarom moeilijk doen.
AIVD ingelichtquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
Geef IS gewoon een staat, laat ze beloven dat ze lief doen tegen het Westen en de omringende landen en we zijn allemaal blij, waarom moeilijk doen.
Een moslim extremist light dan, gezien ze wel lief moeten doen tegen het Westen.quote:
Je moeder heeft een snor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een moslim extremist light dan, gezien ze wel lief moeten doen tegen het Westen.
Volgens mij wil heel de wereld dan een moslim extremist als ik
Oh wacht, je bedoelde het beledigend?
FUCK YOU joh vuile kafir, je moeder!
We geven ze Europa. Lijkt me ruim voldoende.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:11 schreef Triggershot het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:13 schreef Triggershot het volgende:
FUCK YOU joh vuile kafir, je moeder!
Zie post #9quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:19 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik zou voor de zekerheid de rest van z'n familie ook gelijk meenemen in de belediging, anders is het weer discriminatie.
Neuh, die vechten zich dood.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
Dus binnenkort komt het overblijvende jihadtuig terug? Gezellig...
Mijn eerste gedachten:quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Ulx het volgende:
Het zijn wel mooie beelden van mannen die zich scheren en vrouwen die hun burkas verbranden. En van arabieren die koerden zien als bevrijders.
Binnenkort Mosul, Dat gaat ook mooie beelden opleveren.
ik ben benieuwd wat ze met de Kalief gaan doen. Ik denk dat die in zijn blote kont opgehangen wordt op een dorpsplein.
Wat in 1945 kon, kon ook in 2003 in Irak en 2011 in Libië, het probleem is dat IS dunverspreid is en zich met de bevolking schaart. Laat een paar IS strijders in leven om eerst te achterhalen wat hun geheimen zijn van zolang de vijand en bombardementen te weerstaan voor je ze een kogel geeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat het niet opschiet.
Hoe komt het dat Raqqa nog steeds niet is veroverd cq platgebombadeerd???
Waarom kunnen ze nu niet wat ze in 1945 wel konden?
Ik verbaas me elke keer weer.
Omdat belangen en geen belangen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dat het niet opschiet.
Hoe komt het dat Raqqa nog steeds niet is veroverd cq platgebombadeerd???
Waarom kunnen ze nu niet wat ze in 1945 wel konden?
Ik verbaas me elke keer weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |